Hou toch op!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:46 schreef juiced het volgende:
Het scheelt ruimte, zo lijkt hun huis groter. En daar gaat het om.
Het was ook maar een grapje.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:51 schreef Tref het volgende:
[..]
Hou toch op!
Al die Sjonnies, Tonny's en Bonnies sluiten een dikke lening af om de buren lekker af te troeven met hun huge plasmascherm en gouden kettingen. Dacht je dat die mensen regelmatig een VT wonen openslaan ?
De centen zijn geen probleem:
[afbeelding]
moet je voor de gein es ff achter zo`n scherm kijkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:14 schreef Het_Biertje het volgende:
In mijn vrije tijd fix ik in de buurt in ruil voor een financiele injectie () computertjes. Soms kom ik dan wel eens in buurten die bekend staan als( en ik wil verder niemand beledigen ) 'de mindere wijken' > waar de mensen het niet zo breed hebben. Meestal staat daar dan zo'n 10-plan computer vol met spyware maar dat ff terzijde.
Wat mij dan direct opvalt als ik de woonkamer binnen stap is; banken en zitmeubels waar je zowat door heenzakt, een muur die wel een likje verf gebruiken; maar dan! een XXinch plasma aan de muur - perfect fantastisch weg gewerkt kabels en al
Hoe doen die mensen dat? gewoon zo'n tv kopen en de rest kan ze geen ruk schelen?
www.primeline.nlquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:14 schreef Het_Biertje het volgende:
Hoe doen die mensen dat? gewoon zo'n tv kopen en de rest kan ze geen ruk schelen?
Right, ik ken geen eens mensen met een plasma aan de muurquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:36 schreef __Saviour__ het volgende:
er is ook niks bijzonders aan
paar jaar geleden was het luxe en tof, maar nu zijn alle tv's zo
En de VVD ondertussen ook.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:30 schreef FiveseveN het volgende:
Dit zijn de arme zielige mensen waar de PvdA, GL en SP voor in de bres springen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |