Fame en FRS, daar heb je het ook over 2 zaken..quote:Op maandag 13 maart 2006 12:44 schreef MaJo het volgende:
Ga dat concert ook eens snel checken! Wilde gister de cd eindelijk kopen maar hij was uitverkocht bij FameVandaag derde poging (eerder hadden ze hem al niet bij FRS)
Haha je hebt gelijkquote:Op maandag 13 maart 2006 12:45 schreef lienelien het volgende:
[..]
Fame en FRS, daar heb je het ook over 2 zaken..
Ga dan naar Get Records oid
Niet meer doen dusquote:Op maandag 13 maart 2006 15:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha je hebt gelijkKomt ook meer door tijdgebrek, dan passeer ik die zaken en dan ga ik toch maar naar binnen.
En dan hebben ze hem niet eens
![]()
http://www.motelmozaique.nl/2006/quote:Op maandag 13 maart 2006 10:31 schreef JeroenV het volgende:
Als ze in april in Rotterdam komen ben ik er denk ik ook wel bij...
Dat zie je ook weer terug op de websitequote:Op maandag 13 maart 2006 17:42 schreef PsyCha het volgende:
Zijn inderdaad een leuke band en hebben ook nog eens humor. Dat is dan ook weer terug te vinden in hun videoclips en dat is weer kijkplezier voor mij.
Ging inderdaad naar binnen voor We are Scientists en ging met twee andere cd's naar huisquote:Op maandag 13 maart 2006 17:38 schreef mordradead het volgende:
Altijd als ik een goede platenzaak binnenloop kom ik er met minimaal een cd'tje naarbuiten
ach, zo gaat dat altijdquote:Op maandag 13 maart 2006 18:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ging inderdaad naar binnen voor We are Scientists en ging met twee andere cd's naar huis
Iemand bekend met dit festival?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:41 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
http://www.motelmozaique.nl/2006/
Nee, maar er staan wel leuke dingen tussenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:44 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Iemand bekend met dit festival?
Ja, wat wil je weten?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:44 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Iemand bekend met dit festival?
is het leukquote:
Inderdaad, ik had het ook al gekeken jaquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:04 schreef Proper_fucked het volgende:
Zit nu ook het concert op Fabchannel te kijken.. erg tof
Is het al.....geweest.quote:Op woensdag 15 maart 2006 02:48 schreef MuseMuse het volgende:
Heb nu ook het album geluisterd en het eerste wat me opvalt is dat het allemaal heel lekker in het gehoor ligt.
Nobody move, Nobody get hurt vind ik echt een potentiele hit
zie je!quote:
It's a Hit vind ik ook niet echt geweldig nee. Selective Memory en Cash Cow welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:36 schreef MaJo het volgende:
Heb eindelijk de cd kunnen bemachtigenZal er zo eens goed naar gaan luisteren.
Zijn er trouwens meer mensen die It's a hit niet echt denderend vinden?Nobody move, nobody get hurt en great escape daarentegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |