abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 maart 2006 @ 23:23:54 #1
143431 hxkclan
Shit happens
pi_35927289
Nou ik was me die ochtend aan het haasten om naar school te gaan. Het had vorige dag gesneeuwd en aardig wat was al weg (niet alles dus ). Ik zat nog te denken bus of scooter...ik keek naar buiten oh voor de deur ligt niet veel sneeuw.

Hopla daar zat ik op mn scooter, rustig poortje uit en straat door (waar sneeuw lag), so far so good. Toen PHEW! sneeuwloos, gelukkig niet gevallen (nog). Ik reed dus nog wat verder, totdat ik over de huissense dijk reed vlakbij waarik ik woon. Flink stuk geen sneeuw, laaste deel vd dijk OMG sneeuw.

Rustig rijden (30km/h ), 1e stuk sneeuw Phew ging goed (waren 5 stukken ong. 2m sneeuw en dan stukje niet). 2e stuk ging ook nog wel. 3e gedeelte tsjah dijk loopt beetje rond (reden veel autos over vroeger) rustig rijden...so far so good. En ineens FLOEP achterwiel gleed weg .

Voelde het ineens en voor ik het wist lag ik dus. Vizier vd helm meteen helemaal beslagen. En toen stond ik op had ik zoiets van ben ik nou gevallen of droomde ik ut. En ja dus was gevallen. Had me aardig zeer aan mn linkerarm, zo snel mogelijk helm afgedaan (wel rustig natuurlijk aangezien mn arm zeer deed), toen snel mn ma opgebeld die in de buurt aan het werken was bij iemand.

Na even gewacht te hebben was ze dr met iemand met aanhanger, scooter werd ingeladen en ging in de auto zitten. Mn linker arm deed me toch zeer, had ook beetje hoofdpijn, pijn bij bovenbeen/onderbuik en beetje pijn in mn nek (niet echt iets bijzonders).

Dus toen werd ik thuis afgezet en ging alles opzich goed. Linkarm deed flink zeer eff rustig aan gedaan. Dag daarna pijn (bijna) weg. Toen die avond begonnen beide armen zeer te doen en had ik meer last van mn onderbuik. Toen dag daarna thuisgebleven en rustig aan gedaan.

Toen die volgende dag deed mn rechterarm ineens zeerder als mn linkerarm die ook nog beetje zeer deed. Ook mn buik begon soort van spierpijn te vertonen. Dus die dag rustig aan gedaan daarna een dag verder ging het iets beter.

Toen belanden we bij vandaag, gaat nou best goed, heb alleen nog last van mn linker elleboog en verdere armspieren, ook mn rechterarm doet zeer. En mn rechterhand doet zeer, beetje in het midden vd hand t/m pols zo ongeveer. Dus achteraf niet zon slim idee om te gaan rijden met sneeuw.

Moest even dit hele verhaal kwijt mensen, maarja weet je hoek me zon beetje voel opt moment
  vrijdag 10 maart 2006 @ 23:25:23 #2
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_35927348
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:23 schreef hxkclan het volgende:
lang verhaal
Dus je hebt niet eens iets gebroken?
  vrijdag 10 maart 2006 @ 23:26:27 #3
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_35927380
Ik verplaats hem maar snel naar KLB, om eventuele bagger te voorkomen. ( )

Toch, Pool?
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  vrijdag 10 maart 2006 @ 23:29:11 #4
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_35927457
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:26 schreef Bupatih het volgende:
Ik verplaats hem maar snel naar KLB, om eventuele bagger te voorkomen. ( )

Toch, Pool?
Voor [KLB] heb je toch minstens een doktersverklaring nodig.
Valt aanstelleritus nou onder [R&P] of onder [HOMO] ?
pi_35927498
waarom niet gelijk een slot.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 23:30:22 #6
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_35927501
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:29 schreef Pool het volgende:

[..]

Voor [KLB] heb je toch minstens een doktersverklaring nodig.
Valt aanstelleritus nou onder [R&P] of onder [HOMO] ?
Whehe!
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  vrijdag 10 maart 2006 @ 23:30:37 #7
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_35927508
Ik hoopte even dat Maaikuulll dit topic had geopend
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 10 maart 2006 @ 23:31:03 #8
143431 hxkclan
Shit happens
pi_35927530
ooit gehoord van kneuzen is pijnlijker als breken... en btw moet je iets breken om je verhaal kwijt te kunnen :S..
  vrijdag 10 maart 2006 @ 23:32:31 #9
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_35927580
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:31 schreef hxkclan het volgende:
ooit gehoord van kneuzen is pijnlijker als breken... en btw moet je iets breken om je verhaal kwijt te kunnen :S..
Nergens staat dat je iets gekneusd hebt. Gewoon wat blauwe plekjes.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 23:34:35 #10
143431 hxkclan
Shit happens
pi_35927642
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:32 schreef Pool het volgende:

[..]

Nergens staat dat je iets gekneusd hebt. Gewoon wat blauwe plekjes.
dat is het juist, ik WEET ZELF niet of ik wel iets (lichtelijk) gekneust heb/had, maar mn arm(en) deden gewoon tyfuszeer en op dit moment mn rechterhand

en alle pijn diek heb zit onderhuids, niet zichtbaar wat me dus al opviel
  vrijdag 10 maart 2006 @ 23:36:55 #11
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_35927718
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:34 schreef hxkclan het volgende:

[..]

dat is het juist, ik WEET ZELF niet of ik wel iets (lichtelijk) gekneust heb/had, maar mn arm(en) deden gewoon tyfuszeer en op dit moment mn rechterhand

en alle pijn diek heb zit onderhuids, niet zichtbaar wat me dus al opviel
Dat riekt naar interne bloedingen, dat mag wel in KLB ja. Mijn excuses.
pi_35927757
Alleen dwaasjes met een identiteitscrisis of een laag IQ rijden scooter. In zeldzame gevallen, zoals bij de TS kunnen beide zelfs van toepassing zijn.

Eigen schuld dus.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 23:38:41 #13
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_35927770
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:36 schreef Pool het volgende:

[..]

Dat riekt naar interne bloedingen, dat mag wel in KLB ja. Mijn excuses.
Eerst een doktersverklaring
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 10 maart 2006 @ 23:45:33 #14
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_35927964
quote:
Nou ik was me die ochtend aan het haasten om naar school te gaan. Het had vorige dag gesneeuwd en aardig wat was al weg (niet alles dus ). Ik zat nog te denken bus of scooter...ik keek naar buiten oh voor de deur ligt niet veel sneeuw.

Hopla daar zat ik op mn scooter, rustig poortje uit en straat door (waar sneeuw lag), so far so good. Toen PHEW! sneeuwloos, gelukkig niet gevallen (nog). Ik reed dus nog wat verder, totdat ik over de huissense dijk reed vlakbij waarik ik woon. Flink stuk geen sneeuw, laaste deel vd dijk OMG sneeuw.

Rustig rijden (30km/h ), 1e stuk sneeuw Phew ging goed (waren 5 stukken ong. 2m sneeuw en dan stukje niet). 2e stuk ging ook nog wel. 3e gedeelte tsjah dijk loopt beetje rond (reden veel autos over vroeger) rustig rijden...so far so good. En ineens FLOEP achterwiel gleed weg .

Voelde het ineens en voor ik het wist lag ik dus. Vizier vd helm meteen helemaal beslagen. En toen stond ik op had ik zoiets van ben ik nou gevallen of droomde ik ut. En ja dus was gevallen. Had me aardig zeer aan mn linkerarm, zo snel mogelijk helm afgedaan (wel rustig natuurlijk aangezien mn arm zeer deed), toen snel mn ma opgebeld die in de buurt aan het werken was bij iemand.

Na even gewacht te hebben was ze dr met iemand met aanhanger, scooter werd ingeladen en ging in de auto zitten. Mn linker arm deed me toch zeer, had ook beetje hoofdpijn, pijn bij bovenbeen/onderbuik en beetje pijn in mn nek (niet echt iets bijzonders).

Dus toen werd ik thuis afgezet en ging alles opzich goed. Linkarm deed flink zeer eff rustig aan gedaan. Dag daarna pijn (bijna) weg. Toen die avond begonnen beide armen zeer te doen en had ik meer last van mn onderbuik. Toen dag daarna thuisgebleven en rustig aan gedaan.

Toen die volgende dag deed mn rechterarm ineens zeerder als mn linkerarm die ook nog beetje zeer deed. Ook mn buik begon soort van spierpijn te vertonen. Dus die dag rustig aan gedaan daarna een dag verder ging het iets beter.

Toen belanden we bij vandaag, gaat nou best goed, heb alleen nog last van mn linker elleboog en verdere armspieren, ook mn rechterarm doet zeer. En mn rechterhand doet zeer, beetje in het midden vd hand t/m pols zo ongeveer. Dus achteraf niet zon slim idee om te gaan rijden met sneeuw.

Moest even dit hele verhaal kwijt mensen, maarja weet je hoek me zon beetje voel opt moment
Ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek als ik zeg dat ik na het lezen van de TT op een topic van Junkiesietze hoopte
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_35928136
jezus je hebt wel veen pijntjes hè ga toch ff langs de huisarts yoh! mallert!
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_35928201
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:51 schreef Vampz het volgende:
jezus je hebt wel veen pijntjes hè ga toch ff langs de huisarts yoh! mallert!
ow HAHAHA het is een arnhemmer, o-o-o hoe kan het ook anders

ge-ni-aal!

Arnhem
  vrijdag 10 maart 2006 @ 23:54:04 #17
46911 Mjam
Zweven is leven
pi_35928228
Ben vorige week ook met m'n scooter onderuit gegaan. Niet eens zo hard, maar er zat meteen geen beweging meer in mijn arm. Radiuskopje gebroken, daarvoor nog nooit van gehoord, maar nu weet ik 'm feilloos te vinden.
pi_35928258
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:54 schreef Mjam het volgende:
Ben vorige week ook met m'n scooter onderuit gegaan. Niet eens zo hard, maar er zat meteen geen beweging meer in mijn arm. Radiuskopje gebroken, daarvoor nog nooit van gehoord, maar nu weet ik 'm feilloos te vinden.
kijk, TS, zo kort kan het dus ook, hulde
  Forum Admin vrijdag 10 maart 2006 @ 23:57:42 #19
58651 crew  murp
murp
pi_35928343
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:54 schreef Mjam het volgende:
oh, nu snap ik het...
  vrijdag 10 maart 2006 @ 23:58:17 #20
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_35928376
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:38 schreef MatiCe het volgende:
Alleen dwaasjes met een identiteitscrisis of een laag IQ rijden scooter. In zeldzame gevallen, zoals bij de TS kunnen beide zelfs van toepassing zijn.

Eigen schuld dus.
Mwah scooter is wel relaxed hoor

Maar auto is beter

Maar als je die sneeuw al ziet en je weet dat je niet kunt rijden waarom rem je dan niet gewoon af , dan had je nu niets gehad en hadden wij dit topic met veelste lang OP niet gehad
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_35928560
quote:

Volgens mij doet het zeer

Overigens keek ik wel gelijk wie dit topic had geopend na het lezen van de TT
  zaterdag 11 maart 2006 @ 00:10:25 #22
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_35928773
En ik maar denken dat dit een Maikuuul-topic was voor ik zag dat TS iemand anders was

Ontopic: heb ik vroegah ook nog eens een keer gedaan, maar dan op een fietsbrug hier in de buurt
Maar toch niet helemaal.
pi_35929451
geen zin te lezen maar laat maikuuuul um fixxen
Je zusje neukt lekkerder..
IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
MoeMoe.rar !!!!!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 00:59:22 #24
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_35930257
hahah jij kan echt niet rijden
wat voor scooter was het? en heeft ie veel schade?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_35930577
leuk zo'n weekverslag , tijdens t lezen vroeg ik me wel af of je niet toevallig iets gerookt heb tegen de pijn
kwam trouwens niet meer bij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')