Gewoon ff rustig wachten ?quote:
Ja, wachtendequote:
Harde klinken, zachte stinken.quote:
Ja jezus, je maakt toch ook geen actiefilm in braille...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:04 schreef Maikuuul het volgende:
Filmpje is zonder geluid sorry for that
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja jezus, je maakt toch ook geen actiefilm in braille...
Vind je het gek, daar verschuilt Taida zich nu...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:14 schreef MisterICE het volgende:
Die joegoslavische neus is wel volop groot [afbeelding]
Gelukkig heb ik wel een vriendinquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:14 schreef MisterICE het volgende:
Die joegoslavische neus is wel volop groot [afbeelding]
Zeer technischquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:18 schreef The_Terminator het volgende:
Winamp gaf namelijk aan dat het geluidspoor niet ondersteund werd...
Zei ik toch al in de OP dat er geen geluid was ?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:18 schreef The_Terminator het volgende:
Ik hoor ook geen geluid, dacht dat ik een codec miste ofzo... Winamp gaf namelijk aan dat het geluidspoor niet ondersteund werd...
Pff, niet gelezen. Meteen op de link gekliktquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zei ik toch al in de OP dat er geen geluid was ?
Volgende week een nieuwe makenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:24 schreef Duimstok het volgende:
wat heb je nou aan een film over een scheet, zonder geluid?
Ach ja, Nullsoft bagger... Hoe kan het geluidspoor niet ondersteund worden als die er niet eens isquote:
Je werkt dus ook al op bestellingquote:
Gelukkig gaf hij ook niet al aan dat het zonder geluid was.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:18 schreef The_Terminator het volgende:
Ik hoor ook geen geluid, dacht dat ik een codec miste ofzo... Winamp gaf namelijk aan dat het geluidspoor niet ondersteund werd...
Scheet in de klas > Filmpjequote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Gelukkig gaf hij ook niet al aan dat het zonder geluid was.
Niet eens gelezen. Zag de TT en heb op de link geklikt, de tekst in de OP heb ik gewoon overgeslagenquote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja jezus, je maakt toch ook geen actiefilm in braille...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |