quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:53 schreef Dirktator het volgende:
JunkieSietze: baggeruser van het jaar 2006!![]()
![]()
![]()
Mijn broertje rijdt nu al een week zonder uitlaat.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:52 schreef junkiesietze het volgende:
En alles ff checken.. want soms viel die uit
bleek dat me luchtfilter er een beetje los opzat.. dus weer geprobeert vast te zetten..
Maar wat blijkt noudat ging lastig joh! en toen brak er een dingetje af waarmee die dus vast blijft zitten!
dus nu zit ie een beetje moeilijk vast met elastiek enzo
![]()
maar hij rijd nu wel weer goed
Jij bent een en al bagger!quote:
weheheheh keb ook een tijdje met 1 boutje van me ophanging maar vast gereden... zelfde geluid denk ikquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:53 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Mijn broertje rijdt nu al een week zonder uitlaat.
Tering wat een geluid.
omdat hier de meeste mensen zitten die kunnen reagerenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:54 schreef juiced het volgende:
Waarom zet je dit in ONZ?
Je moeder is een baggeraar!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:54 schreef Lariekoek het volgende:
Jij bent een en al bagger!
Sterker nog!
Jij hebt bagger uitgevonden!
iddquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:55 schreef Dirktator het volgende:
Gelukkig kun je nu 80 km/h boeken zodat de motorjoden je niet kunnen bijhouden!
Aaah! Een aandachtsgeile jankmuil!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:55 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
omdat hier de meeste mensen zitten die kunnen reageren
Jammer dat je niet op je bek ging.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:56 schreef junkiesietze het volgende:
zooo gister joh !
kk veel politie op de weg... zeker wel 3autos gezien... en 1x achterna gezeten door een peugeot 206 met een agent erin!maar ik blies m er vet uit gek
ik ben nog nooit gevallenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:57 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Jammer dan je niet op je bek ging.![]()
![]()
mooi, maar gelukkig doet ie het weer goedquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:01 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe, mijn vader rijd atm met mijn brommer naar zijn werkzijn cilinder is verneukt.
Maarja dat is idd kut als iets afbreekt, of een schroefje in je blok valt
WUHAHAHAHHA!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:01 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe, mijn vader rijd atm met mijn brommer naar zijn werk![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:36 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf heeft het voor nut om je brommer te wassen met dit weer ?
Ik heb mijn brommer buiten laten staan, nu istie weer lekker schoon, want er zat best veel lollermodder op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |