3quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:13 schreef Oosthoek het volgende:
Tering ik krijg meteen zin in dit spel. En in Theme HospitalEven DC++ starten
Patienten met enorme hoofden enzoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:35 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hahaha
Toen ik me cd van RTC zocht vond ik ook meteen Theme hospital![]()
Morgen nog maar 's spelen
"Doctor required in General Diagnosis"quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:35 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hahaha
Toen ik me cd van RTC zocht vond ik ook meteen Theme hospital![]()
Morgen nog maar 's spelen
RCT for the win babyquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:25 schreef Forcefuzz het volgende:
MIJN HELD!!M'n goeie pc is kapot
en daardoor kan ik dus alleen kut spellen doen
maar nu weet ik weer dat ik rollercoaster tycoon ook nog heb!!
2 is moeilijker vind ik qua financien. Bij 1 heb je vaak zowel Entree als betalen per attractie. In 2 is het of het een of het ander. Je hebt nooit meer parken waarbij je beiden kan doen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:37 schreef BiMeWet het volgende:
hehe, ik heb net in een marathon van 30 uur op 3 pc's rollercoaster tycoon 1 uitgespeeld. Waarom 3 pc's? Nou, ik haal steeds de mission objective in jaar 1, met een parkwaardering van 999 en 1200 gasten, en dan hoef ik er geen fuck meer aan te doen. Dan maar op de volgende PC een nieuw park doen, weer in 1 jaar halen, en de ander 1 keer in de 20 minuten bekijken en even een achtbaantje neerpleuren ofzo.
Nu maar RCT2 gaan halen bij de FRS, daar ligt ie met 2 expansions voor 10tje.
ik doe nooit beide in 1. In 1 gewoon een toegangsprijs van 70 Dfl. ofzo.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:44 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
2 is moeilijker vind ik qua financien. Bij 1 heb je vaak zowel Entree als betalen per attractie. In 2 is het of het een of het ander. Je hebt nooit meer parken waarbij je beiden kan doen.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:44 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Je kunt toch de uitgang blokkeren, als je genoeg bezoekers hebt? Ik speelde het spel ook wel eens, de eerste versie...
"Ik heb al een pizza!"
Ze zijn goed die vertalingenquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:46 schreef Agiath het volgende:
[..]
"Ik wil eruit reuzenrad 1!"
"Alleen als ik al kijk naar Achtbaan 2 wordt ik al misselijk"
"Het is hier een zwijnenstal"
Ge-wel-dig!quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:46 schreef Agiath het volgende:
[..]
"Ik wil eruit reuzenrad 1!"
"Alleen als ik al kijk naar Achtbaan 2 wordt ik al misselijk"
"Het is hier een zwijnenstal"
Ondertussen doet ie het weerquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Moet je even die patch downloaden op rollercoastertycoon.com.
Misschien moet je er alleen nog weer even inkomen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:21 schreef Forcefuzz het volgende:
Ondertussen doet ie het weermaar het was toch niet zo leuk als ik dacht
![]()
Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:29 schreef M3THoD_MAN het volgende:
RCT = Cool!
* M3THoD_MAN gaat het vanmiddag weer eens installeren
Wuahahahaha!!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:01 schreef freiss het volgende:
Kut. Iedereen kent denk ik wel het spel Rollercoaster Tycoon. Het is dus een spel waarin je een attractiepark moet bouwen en als doelstelling moet je aan het eind van een bepaald jaar een x aantal bezoekers en rating hebben.
Nu was het de doelstelling om aan het eind van het tweede jaar 700 bezoekers en 600 rating. Het zag er naar uit dat ik dat makkelijk ging halen; ik had 1000 bezoekers en 950 rating in de laatste maand van jaar 2. Maar net 10 seconden voor het einde gaat er een achtbaan kapot waardoor er 8 mensen sterven en mijn rating naar 550 dook![]()
Ik had het dus 10 seconden voor het einde het scenario verknald![]()
![]()
![]()
![]()
Werkt het ook met de compatibility modus op Windows 2000?quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdommezelfs met de XP-patch wil ie niet werken!
Nee, ik heb de comp. mode al op 95, 98 en 2000 getest.quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:50 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Werkt het ook met de compatibility modus op Windows 2000?
Daarom, de save optie wat meer gebruikenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:01 schreef freiss het volgende:
Kut. Iedereen kent denk ik wel het spel Rollercoaster Tycoon. Het is dus een spel waarin je een attractiepark moet bouwen en als doelstelling moet je aan het eind van een bepaald jaar een x aantal bezoekers en rating hebben.
Nu was het de doelstelling om aan het eind van het tweede jaar 700 bezoekers en 600 rating. Het zag er naar uit dat ik dat makkelijk ging halen; ik had 1000 bezoekers en 950 rating in de laatste maand van jaar 2. Maar net 10 seconden voor het einde gaat er een achtbaan kapot waardoor er 8 mensen sterven en mijn rating naar 550 dook![]()
Ik had het dus 10 seconden voor het einde het scenario verknald![]()
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |