Zoals ik al zei: ik koop een tweedehands controller, waar geen kabels meer bij zitten...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:41 schreef r4uz het volgende:
je koopt een midicontroller waar geen usb opzit? welke voor-oorlogse is dat?
Hoe lang is de kabel?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:05 schreef DJSmiley het volgende:
Ik heb er wel 1 liggen. Gameport ->2x midi (midi-in en midi-out)
Denk alleen dat je ivm verzendkosten net zo goed die kabel bij je lokale pc winkel kunt halen....
1,8 m geloof ik. Kan per briefpost (krap), alleen gewicht... geen idee, moet ik m eerst wegenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:39 schreef LogicalPsycho het volgende:
[..]
Hoe lang is de kabel?![]()
En hoeveel vraag je ervoor (kabel kan toch gewoon per briefpost verzonden worden? -> grote envelop)![]()
eurootje of 3...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:08 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
1,8 m geloof ik. Kan per briefpost (krap), alleen gewicht... geen idee, moet ik m eerst wegen
je kan m natuurlijk ook ophalen, in Nunspeet
wat wil je ervoor geven?
Dat zijn kabels zonder aansluiting voor je pc.quote:
is het een Midi-gamepoort of een Midi-usb kabel? En hoe lang issie?quote:Op zondag 12 maart 2006 12:56 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Dat zijn kabels zonder aansluiting voor je pc.
TS mag mijn kabel overnemen voor 10 euro incl. verzendkosten...
Het is er één met een gameport, er zit een in en een out aan en de snoeren zijn 1,5 meter...quote:Op zondag 12 maart 2006 13:04 schreef LogicalPsycho het volgende:
[..]
is het een Midi-gamepoort of een Midi-usb kabel? En hoe lang issie?
quote:Op zondag 12 maart 2006 13:08 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Het is er één met een gameport, er zit een in en een out aan en de snoeren zijn 1,5 meter...
quote:Op zondag 12 maart 2006 13:11 schreef LogicalPsycho het volgende:
[..]
Dan bied ik 5 euri.
Op bovengenoemde site is een midi-gameport kabel 4,75.![]()
Ok E7,50 incl verzendenquote:
Die heb ik dus. 9 euro inclusief. Ik moet ook nog een grote enveloppe met bobbeltjes kopen...quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:45 schreef Rokossovski het volgende:
Ik zal even helpen...
Dit is de kabel die hij nodig heeft: [afbeelding]
![]()
8 euro incl.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:58 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Die heb ik dus. 9 euro inclusief. Ik moet ook nog een grote enveloppe met bobbeltjes kopen...
Ok ok ik zwichtquote:
Gast...quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:12 schreef Omkron het volgende:
Vette latency met zo'n brakke midi adapter man..
Succes!quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:42 schreef LogicalPsycho het volgende:
[..]
Gast...![]()
Waarom lever je in dit topic alleen maar commentaar. het is bedoeld om mij aan een midi kabel te helpen.
![]()
Bovendien, wat is latency, en welke 'brakke' midi adapter bedoel je?
Toch wil je wel stiekem weten wat t isquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:42 schreef LogicalPsycho het volgende:
[..]
Gast...![]()
Waarom lever je in dit topic alleen maar commentaar. het is bedoeld om mij aan een midi kabel te helpen.
![]()
Bovendien, wat is latency, en welke 'brakke' midi adapter bedoel je?
Ja hóór...dat is wèl 1 ms...en die hoor jij? Als je op normale luisterafstand van luidsprekers zit is de vertraging al 10ms. Het gaat pas echt problemen opleveren als je op 16 kanalen heel veel data gaat verzenden zoals veel pitchbend info...Dan daarbij zit het probleem niet in de aansluiting maar ligt het aan de te gebruiken software...quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:12 schreef Omkron het volgende:
Vette latency met zo'n brakke midi adapter man..
quote:Vertragingen in MIDI wordt vaak veel te zwaar overschat en zijn over het algemeen nauwelijks waarneembaar.
Als je niet wat beters weet te verzinnen stel ik voor om gewoon...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |