En daar kom je gewoon voor uitquote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb in een ver verleden ook wel eens een paar posts geplaatst in zo'n HBB - topic.
Moet zijn "niet" en "je" ontbreekt, wannabee taalpuristquote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:17 schreef APK het volgende:
[..]
Flikker op. trut!![]()
![]()
Dit is het kotstopic en als je mijn reden tot kotsen niets ziet ben ver heen.![]()
Posts aanpassen als ik aan het reageren benquote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:17 schreef APK het volgende:
[..]
Flikker op. trut!![]()
![]()
Dit is het kotstopic en als je mijn reden tot kotsen niet ziet ben je ver heen.![]()
Ik kots ook op jou maar dan met een passionele lading..........natuurlijkquote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ga nu maar uithuilen in andere delen van FOK! En daar meer inspiratie opdoen![]()
Ik hoop dat die dikke je helemaal sufneukt!quote:
Daar hoop ik nu al maanden op, en omdat dat niet gebeurt, daarquote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop dat die dikke je helemaal sufneukt!
Veel plezier!![]()
Ik kots op mensen die passie hebbenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik kots ook op jou maar dan met een passionele lading..........natuurlijk![]()
Of jij ziet door je dikkequote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:17 schreef APK het volgende:
Flikker op. trut!![]()
![]()
Dit is het kotstopic en als je mijn reden tot kotsen niet ziet ben je ver heen.![]()
Zekerquote:
Be my guestquote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zeker
Misschien word het tijd voor wat plaatjes![]()
Je weet zeker dat ik een plaatjesdigibeet ben hequote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je weet zeker dat ik een plaatjesdigibeet ben he![]()
Wat een misselijk makend mannetje ben jij![]()
Ik kots keurig in mijn kotszakje....
En daarna trek ik hem over je harses![]()
Kijk, en dát is nou eens ontopicquote:Op zaterdag 11 maart 2006 04:06 schreef cerror het volgende:
De gehele meuk krijgt van mij terminale jeuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |