Eens. Die viel me totaal niet op. Dat kwam pas vlak voordat ze eruit ging.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mwoah, Angie was in het begin niet echt popi geloof ik hoor...
Juist.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk nog wel het allerminste, dat die single nooit van haar uit zal komen. Floortje zingt em zo geweldig, daar kan Raffaela nog een puntje aan zuigen![]()
![]()
* Zet nog maar een keer het mp3'tje op![]()
Ik heb hem, maar weet niet of ik dat mag zeggenquote:Op zondag 12 maart 2006 14:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Juist.Ik hoop echt dat die ingezongen single toch nog uitlekt
![]()
ik ookquote:Op zondag 12 maart 2006 14:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb hem, maar weet niet of ik dat mag zeggen![]()
De studio-single van Floortje?quote:Op zondag 12 maart 2006 14:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb hem, maar weet niet of ik dat mag zeggen![]()
Kijk de ranglijsten er nog maar eens op na. Ze stond al vanaf week 1 bij de populairste 5. Daarna weliswaar op 6, maar daarna weer op 4, etc. Die heeft dus altijd al bij de populairsten gezeten.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mwoah, Angie was in het begin niet echt popi geloof ik hoor...
Op basis van die lijstjes, zou ze gemiddeld ongeveer ook op de 4de op 5de plaats zijn geeindigd. Dus dan klopt 't met hoe 't in werkelijkheid is gegaan.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:47 schreef Marble het volgende:
[..]
Kijk de ranglijsten er nog maar eens op na. Ze stond al vanaf week 1 bij de populairste 5. Daarna weliswaar op 6, maar daarna weer op 4, etc. Die heeft dus altijd al bij de populairsten gezeten.
Wie weet, wie weet. Ik zie een single van haar meer zitten dan een album van iemand als Christon iig.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:48 schreef BVO het volgende:
Als we het dan toch over Angelique hebben, die heeft denk ik veel meer klasse en mogelijkheden om een echt succesvolle carriere op te bouwen dan Flora.
Check je mailquote:Op zondag 12 maart 2006 14:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De studio-single van Floortje?
gimme gimme![]()
![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 14:53 schreef Natalie het volgende:
[..]
Wie weet, wie weet. Ik zie een single van haar meer zitten dan een album van iemand als Christon iig.
En dat is zeker, én een mooi vooruitzichtquote:Op zondag 12 maart 2006 14:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Floortje heeft veel potentie, het komt wel goed met haar.
Of ik houd niet van zijn stem en muziek.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:55 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dan heb jij de laatste tijd niet meer goed naar Christon geluisterd
Die weet ik inderdaadquote:
Christon heeft veel potentie.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:53 schreef Natalie het volgende:
Wie weet, wie weet. Ik zie een single van haar meer zitten dan een album van iemand als Christon iig.
Tijd zal het leren om ik hem ook ga waarderen.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Christon heeft veel potentie.. Dat nummer wat hij met Ellen deed in backstage een keer was ook heel erg goed. Ik zie hem nog wel een album uitbrengen.
Ja, valt mij ook op. Helemaal aan het einde vind ik de stem van Floortje op de studioversie ook niet helemaal top klinken. Dat is gek, want dat zou betekenen dat ze al iets langer stemproblemen heeft. O ja, en als jij de versie van Ellen hebt, dan houd ik mij aanbevolen.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:30 schreef Woelli het volgende:
Die studioversie van Floortje is meer bewerkt dan dat ze zelf zingt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |