Ts is begonnen. Nu jijquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:12 schreef jehovaguerilla het volgende:
TS begint.
Nee. Daarom is dit ook het 40+ forum, misschien.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:41 schreef carmiie het volgende:
ik ben nog geen 20+ en 30+
maar wel jong en puber
dan kan het zeker nog niet
Postquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:58 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb nog wel fotootjes van toen ik 16 jaar en een babe was![]()
Mij lijkt het iig erg leuk om zo'n volwassenwording te zienquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:58 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb nog wel fotootjes van toen ik 16 jaar en een babe wasmaar van kinderfoto's heb ik niks ingescand. Wel weer een belachelijke foto van mezelf zwanger.
Vast wel, als er 1 schaap (zie haar van foto 3) over de dam is enzo...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:22 schreef outcast_within het volgende:
[afbeelding]
Leuk
Nog meer dappere mensen in dit subforum?
Ik kreeg meteen visioenen van zwarte gospelkoren toen ik hem aanhadquote:
je zag er goed uit op je 16e in je bikiniquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Vast wel, als er 1 schaap (zie haar van foto 3) over de dam is enzo...
Nee, ik zou absoluut geen 16/17 meer willen zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 00:19 schreef 1ofthefew het volgende:
fuck zeg,
hoe voelen jullie je nu dan?
ik ben zelf 24 maar baal nu al als ik jarig ben.
ik wil zo graag weer 16/17 zijn!
hebben jullie dat geval dan al helemaal niet?
Ik wist het gewoon al toen ik de TT las, dat je deze compilatie zou posten!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:36 schreef Bosbeetle het volgende:
ik ben nog maar 24 maar ik kan deze nog wel eens spammen
[afbeelding]
Zo ontzettend off-topic maar die stoelquote:Op zondag 12 maart 2006 17:07 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Puber en moeder foto's moet ik nog even inscannen
Ik word trouwens tegenwoordig niet meer zo bruin in de zomers als vroegah
Wij ookquote:Op maandag 13 maart 2006 00:54 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Zo ontzettend off-topic maar die stoelDie hadden wij vroeger thuis ook een!
voorspelbaar hèquote:Op maandag 13 maart 2006 00:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik wist het gewoon al toen ik de TT las, dat je deze compilatie zou posten!
Staan erinquote:Op zondag 12 maart 2006 23:16 schreef outcast_within het volgende:
Wacht geduldig op Puber en moeder fotoos
Als de kleur blauw is geweest komt de rest vanzelf
Tankx.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:28 schreef Merisse het volgende:
Golfer: Leuk man! Ook die hippie hoed van Bluezz
quote:
quote:
zeker leuk gedaan, toppiequote:Op woensdag 22 maart 2006 00:46 schreef outcast_within het volgende:
[..]
alles om dit topic in leven te houden.
Maar tis gewoon met paint gedaan... ben niet zo erg handig, welliswaar niet flitsend maar wel leuk
![]()
Tofquote:
Lang "last" van gehad ja. maar nu vind ik het wel prettig om 41 te zijn. Ik zit nog iedere dag tussen de jongeren en blijf zo een beetje bij. Zolang je jong van geest blijft is het niet erg om oud te worden. Als je niet oud wil worden, moet je gewoon stoppen met leven. Maar dat is ook zo saai...quote:Op maandag 13 maart 2006 00:19 schreef 1ofthefew het volgende:
fuck zeg,
hoe voelen jullie je nu dan?
ik ben zelf 24 maar baal nu al als ik jarig ben.
ik wil zo graag weer 16/17 zijn!
hebben jullie dat geval dan al helemaal niet?
Ben jij 46?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:07 schreef Bluezz het volgende:
Jaartje of 5
[afbeelding]
Jaartje of 11
[afbeelding]
Jaartje of 16
[afbeelding]
Jaartje of 22 ( tijdens mijn 1e huwelijk)
[afbeelding]
Jaartje of 46
[afbeelding]
Bijna 47 zelfs.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:08 schreef Nawien het volgende:
Ben jij 46?, dat zou je niet zeggen
. Je ziet er nog vrij jong uit. Wat is je geheim
![]()
is een fotoboek plaatje doet het vanzelf wel weerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:38 schreef outcast_within het volgende:
Bosbeetle. (maar volgens mij doet het plaatje het niet meer)
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Bijna 47 zelfs.
Haar geheim?
Omgaan met een jonge stut als ik.![]()
In ieder geval te jong voor het 40+ forum....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:57 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
als jij jezelf al jong noemt, wat moet ik dan zijn met mijn 20 jaar
![]()
![]()
Iig fijn dat je het een leuk idee vind. En het is zeker niet zomaar iets om foto's zomaar op het internet te zetten.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:28 schreef SuperMOM het volgende:
ik durf niet........
leuk manquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:24 schreef Bosbeetle het volgende:
ik heb de mijne iets aangepast
[afbeelding]
proberen vol te houdenquote:Op zondag 2 april 2006 23:05 schreef laffer het volgende:
[..]
leuk man![]()
ik kan van mezelf helaas geen foto`s vinden op dit moment, ze zullen ergens in dozen zitten maar waar?
ben na de verhuizing wel meer dingen kwijt geraakt![]()
ik ben ook wel iets veranderd sinds m`n kindertijd, alhoewel m`n kapsel wel terug gaat naar m`n baby jarenquote:Op zondag 2 april 2006 23:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
proberen vol te houdenkijken of er iets meer verandering in komt
!
hehe je gaat langzaam terug naar de oude staatquote:Op zondag 2 april 2006 23:18 schreef laffer het volgende:
[..]
ik ben ook wel iets veranderd sinds m`n kindertijd, alhoewel m`n kapsel wel terug gaat naar m`n baby jaren![]()
Beetje te laat maar toch.quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:55 schreef outcast_within het volgende:
Zondag maak ik weer een plaatje. Van een fok user. Zag het in der fotoboek. allemaal foto's van jaar tot jaar.
Maar tot die tijd mag jij ook je fotoos posten hoor
quote:Op maandag 10 april 2006 23:12 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Beetje te laat maar toch.
Hetwasietsmeteenf:
[afbeelding]
dit is ook wel eens leuk voor de usres die nooit in US komen (like me)quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:32 schreef golfer het volgende:
Van 40+ naar GC geschopt?
Lijkt mij meer iets voor US?
Het is een foto topic. Dat lijkt mij toch echt in US thuishoren... Daar is het forum voor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 07:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
dit is ook wel eens leuk voor de usres die nooit in US komen (like me)
Er is me heel netjes toestemming gevraagdquote:
!!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 07:29 schreef GI het volgende:
Het is een foto topic. Dat lijkt mij toch echt in US thuishoren... Daar is het forum voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |