abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35919353
IK heb een zitten denken, en ik wil de nieuwe paus worden.
Maar hoe wordt je paus?
De paus wordt gekozen uit de beste mensen onder de kardinalen.
Maar ja, hoe wordt je kardinaal?
Nou, kardinaal wordt je als je de beste onder de bisschoppen bent.
Maar hoe wordt je bisschop?
Dat zal ik je eens uitleggen.
Een bisschop wordt je als je de beste onder de dekens bent.
En nu wil ik niet opscheppen, maar ik ben dus ECHT de beste onder de dekens.

Dit is dus stap 1 in mijn toekomstige carriere
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_35919374
GLHF

Myn paus , wat doe je |-)
Je zusje neukt lekkerder..
IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
MoeMoe.rar !!!!!
  vrijdag 10 maart 2006 @ 19:15:02 #3
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_35919413
Voor al uw christenhonden info betreffende kardinaal willen worden
Broertje wil Kardinaal worden
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  vrijdag 10 maart 2006 @ 19:21:35 #4
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_35919649
Volgens een middeleeuwse voorspelling komt er na de huidige paus nog maar één paus en zal tegelijkertijd de wereld vergaan omdat God naar beneden komt en zijn bliksemschichten rondstrooit.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_35919788
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 19:21 schreef Aurelianus het volgende:
Volgens een middeleeuwse voorspelling komt er na de huidige paus nog maar één paus en zal tegelijkertijd de wereld vergaan omdat God naar beneden komt en zijn bliksemschichten rondstrooit.
Mooi, hopelijk op 5 december, is eens wat anders dan die suffe zwarte pieten met hun pepernoten
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_35919841
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 19:21 schreef Aurelianus het volgende:
Als ik paus ben, dan bel ik mijn baas wel even, en vraag hem nog wat eeuwen te wachten met zijn bliksemschicht.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_35919929
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 19:26 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

Als ik paus ben, dan bel ik mijn baas wel even, en vraag hem nog wat eeuwen te wachten met zijn bliksemschicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')