Ze is wel ziek geweest de laatste tijd maar dat had ook niets met haar ogen te maken.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:08 schreef Yeahinho het volgende:
[afbeelding]
"Ik ben er!! En dat met mijn ogen!"
Ik blijf het verdacht vinden.....
is VEEEEEEEEEEEEEEEEEL te obvious, om in de eerste aflevering de mol al zo duidelijk op een presenteerblaadje te geven.. Kan ook een anti-tactiek zijn, en door het JUIST zo obvious op te zetten mensen van Toine af te helpen zodat ie wat onopvallender te werk kan gaan, maar ik betwijfel t...quote:Op zondag 12 maart 2006 12:54 schreef Eveli het volgende:
Heb de herhaling ook grotendeels gezien en ik blijf toch voorlopig bij Toine als Mol. Dat memory-spel speelde hijg ewoon veel te goed.
En Richard moet winnen!
Dat was ook een twijfelpunt bij mij, maar eerst verdacht ik Geert en we weten allemaal hoe het daar mee afgelopen is. Toine vond ik gewoon erg verdacht met dat memory-spel, misschien inderdaad wel té verdacht. We zullen zien.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:42 schreef robster16 het volgende:
[..]
is VEEEEEEEEEEEEEEEEEL te obvious, om in de eerste aflevering de mol al zo duidelijk op een presenteerblaadje te geven.. Kan ook een anti-tactiek zijn, en door het JUIST zo obvious op te zetten mensen van Toine af te helpen zodat ie wat onopvallender te werk kan gaan, maar ik betwijfel t...
Ah, het is dus geen vervaagd gezicht van de mol. Hersenspinsels.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:37 schreef E.T. het volgende:
De landkaart van Argentinie ligt over een kaart van Amsterdam heen in die hint..
(relief enzo is dus gebergte)..
Zie alleen nog niet wat 't inhoudt
Dat fragment wordt maandag pas gedraaid, dus ik denk inderdaad dat je het (vanaf) dan kan luisteren.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:59 schreef Sannelie het volgende:
op de site van wie is de mol kan je naar een fragment van schiffers fm luisteren, maar is dat dan pas vanaf maandag ofzo? Hij doet t namelijk niet bij mij. Ik zie alleen de site en kan nergens iets vinden van de mol
Diegene die daadwerkelijk eruit is komt morgenmiddag bij '' Schiffers.fm '' En dat is dan elke maandag dat er iemand bij Hans Schiffers komt.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:59 schreef Sannelie het volgende:
op de site van wie is de mol kan je naar een fragment van schiffers fm luisteren, maar is dat dan pas vanaf maandag ofzo? Hij doet t namelijk niet bij mij. Ik zie alleen de site en kan nergens iets vinden van de mol
Als de mol in de eerste uitzending naar huis gaat, zou dat schokkend zijn?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:39 schreef Eveli het volgende:
[..]
Maar was dat nou het 'schokkende' dat nog nooit bij WIDM gebeurd is en waar we allemaal van onze stoel van zouden vallen?Ik ben niet gevallen in ieder geval, jullie?
Volgens mij heeft Duiveltja die plaatjes ook gewoon zelf gemaakt toch....?quote:Op zondag 12 maart 2006 15:58 schreef Eveli het volgende:
Nog een aanwijzing dat het Roderick kan zijn: op de plaatjes in de openingspost is hij de enige die niet in de camera kijkt!
Wat dacht je van www.wieisdemol.nl?quote:Op zondag 12 maart 2006 18:07 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb nog niks gelezen hier,omdat ik de aflevering nog terug moet kijken. Maar nu is mijn videoband niet goed, en wil ik graag op internet terugkijken maar dit lukt niet. Iemand een tip? Misschien staat het antwoord hier dus al ergens, maar dat wil ik niet lezen!
Thnx!
quote:Op zondag 12 maart 2006 20:58 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[..]
Wat dacht je van www.wieisdemol.nl?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |