ik weet niet hoe lang dat nog gaat durenquote:
nou, ik word niet vrolijk van bewolking hoor. jij wel? ik heb veel liever de zonquote:
Nou, zin in de zomer!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:32 schreef Jip het volgende:
[..]
nou, ik word niet vrolijk van bewolking hoor. jij wel? ik heb veel liever de zon![]()
ander onderwerp a.u.b. hier wordt ik chaggie vanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:39 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nou, zin in de zomer!
Lekker gezellig zo met z'n allen van de zon genieten!
[afbeelding]
![]()
* Jip kan niet wachtenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:39 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nou, zin in de zomer!
Lekker gezellig zo met z'n allen van de zon genieten!
[afbeelding]
![]()
Hier wordt voor het eerst over het kasteel gesproken.. TTK - l.a.n.g.z.a.a.m.p.r.a.a.t.t.o.p.i.c. Deel 3.quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:30 schreef LXIV het volgende:
En nu ben ik weer helemaal alleen. Dwaal ik door de holle gangen van dit immense kasteel. Mijn rust wordt niet meer verstoord door het rumoer van overdag.
Af en toe open ik een deur, waarvan ik maar al te goed weet wat er zich achter bevindt. Soms, als het me allemaal te veel wordt, daal ik af naar de onderste krochten van het slot, diep onder de grond. Om daar, in een tochtige nis of verlaten hoek af en toe nog een parel te vinden. Véél schatten zijn daar nog te vinden. Ooit bejubelt om hun schoonheid of spitsvondigheid zijn ze nu door allen vergeten. Eenzaam liggen ze te wachten, in de hoop dat iemand ze vindt en weer mee naar boven neemt. Ik laat ze liever liggen. Zo zijn ze van mij, en van mij alleen.
Ik heb u lief, mijn Mont Ségur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |