net had je nog een plaatje met een bakje frietquote:
quote:
JE PROFILE Hobbies/interesses: Games, praten, films, muziek, tekenen, denken enz.quote:
JA MAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:49 schreef verzameldirk het volgende:
[..]
JE PROFILE Hobbies/interesses: Games, praten, films, muziek, tekenen, denken enz.
DENKEN ZEI JE, DUS NIET NADENKEN VOOR JE REAGEERD![]()
![]()
![]()
Profiel-nerdquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:49 schreef verzameldirk het volgende:
[..]
JE PROFILE Hobbies/interesses: Games, praten, films, muziek, tekenen, denken enz.
DENKEN ZEI JE, DUS NIET NADENKEN VOOR JE REAGEERD![]()
![]()
![]()
Daar was helaas een piemel op gegroeit.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:53 schreef Orealo het volgende:
[..]
Waarom zijn z'n vleugels gecencureerd?
Hij flappert.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:53 schreef Orealo het volgende:
[..]
Waarom zijn z'n vleugels gecencureerd?
Probeer het eensquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had er echt nog nooit van gehoord
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:16 schreef zhe-devilll het volgende:
Raspatat is zalig!
maar eet het bijna nooit maar als ik patat is het wel ut liefst raspatat
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:39 schreef verzameldirk het volgende:
WIE IS NET ALS IK GEK OP RASPATAT
OFTEWEL SUPERFRITES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
raspatat is de pringles onder de patat!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat is raspatat, waarom is dat lekkerder en is dat iets boers ofzo?
gewoon vragen bij de snackbar, niet iedere snackbar heeft grote uithangborden dat ze ook raspatat hebbenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:50 schreef Keiichi het volgende:
Alleen weet ik nergens waar je hier in de buurt (Breda) raspatat kunt krijgen....
Pringles zijn dan ook de Marokkanen van de chipsquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
raspatat is de pringles onder de patat!
soortement van aardappel puree, die dan in sliertjes uit een dispenser geperst wordt, de frituur in gaat en er 90 seconden later als heerlijk knapperige patat weer uit komt
Raar... hier (omgeving Nijmegen) kun je het echt in iedere friettent krijgenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:50 schreef Keiichi het volgende:
Alleen weet ik nergens waar je hier in de buurt (Breda) raspatat kunt krijgen....
je moet er idd niet te veel/te vaak van eten, geef ik toe!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pringles zijn dan ook de Marokkanen van de chips. Smerig aardappelmeel met een smaakje
.
Ik heb dat al 1x in roosendaal overal gedaan. Ben niet van plan het hier in breda NOG een keer te doen. En als iemand het toevallig toch weetquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
gewoon vragen bij de snackbar, niet iedere snackbar heeft grote uithangborden dat ze ook raspatat hebben
Bij die ene tent bij dinges op de ..laan kan je het proberenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:29 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik heb dat al 1x in roosendaal overal gedaan. Ben niet van plan het hier in breda NOG een keer te doen. En als iemand het toevallig toch weet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |