Ik ken niemand die er verstand van heeft, ik weet zelf niet eens wat een Z-Drive is. Ik ga gewoon kijken, het is met een ligplaats heel erg dichtbij en als het niks is dan koop ik hem niet.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:46 schreef Hyperdude het volgende:
Dat ding heeft een benzine motor. 1 lekje en je boot vliegt in de fik. Een boot is nl. niet alleen waterdicht, maar ook gasdicht en benzine en gas dampen blijven onderin de boot hangen.
Kan allemaal best veilig zijn, maar boot met benzinemotor moet echt veel goedkoper zijn dan een vergelijkbare dieselboot. Altijd proefvaart maken, als zo'n Zdrive kaduuk is ben je snel nog eens 2400 EUR kwijt. Ken je niet iemand die er verstand van heeft?
Ziet er (voorzover je kan zien) verder wel redelijk strak uit.
Weer wat geleerdquote:Op maandag 13 maart 2006 21:22 schreef Hyperdude het volgende:
Z-drive (ook wel hek-drive) is die staart met schroef. Voorstuwing en roer tegelijkertijd, net zoals bij een buitenboordmotor. De klassieke opstelling is een schroef-as met een roerblad erachter.
Ik vind het ook heel tofquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:35 schreef Bot13 het volgende:
Echt tof dat je 'm hebt gekocht.
Ga je in dit topic je kluservaringen posten?
Ik vind het in ieder geval echt tof, ik zal het ook echt bij gaan houden. Ik heb het er regelmatig over met m'n ouders, en broer, om 's met z'n allen zo'n wrak te kopen, en - ja eigenlijk verder precies wat jij ermee gaat doen.
Lekker je eigen bankjes en muurtjes ontwerpen en erin zettenNee echt, ik zie het helemaal voor me.
Maargoed, soort van tvp dus. Ben benieuwd.
En botendiesel is natuurlijk signaficant goedkoper dan benzine.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:46 schreef Hyperdude het volgende:
Dat ding heeft een benzine motor. 1 lekje en je boot vliegt in de fik. Een boot is nl. niet alleen waterdicht, maar ook gasdicht en benzine en gas dampen blijven onderin de boot hangen.
Kan allemaal best veilig zijn, maar boot met benzinemotor moet echt veel goedkoper zijn dan een vergelijkbare dieselboot. Altijd proefvaart maken, als zo'n Zdrive kaduuk is ben je snel nog eens 2400 EUR kwijt. Ken je niet iemand die er verstand van heeft?
Ziet er (voorzover je kan zien) verder wel redelijk strak uit.
Drijfbaarquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:40 schreef Conflict het volgende:
Ik moet nog een mooie naam hebben voor het bootje (is verplicht)
Hij gaat 16 KM per uur.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:28 schreef Paaul het volgende:
Weet je zeker dat je boot nu niet te snel kan? 100 PK is best veel, en je hebt al best snel een vaarbewijs nodig. Zou ik toch even naar kijken, aangezien ze er best veel op controleren.
Dat zal Biancavia niet leuk vinden denk ikquote:Op zondag 19 maart 2006 09:46 schreef TheOneAndOnly het volgende:
"conflicts sexboot"
mooie naam toch?
Nee, ik ga zaterdag ermee varen en dan maak ik denk ik wel wat foto's.quote:Op zondag 19 maart 2006 09:48 schreef Klonk het volgende:
ik ben wel erg benieuwd naar het interieur
al foto's van ?
Of Hubiaquote:Op zondag 19 maart 2006 09:49 schreef Klonk het volgende:
matige poging om een naam te verzinnen: Bianco
biancavia's en conflicts sexboot dan?quote:Op zondag 19 maart 2006 09:48 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat zal Biancavia niet leuk vinden denk ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |