Waarom maakt god kutmensen zoals jijquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:52 schreef guitarist.nl het volgende:
tja waarom maakt god mensen die op fok dit topic dicht gaan gooien
omdat opgeruimd netjes staat?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:52 schreef guitarist.nl het volgende:
tja waarom maakt god mensen die op fok dit topic dicht gaan gooien
ja maar dat is toch geen antwoordquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:09 schreef Thrilled het volgende:
omdat je in je slaap te weinig je speek verwisselt (slikken en nieuw speeksel in je bek leggen..) en dat gaat dus meuren, en die bacteriën enzo..
geloof ik
Dat is omdat mensen zoals jij liever met een stijve lul wakker worden dan met een ziekte.....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:50 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ieder mens wordt elke ochtend wakker met een stinksmoel waar helegaar niemand blij mee is.
Diegene die dit ontkennen mogen van mij part stikken in hun kauwgom. [afbeelding].
Ik vroeg waarom God dat doet, niet waarom dat gebeurt.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:09 schreef Thrilled het volgende:
omdat je in je slaap te weinig je speek verwisselt (slikken en nieuw speeksel in je bek leggen..) en dat gaat dus meuren, en die bacteriën enzo..
geloof ik
Darksided person, YEEESSS, YESSSS In Jesus' name I pray!! get out of this topic if you're a DARKSIDED personquote:
Star Wars VII - Return of the Jehova?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:57 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Darksided person, YEEESSS, YESSSS In Jesus' name I pray!! get out of this topic if you're a DARKSIDED person
Nee, een filmpje van een godsdienstwaanzinnige amerikaanse Tokkiequote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:59 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Star Wars VII - Return of the Jehova?
Waar heb jij geleefd de laatste 2 dagenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:59 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Star Wars VII - Return of the Jehova?
Ik was slapenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:00 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Waar heb jij geleefd de laatste 2 dagenKen je haar echt niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |