Wacht maar totdat ik je met mijn kettingzaag aan stukjes zaagquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:23 schreef Lippie85 het volgende:
Hardcore will never die
Dus je vindt mij hardcore? Thanksquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:24 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ik je met mijn kettingzaag aan stukjes zaag
ik hoop van wel.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:23 schreef Lippie85 het volgende:
Hardcore will never die
Koekjepilletje d'rbij?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:26 schreef Duimstok het volgende:
[afbeelding]
Hahaha die foto is echt cool
rood kruisjequote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:28 schreef Duimstok het volgende:
TS zit liever tussen dit soort mensen:
[afbeelding]
"kom we gaan lekker feesten!"
En welke van die 2 is volgens jou Yvonnequote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:33 schreef Duimstok het volgende:
Hey Yvonne en der vriendin houwen ook van feesten:
[afbeelding]
Doe de linker maar.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:34 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
En welke van die 2 is volgens jou Yvonne![]()
Whehequote:
Wat doet die blackass motherfucker op de achtergrond?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:45 schreef Duimstok het volgende:
Hey Snakey is ook terecht:
[afbeelding]
Staat je schattig hoor, knul.
Andere blackassnigga's scoren, natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat doet die blackass motherfucker op de achtergrond?
Whehe, schitterende onderzin heb jij, past ook wel bij je reactiequote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hahaha check die gaylord danquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:45 schreef Duimstok het volgende:
[afbeelding]
dWcquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook op. Niet dat ik het beter kan...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:13 schreef Nawien het volgende:
Valt me wel op dat die mongolen echt NIET kunnen hakken, ik kan dat eg wel beter![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:45 schreef Duimstok het volgende:
[afbeelding]
Teksten uit nummers hequote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:11 schreef MI55ILLE het volgende:
Tegen die Dj:"Schrijf je die teksten zelf?"
![]()
hahah ik weet wel zeker dat je het beter kan, dat van hun was echt geen gezichtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:17 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook op. Niet dat ik het beter kan...
Echt een superaflevering.
Dat dacht ik toch ookquote:
Ophidian - The Middle Childrenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:58 schreef Nawien het volgende:
[..]
Teksten uit nummers he![]()
In goede hardcore zitten ernstige quotes. De yearmix van jason S was daar op gebaseerd. Echt een zeer gruuwlijke mix met de nieuwe hardcore stijl (brakes enzo)
Ik wil nog steeds weten hoe dat liedje heet als iedereen de broek en kleren uit moet doen. Dat wat die DJ draait.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:37 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
dat is ie niet, die is ranzig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |