Wie volgt?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:53 schreef Chanandler het volgende:
Je staat dus met je penis op het internet las ik.
Het heeft gedooitquote:
Penissen doen het altijd goed op foto's.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:56 schreef twetwe het volgende:
Zoneen is dr bij ons in november met die harde sneeuw hier in enschede eens op de GJ van heekstraat gemaakt![]()
Foto is wel vet
Mwoahquote:
quote:
dat was pieterquote:
Verdomd, dat ding van sneeuw is er ook eentje.quote:
En ik maar denken dat ik de penis van het zusje van een vriendin aan het omhelzen was...quote:
Mijn lul is groter.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:09 schreef BaggerUser het volgende:
[afbeelding]
ik sta er niet op, vakantie 4 jaar geleden![]()
Ik ben pieter niet, dwaasquote:
Noem je mijn penis bagger?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:11 schreef The_Terminator het volgende:
Sneeuw, het is gewoon een synoniem van bagger![]()
Juist, oke, is goed, kats gaaf, laterquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
weet ik. ik zwaaide dan ook niet naar jou
JEeeeeee, dat is nog s een 'gespierde' pik man.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:14 schreef -Mo- het volgende:
Als ik echt erotisch geladen ben, ziet ie er zó uit:
[afbeelding]
SIZE DOESN'T MATTER...SIZE DOESN'T MATTER.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:16 schreef Chanandler het volgende:
[afbeelding]
Die heeft ganz grote testikels
sizemograafquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:18 schreef -Mo- het volgende:
[..]
SIZE DOESN'T MATTER...SIZE DOESN'T MATTER.![]()
Weet je wie dat zeggen? Mensen met kleine piemoltjes. Net als "als ze van binnen maar mooi is, dat is veel belangrijker" Weet je wie dat zeggen? Mensen met lelijke wichten van vrouwen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:18 schreef -Mo- het volgende:
[..]
SIZE DOESN'T MATTER...SIZE DOESN'T MATTER.![]()
Ik zou écht niet weten of mijn lul van binnen mooi is.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:20 schreef thefunny het volgende:
[..]
Weet je wie dat zeggen? Mensen met kleine piemoltjes. Net als "als ze van binnen maar mooi is, dat is veel belangrijker" Weet je wie dat zeggen? Mensen met lelijke wichten van vrouwen.![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:20 schreef thefunny het volgende:
[..]
Weet je wie dat zeggen? Mensen met kleine piemoltjes. Net als "als ze van binnen maar mooi is, dat is veel belangrijker" Weet je wie dat zeggen? Mensen met lelijke wichten van vrouwen.![]()
Of je vrouw van binnen mooi is toch welquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:21 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik zou écht niet weten of mijn lul van binnen mooi is.![]()
wowquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:16 schreef Chanandler het volgende:
[afbeelding]
Die heeft ganz grote testikels
Ik zal het mijn lul vragen...Die heeft haar tenslotte van binnen gezien.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:22 schreef thefunny het volgende:
[..]
Of je vrouw van binnen mooi is toch wel![]()
Wie is je vrouwtje ook alweer?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:24 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik zal het mijn lul vragen...Die heeft haar tenslotte van binnen gezien.![]()
Ohja. Gelukkig voor mij is Stadshagen van betere kwaliteitquote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:28 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ohja. Gelukkig voor mij is Stadshagen van betere kwaliteit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |