MIVD, stelletje incompetente apen. Mijn privé-leger bestaat uit de best getrainde commandeaux uit Zwitserland, vergelijkbaar met de Zwitserse Garde, allen hoogopgeleide paramilitairen. In tegenstelling tot jouw incompetente VMBO'ers die zich in de frontlinie kapot laten knallen.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:13 schreef Antagonist het volgende:
Zover zal ik het als minister van defensie niet laten komen.
Pas maar op, de MIVD heb ik al op je afgestuurd.
Viva il duce.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:11 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Dirktator neemt binnenkort middels een coupe van zijn privé-leger de macht over. Dan zal het nieuwe credo als volgt luiden: "Zwijg onderdanen, zwijg, en gehoorzaam, opdat il Duce altijd zal overwinnen!"
![]()
Waarvan akte! Ik benoem jou tot "Avvisore del Consigliere di Governo", de adviseur van il Duce.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:18 schreef Aurelianus het volgende:
Viva il duce.
ah signore dirktator, parlare italiano?quote:Op zondag 12 maart 2006 12:20 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Waarvan akte! Ik benoem jou tot "Avvisore del Consigliere di Governo", de adviseur van il Duce.
Hah, en waar denk je die van te gaan betalen ?quote:Op zondag 12 maart 2006 12:15 schreef Dirktator het volgende:
[..]
MIVD, stelletje incompetente apen. Mijn privé-leger bestaat uit de best getrainde commandeaux uit Zwitserland, vergelijkbaar met de Zwitserse Garde, allen hoogopgeleide paramilitairen. In tegenstelling tot jouw incompetente VMBO'ers die zich in de frontlinie kapot laten knallen.
Waarvan akte. Il Duce vincera sempre!![]()
1. Dirktator komt niet van plebejische huize.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:00 schreef Antagonist het volgende:
Hah, en waar denk je die van te gaan betalen ?![]()
Hoe denk je die naar Nederland te gaan verplaatsen ?
Nee met een beetje geluk kan je net het A team op de been krijgen, en daar kom je ook niet ver mee.
Mijn broertje heeft bij elke nickname "maffia" misschien kunnen we hem en zijn gangstervriendjes inschakelen!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:12 schreef Lucille het volgende:
Een beetje democratie heeft natuurlijk ook een mafia bende achter zich staan
Anders kunnen ze ook als nationale belachelijkmaakgroep fungeren? Een soort Br3eZ4h's dus.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:50 schreef Dafar het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft bij elke nickname "maffia" misschien kunnen we hem en zijn gangstervriendjes inschakelen!![]()
Dat wil ik wel het hoofd worden van het Bureau van Taalpurisme, oftewel de "Spellingsstasi".quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:25 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Invoering van Spellingnazi's...![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 00:09 schreef Witchfynder het volgende:
Dat wil ik wel het hoofd worden van het Bureau van Taalpurisme, oftewel de "Spellingsstasi".
Mensen midden in de nacht van hun bed lichten een een dictee laten doen bijvoorbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |