abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 10 maart 2006 @ 19:00:05 #1
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_35918944
Ik heb van toen straks alle kabels eruit gehaald en alles van mn bureau gehaald om een keer lekker alles schoon te maken...

nu ben ik dus weer bezig alles erin aan het doen,maar ik zie nu dat ik 2 kabels voor de voeding heb... eentje is van mijn printer, en de ander voor de pc... ik weet alleen niet meer welke waar bij hoort

de pc doet het bij allebei...

maakt het dus wat uit welke ik gebruik of kan dit op termijn gevolgen hebben ?
  vrijdag 10 maart 2006 @ 19:19:55 #2
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_35919586
maakt niet uit
pi_35919612
oei, ik zou ze niet omwissellen als ik jou was! Bij de verkeerde kabel kan de hele kabel smelten met alle gevolgen van dien. Hebben ze geen verschillende kleuren?
En anders moet je gewoon twee nieuwe kabels kopen. Als je dan gelijk twee dezelfden koopt dan maakt het ook niet meer uit als je ze verwisseld!
Succes !
pi_35919744
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 19:20 schreef YoopY het volgende:
oei, ik zou ze niet omwissellen als ik jou was! Bij de verkeerde kabel kan de hele kabel smelten met alle gevolgen van dien. Hebben ze geen verschillende kleuren?
En anders moet je gewoon twee nieuwe kabels kopen. Als je dan gelijk twee dezelfden koopt dan maakt het ook niet meer uit als je ze verwisseld!
Succes !


jij bent toe aan
pi_35919785
Kijk ff of er een adapter aan de kabel hangt (dan maakt het uit volgens mij) of dat de kabel rechtstreeks op het electriciteitsnet wordt aangesloten (en dan weer niet).
pi_35920431
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 19:20 schreef YoopY het volgende:
oei, ik zou ze niet omwissellen als ik jou was! Bij de verkeerde kabel kan de hele kabel smelten met alle gevolgen van dien. Hebben ze geen verschillende kleuren?
En anders moet je gewoon twee nieuwe kabels kopen. Als je dan gelijk twee dezelfden koopt dan maakt het ook niet meer uit als je ze verwisseld!
Succes !
OMG

Maakt geen moer uit welke kabel gebruikt wordt. Ze zijn gewoon hetzelfde...
pi_35920463
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 19:24 schreef Devlinsect het volgende:
Kijk ff of er een adapter aan de kabel hangt (dan maakt het uit volgens mij) of dat de kabel rechtstreeks op het electriciteitsnet wordt aangesloten (en dan weer niet).
Als er een adapter tussen zit dan past hij waarschijnlijk niet in de voeding van de computer
pi_35920648
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 19:46 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

OMG

Maakt geen moer uit welke kabel gebruikt wordt. Ze zijn gewoon hetzelfde...
En uit de laatste zin maak jij niet op dat het cynisch is??
pi_35922792
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 19:53 schreef YoopY het volgende:

[..]

En uit de laatste zin maak jij niet op dat het cynisch is??
Nee, maar misschien ben ik wel toe aan
  vrijdag 10 maart 2006 @ 22:05:38 #10
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_35924687
Om toch even te zeiken: er zijn wel degelijk twee soorten eurostekker, de ene heeft een extra gleufje in de stekker en past daardoor als enige van de twee op de wat zwaardere apparaten. Deze versie heeft een dikkere kabel zodat hij een hogere stroom aankan.

Hoewel dit natuurlijk bij een PC/Monitor etc geen reet uitmaakt.
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')