Neen, weg met dat gepeupel.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:22 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ben je gek? Nu hebben ze hun eigen speelplaats![]()
PR?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:59 schreef Martijn_77 het volgende:
* Martijn_77 gaat voor minister van Buiten Fokse zaken
Constitutionele republiek idd.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Geen monarchie, het moet een republiek worden.
Een kwatskut bedoel je...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Jawel, een soort Wiegel, zeg maar orakel van FOK!!!
Krijgen we dan ook : "De nacht van Danny"?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Jawel, een soort Wiegel, zeg maar orakel van FOK!!!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:46 schreef SCH het volgende:
Ik zie wel wat in een minderheden kabinet eigenlijk, alleen maar vrouwen, homo's, allochtonen, en mensen met een iq boven de 100.
Dan gaat Fok! naar de klote.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:46 schreef SCH het volgende:
Ik zie wel wat in een minderheden kabinet eigenlijk, alleen maar vrouwen, homo's en allochtonen.
Zie het als een soort buurthuis.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:22 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ben je gek? Nu hebben ze hun eigen speelplaats![]()
En je bent nu al klaar zekerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik wil het sociale stelsel wel onder handen nemen.
Zolang jij met je poten van me afblijft, is het goed.quote:
Sinds wanneer val ik op puistige pubersquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zolang jij met je poten van me afblijft, is het goed.![]()
Wij zijn een ijzersterk team iddquote:Daarmee garandeer je ook, dat Fok een succes wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |