wat stond er op het ticket dat ze aan Karel gaf?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:23 schreef schatje het volgende:
Ik heb net nogmaals dat stukje van Angela als grondstewardess bekeken. Echter niets verdachts kunnen zien.
Retourtje Argentienië, eerste klas misschien?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:24 schreef cptmarco het volgende:
[..]
wat stond er op het ticket dat ze aan Karel gaf?
Z'n naam en bestemming waarschijnlijkquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:24 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Als je wilt winnen gedraag je je als mol. Hoe meer mensen jou verdenken, en dus wanneer ze de vragen beantwoorden jou in gedachte hebben, des te meer voorsprong je op hun hebt, omdat zij zeker op de verkeerde gokken, en jij misschien niet. Acties en gedragingen zeggen niks wat dat betreft.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:16 schreef Flem het volgende:
Fuck die aanwijzingen, ik wil erachter komen door de acties en gedragingen van de personen, niet door van die quasi-hints.
Ik heb drie van de vijf mollen goed gehad, zonder aanwijzingen en bla. Het slaat nergens op om te denken dat je het zonder hints niet kan weten, die kandidaten krijgen die aanwijzingen toch ook niet?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:29 schreef .com het volgende:
[..]
Als je wilt winnen gedraag je je als mol. Hoe meer mensen jou verdenken, en dus wanneer ze de vragen beantwoorden jou in gedachte hebben, des te meer voorsprong je op hun hebt, omdat zij zeker op de verkeerde gokken, en jij misschien niet. Acties en gedragingen zeggen niks wat dat betreft.
Viel mij ook op. Hij zei iets als "De waarde van het aandeel Endemol is 8" dacht ik. Dus misschien is dat acht wel een aanwijzing!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:00 schreef Cee het volgende:
Had iemand trouwens al vermeld dat tijdens de stukjes van de kandidaten (waar je fragmenten van hen van tv zag), in het fragment van die kale nieuwslezer de nieuwslezer '....van Endemol' zei? Waarschijnlijk wel, maar goed. 't Viel me op. Zal wel te opzichtig zijn geweest.
Ja, zat ik ook wel een beetje van te balen, omdat ik ook erg voor Toine benquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ben alleen bang voor Toine, in de preview zagen we de mensen in een bootje, en in zn introfilmpje aan het begin zit Toine in die boot. Hopen dat dit geen slecht teken is
talpair?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:24 schreef cptmarco het volgende:
[..]
De naam van een luchtvaartmaatschappij. Alleen niet een bekende naam. VARIG zou dat wel zijn. De letters op dat ticket bestonden uit de zwarte letters VALP en dan de V getekend als een soort vogeltje. Verder stonden er volgens mij ook nog letters in het geel ernaast.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:24 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Ze komen pas in aflevering 3 terug, dus hebben ze in de eerste 2 afleveringen een vrijstelling.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:57 schreef Freezor het volgende:
Wat mij ook opviel, op een gegeven moment had Richard het aan tafel over Roderick en Liz "dat ze die vrijstellingen niet voor niets kregen". Maar hun was toch helemaal niet verteld dat die 2 vrijstellingen kregen?
Er was duidelijk geknipt in het stuk maar misschien was dit wel een verspreking.
Ohja stom van mequote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:00 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ze komen pas in aflevering 3 terug, dus hebben ze in de eerste 2 afleveringen een vrijstelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |