Vanavond komt de herhalingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:11 schreef _dirkjan_ het volgende:
Ik heb het gemistje kunt het nog nergens terugzien he? (heb het topic niet gelezen omdat ik nog niet wil weten wie er uit is enzo)
Toine is er uit.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:11 schreef _dirkjan_ het volgende:
Ik heb het gemistje kunt het nog nergens terugzien he? (heb het topic niet gelezen omdat ik nog niet wil weten wie er uit is enzo)
Ik zie hier toch echt een 'borstbeeld' in hoor! Het lijkt op een vrouw met een (zonne)bril......quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:08 schreef Renate_88 het volgende:
De hint van Avrobode week 1:
[afbeelding]
Klinkt erg aannemelijk.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Én ze was de enige met een zonnebrul terwijl ze over de brug liep, dat is iets waarmee mollen in cartoons worden afgebeeld...
Helemaal mee eens. Bovendien kun je met al die vrijstellingen en jokers ook niet meer mensen wegstrepen, aan de hand van wie de mol was volgens degene die de test het slechtste maakte.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:38 schreef Jane het volgende:
Ik vind al die verborgen aanwijzingen wel grappig, maar het leukste vind ik het nog steeds om de Mol te proberen te ontmaskeren door de ontwikkelingen in het spel en het spelverloop te volgen. Als dat nog lukt tenminste, met al dingen als jokers e.d.. Vrijstellingen en zo hebben er natuurlijk altijd al in gezeten, maar het moet niet zoveel worden dat het het hele spel verpest. Uitgangspunt van Wie Is De Mol? is dat degene die het minst van de Mol weet het spel moet verlaten. Niet degene die de opdracht het best volbracht heeft dus!! En als de zo lukraak die jokers blijven uitdelen is dat dus precies wat wel gebeurt! Degene die slimste is in de opdrachten wint het spel, want die hoeft de test niet zo goed te maken. M.a.w., dan is het hele spelconcept van WIDM naar de Filistijnen.
Ik zie er eigenlijk alleen het hoofd van dat mannetje van 7up in.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:27 schreef --Globe-- het volgende:
Ik zit te kijken of ik van dat relief nog iets kan maken..
Is een van de kandidaten misschien 7Up-verslaafd ofzo?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik zie er eigenlijk alleen het hoofd van dat mannetje van 7up in.![]()
Iemand op het forum van wieisdemol.nl had ook wel iets heel moois hierover gevonden: de coördinaten onderin horen helemaal niet bij Amsterdam, maar komen bij Google Earth uit in Argentinië en wel op de plek waar de grote groep zit!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:26 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik zie hier toch echt een 'borstbeeld' in hoor! Het lijkt op een vrouw met een (zonne)bril......
[afbeelding]
Juist, van mij mogen ze ook snel stoppen met die jokers.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:38 schreef Jane het volgende:
Uitgangspunt van Wie Is De Mol? is dat degene die het minst van de Mol weet het spel moet verlaten. Niet degene die de opdracht het slechtst volbracht heeft dus!! En als de zo lukraak die jokers blijven uitdelen is dat dus precies wat wel gebeurt! Degene die slimste is in de opdrachten wint het spel, want die hoeft de test niet zo goed te maken. M.a.w., dan is het hele spelconcept van WIDM naar de Filistijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |