Ja, voor jou en mij wel, maar de historische kennis is écht slecht in dit land, herinner je dat testje onder kamerleden nog? Vandaar dat ik de lat eerst niet zo hoog wilde leggen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:32 schreef Floripas het volgende:
Die is wel heel low-brow.
Of ligt dat aan mij?
Prachtige site, maar ik kan die quiz niet vinden!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:48 schreef zakjapannertje het volgende:
eigenlijk zijdelings maar goed, hierbij is een quiz bij toegevoegd op de pagina's, mocht je het antwoord niet weten kan je evt. nog terugluisteren naar het programma (tip: de vorige aflevering vd aflevering waar de vraag wordt gesteld) want daarin kan je het antwoord vinden
http://www.bbc.co.uk/radi(...)des/episode_60.shtml
Die is bedoeld om de interne tegenspraak in de bijbel aan te tonen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:55 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Deze heet: The World's Most Difficult Bible Quiz
Geldt deze ook? Een quiz over songteksten uit de '80ties.
En waar moet ik dan op zoeken?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:01 schreef zakjapannertje het volgende:
geen directe link helaas, CTRL + F? want het staat op de pagina's zelf
Intekenen op www.geosense.net , noem je LodewijkNapeleon, zodat ik weet wie je bent (ik ben er ook Floripas).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |