De snelheid is goed meetbaar als je GPS hebt, maar ja dat kost wel wat... Ik zou wel dat vaarbewijs halen als ik jou was en dan een wat grotere schroef erop zetten, moet makkelijk kunnen met al die PK's. Ik heb geen verstand van boten maar ik vind dat dat kanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:59 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik zou trouwens niet weten hoe je moet meten hoe hard je boot gaat, er zit geen snelheidsmeter op.
Ah mooi, anders had ik er hier ook nog wel 1quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:32 schreef Conflict het volgende:
Ik heb nu ook de examentraining cdrom van een behulpzame fokker gekregen![]()
Ik ga dat examen misschien wel doen, al dan niet samen met Biancavia.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:46 schreef hermandeperman het volgende:
Examen VB1 haal je makkelijk met een beetje lezen in het boek
Meten van je snelheid kun je door middel van de kilometerpalen die langs vrijwel alle rivieren in Nederland staan (bijvoorbeeld de Lek) . Weet niet hoe het zit in de biesbosch.
Wel jammer van die kleinere schroef, kost je een hoop extra brandstof...
Heb je de andere schroef er nog bij gekregen of niet...?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:32 schreef Conflict het volgende:
Ik heb nu ook de examentraining cdrom van een behulpzame fokker gekregen![]()
Moettie kosten?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:45 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ah mooi, anders had ik er hier ook nog wel 1
![]()
Gaat helemaal goed komen!quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:26 schreef Hyperdude het volgende:
Succes d'r mee en met die oefen-CD van hierboven erbij moet je na 1 weekend lezen/oude vragen maken VB1 kunnen halen. Zou eerst maar eens gaan varen, examen kan volgend jaar ook nog.
GRASquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:09 schreef Hyperdude het volgende:
stuurboord=rechts=groen.
De rest komt vanzelf![]()
Ga ik overslaan, thanks!quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:24 schreef hermandeperman het volgende:
Totdat je bij het hoofdstuk "betonning" komt
Heb je daarom een benzine-bommetjebootje gekocht?quote:
Daar heb ik ook aan zitten denkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:48 schreef synthetictherapy het volgende:
Misschien een rare vraag, maar waarom bouw je de motor niet om op LPG, Ik heb een keer een boot van een kennis geleend voor een weekend en daarin zat dus een LPG instalatie, dat was prettig tanken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |