Dat ligt aan de mensen, niet aan het gebouw, want dat gebouw stort niet in door 1 brandje, of je moet een ander gebouw voor je hebbenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 04:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vooral gillende schreeuwende mensen die hard weghollen omdat dat sterke gebouw instort door 1 klein zielig brandje![]()
You do the mathquote:Op zaterdag 11 maart 2006 04:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat ligt aan de mensen, niet aan het gebouw, want dat gebouw stort niet in door 1 brandje, of je moet een ander gebouw voor je hebben![]()
Mooi gesprokenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 04:24 schreef newsman het volgende:
Melke, de mensen waar ik het meest ruzie heb gemaakt, worden mijn beste vrienden
Jazekerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 04:24 schreef melke het volgende:
Arliator had je mn bedankt berichtje en mail nog gezien?!
He, melke, ben jij dadelijk echt weg van Fok?quote:
Ik heb het andersom, met mijn beste vrienden ga ik nu ruzie makenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 04:24 schreef newsman het volgende:
Melke, de mensen waar ik het meest ruzie heb gemaakt, worden mijn beste vrienden
Hoezo?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 04:24 schreef newsman het volgende:
* newsman trek bongie met zijn kop en kont naar VOLquote:Op zaterdag 11 maart 2006 04:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mooi gesproken
En ja, ik mag je ook graag
Mooizo, zo zie ik dat graagquote:Op zaterdag 11 maart 2006 04:24 schreef newsman het volgende:
Daarom, ik ben een beetje nieuwsgierig en je weet wel waaromquote:
Ik post alleen hier in de sc en heel soms in een ander BB gedeelte, heb nog nooit ergens anders gepostquote:Op zaterdag 11 maart 2006 04:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, melke, ben jij dadelijk echt weg van Fok?![]()
hoe voorspelbaar, hij heeft weer zin in goedmaakseksquote:Op zaterdag 11 maart 2006 04:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb het andersom, met mijn beste vrienden ga ik nu ruzie maken![]()
* BONG4002 valt bijna naar VOL maar weet zich nog vast te klampen tot het forum hier opslot gaatquote:Op zaterdag 11 maart 2006 04:27 schreef newsman het volgende:
[..]
* newsman trek bongie met zijn kop en kont naar VOL![]()
Jij ook!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 04:28 schreef newsman het volgende:
[..]
Niet hoezo, tis gewoon zo Melke, je bent goed en doet het cool op Vol![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |