Ja! Ik vind ze ook beetje matig. Einde van het afgelopen seizoen begon het me ook tegen te vallen. En de aflevering van vorige week vond ik echt helemaal niks. Die heb ik halverwege afgezet. Deze week vond ik wel okay, maar niet echt hilarisch.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:23 schreef __Saviour__ het volgende:
damn, matig begin zeg dit seizoen. Die 2e aflevering heb ik niet eens afgekeken. Dat jazzgezeik boeit me echt niks
Mee eens, hopelijk worden de komende afleveringen een stuk beter.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja! Ik vind ze ook beetje matig. Einde van het afgelopen seizoen begon het me ook tegen te vallen. En de aflevering van vorige week vond ik echt helemaal niks. Die heb ik halverwege afgezet. Deze week vond ik wel okay, maar niet echt hilarisch.
ik vroeg me af wanneer de box in Nederland uitkwam, de releasedate van Engeland heb ik al gelezen in het forum ergens...quote:Op woensdag 20 september 2006 10:51 schreef Brammie1 het volgende:
2 oktober in engeland
Nee meen je dat nouquote:Op woensdag 20 september 2006 11:44 schreef Frenkel het volgende:
Ik vond The White stripes wel cool, was gewoon een gedeelte uit de clip van The Hardest Button To Button.
Zie hier de clip:
http://www.youtube.com/watch?v=7qRJ-UTBScI
En het was scheepsrechtquote:Op zondag 24 september 2006 13:26 schreef MrBadGuy het volgende:
Vanavond weer een kans, laten we hopen dat drie maal echt scheepsrecht is![]()
geweldigquote:Op maandag 25 september 2006 21:14 schreef Max-Westerman het volgende:
Aflevering was wel weer lachen ja
Heb vorige week echt in een deuk gelegen om dat drummen de hele tijd
http://www.youtube.com/watch?v=ZwJ_dFPX1WY&mode=related&search=
http://www.simpsonschannel.com/cgi-bin/newspro/addons/iSay.cgi?Page=Comments&ID=EEVAVElAVEFzDtVlUMquote:Twentieth Century Fox and a bunch of retail giants have confirmed to TVShowsOnDVD that The Simpsons: The Complete Ninth Season will be released in North America on December 19, just in time for a last minute Christmas gift. The set is expected to be released in other regions in early 2007. Either Bart or Lisa will be featured on the cover and is once again likely to be released with an alternate box. Both box arts should hopefully be revealed soon. Rest assured we'll bring all the information to you as soon as it's announced.
Mee eens. Was echt weer een leuke aflevering, heb zeker weer moeten lachen om Homer met zn hamer en die koppigheid met die achtbaan.quote:Op maandag 25 september 2006 20:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En het was scheepsrecht![]()
Zeker een goede aflevering![]()
Kut ik ook.. maar ik heb de meeste dan ook al gezienquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:27 schreef Wutangtony het volgende:
ga weg met dit topic, want zo wordt ik er de hele tijd aan herinnerd dat ik het gemist heb! verdomme
de fokweblog heeft een leuke link naar een pagina met alle eps in flashformaat.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:27 schreef Wutangtony het volgende:
ga weg met dit topic, want zo wordt ik er de hele tijd aan herinnerd dat ik het gemist heb! verdomme
die mag je hier niet posten?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
de fokweblog heeft een leuke link naar een pagina met alle eps in flashformaat.
Jij bent snel bij zeg, lees jij echt alles in TV?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:39 schreef Mike het volgende:
Links naar hele aflveringen mogen hier idd niet.
maar via een omwegje toch wel. dat krijg je van die verschillende policy's voor verschillende onderdelenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:39 schreef Mike het volgende:
maar een link naar de Fok weblog waar het linkje staat wel?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:39 schreef Mike het volgende:
Het meeste wordt wel bekeken, maar The Simpsons duiken sowieso altijd op in m'n myAT.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij bent snel bij zeg, lees jij echt alles in TV?
Er is wel een aflevering uitgezonden op FOX, maar dat was een herhaling. Helaas moeten we tot 5 november wachten voor de volgende nieuwe afleveringquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:51 schreef Mike het volgende:
Jahoor, er is wel een aflevering uitgezonden...ik denk dat je gewoon even geduld moet hebben.
Ja, hetzelfde geldt voor Family Guy...wat een snelle 'winterstop'.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:54 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Er is wel een aflevering uitgezonden op FOX, maar dat was een herhaling. Helaas moeten we tot 5 november wachten voor de volgende nieuwe aflevering![]()
Meer een vervolg van de zomerstop eingelijk. Normaal begint het seizoen pas in november, vele jaren (sinds seizoen 12) was Treehouse of Horror de seizoensoppening, omdat in oktober FOX de honkbal competitie uitzend. Vorig seizoen is besloten dat de Simpsons (en ook Family Guy idd) al in september beginnen, en in oktober een pauze krijgen en weer door gaan in november.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:57 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, hetzelfde geldt voor Family Guy...wat een snelle 'winterstop'.
Van die site:quote:
Hoe die maker überhaupt kan denken dat het ook maar een beetje legaal is om afleveringen aan te bieden zonder toestemming van FOXquote:I do think my site was legal, but I'm sure Fox doesn't think so and I dont want to take the risk. So...
Gisteren deden de afbeeldingen het nog goed. Schijnbaar zit er nu een beveiliging op de afbeeldingen. Ik heb ze daarom maar ergens anders geupload:quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:04 schreef Brammie1 het volgende:
[afbeelding]
was dit wel de bedoeling?
Is ie leuk? Normaliter vind ik die afleveringen altijd het sufstquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:13 schreef CaptainCab het volgende:
De Halloween Special is op het internet uitgelekt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |