Dan heb ik ook geen interesse..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:23 schreef tie-rep het volgende:
ja daaaag!
ding heeft ¤ 250,- gekost..
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:26 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hey, ik heb misschien wat voor je te koop![]()
Effe kijken....
Ik heb een Studio 49, is geen voeding meer bij en heb ook de MIDI kabels niet meer. Mgoed...die kun je zo halen en zijn niet te duur. Ziet er uitstekend uit, zeker niet vies en werkt prima. Je mag em hebben voor...hmmm...nope?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:33 schreef LogicalPsycho het volgende:
Ik zoek een midi controller, het liefst 49 keys.![]()
Nodig om muziek te maken op de pc (Absynth, Reason etc.)
Wie o wie heeft er één over?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:01 schreef Rokossovski het volgende:
[..]
Ik heb een Studio 49, is geen voeding meer bij en heb ook de MIDI kabels niet meer. Mgoed...die kun je zo halen en zijn niet te duur. Ziet er uitstekend uit, zeker niet vies en werkt prima. Je mag em hebben voor...hmmm...nope?No kidding...
Het is een Fatar, Studio 49. Made in Italy...Hmmzz...foto...foto...mment...quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:19 schreef LogicalPsycho het volgende:
iemand trouwens enig idee waar ik los een passende AC adapter zou kunnen vinden?
Ik heb gezocht, doch niet gevonden...![]()
Tadaaa....heel veel plaatjes...quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:06 schreef LogicalPsycho het volgende:
[..]
hoeveel?
Nope incl?
Maar welk merk is het en heb je miss ook een foto/plaatje?
Bedankt voor de site met plaatjesquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:05 schreef Rokossovski het volgende:
[..]
Tadaaa....heel veel plaatjes...http://home.pages.at/pullrich/fatar_cmk49.htm
Ja...nope...het enige wat je zelf moet regelen is hoe je hem krijgt. Ik woon in Duitsland maar werk in NL...![]()
Yep...is de zwarte uitvoering....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:08 schreef LogicalPsycho het volgende:
[..]
Bedankt voor de site met plaatjes! Ik neem aan dat het gewoon een zwarte is?
Als je even je e-mail adres geeft, dan kunnen we het verder afhandelen![]()
You have got mailquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:30 schreef Rokossovski het volgende:
[..]
Yep...is de zwarte uitvoering....
roedenko apedinges hete meel punt kom
mooi klaar meequote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:37 schreef LogicalPsycho het volgende:
Koop was zo goed als rond met Rokossovski....
Geld is overgemaakt, sindsdien niets meer van gehoord![]()
...![]()
-edit-quote:
Heb je hem al...? Volgens de tracking was het vanacht in Zwolle aangekomen...quote:Op zondag 19 maart 2006 19:35 schreef LogicalPsycho het volgende:
[..]
-edit-
Vandaag heb ik eindelijk een reactie ontvangen...
Ik hoop de controller deze week te ontvangen![]()
Deze kan wat mij betreft op slot![]()
Welja...alles sal reg kom...Vrouw ziek thuis en een hummeltje van 4,5 mnd die niet leker in haar velletje zaten gaan dan even voor hè...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |