Ja hee, ga je eigen boot maar slopen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:30 schreef marky het volgende:
Ok wat je eerst moet doen is die vreselijk lelijke stuurhut eraf zagen. Plaats daar eem mooi houten exemplaar voor terug die ook wat hoger is en die wat grotere ramen heeft zodat je ook een beetje normaal naar buiten kan kijken. De stuurhut maakt de uitstraling van dit bootje een stuk minder
quote:Op zondag 19 maart 2006 09:56 schreef Klonk het volgende:
http://www.botenland.nl/Bootnamen/bootnamen.asp
quote:Kantje Boord
Bekijk het maar, die hangt daar lekker!quote:Op zondag 2 april 2006 01:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Stootkussens naar binnen als je gaat varen! Je bent geen Duitser![]()
Een paar plaatsen naast mijn bootje ligt de boot van een vriend van de vorige eigenaar. Hele aardige kerel. Hij heeft nogal veel apparatuur aan boord, hij kan ook foto's printen.quote:
Leuk hoor, ik neem aan dat je ook foto's post van work in progress?quote:Op zondag 2 april 2006 08:05 schreef Conflict het volgende:
[..]
Een paar plaatsen naast mijn bootje ligt de boot van een vriend van de vorige eigenaar. Hele aardige kerel. Hij heeft nogal veel apparatuur aan boord, hij kan ook foto's printen.
Hij was een stukje mee gaan varen en toen heeft hij die foto gemaakt![]()
Jawel, maar we gaan er eerst mee varenquote:Op zondag 2 april 2006 08:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Leuk hoor, ik neem aan dat je ook foto's post van work in progress?
Komt vanzelf als je merkt dat het lastig varen is als je niet rechtop kan staan in je stuurhut.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:42 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja hee, ga je eigen boot maar slopen.
Ik vind hem goed zo![]()
Ik kan er net staanquote:Op zondag 2 april 2006 10:45 schreef marky het volgende:
[..]
Komt vanzelf als je merkt dat het lastig varen is als je niet rechtop kan staan in je stuurhut.
Gewoon een gat in het dak maken, waar je dan met je kop uitsteekt!quote:Op zondag 2 april 2006 10:45 schreef marky het volgende:
[..]
Komt vanzelf als je merkt dat het lastig varen is als je niet rechtop kan staan in je stuurhut.
Je moet ook niet staan maar zitten.quote:Op zondag 2 april 2006 10:45 schreef marky het volgende:
[..]
Neuh. Het is verder wel een lollig ding.quote:Op zondag 2 april 2006 10:51 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik kan er net staan![]()
En ik ga niet mijn halve boot uit elkaar slopen voor een cm ruimte. Ik zit trouwens toch als we varen.![]()
Zijn er naast de motor en de stuurhut nog meer dingen die ik moet slopen?
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht jaquote:Op zondag 2 april 2006 01:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Stootkussens naar binnen als je gaat varen! Je bent geen Duitser![]()
Kapitein Conflict heeft het goed opgelost!quote:Op zondag 2 april 2006 20:46 schreef Hendrik38 het volgende:
woehahahahah..das wel ff schrikken zonder benzine.....toch nog goed gekomen...anders dobberde je nu nog op het water rond..hehehehehe
Nope, binnenstadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |