Waarom maakt god kutmensen zoals jijquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:52 schreef guitarist.nl het volgende:
tja waarom maakt god mensen die op fok dit topic dicht gaan gooien
omdat opgeruimd netjes staat?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:52 schreef guitarist.nl het volgende:
tja waarom maakt god mensen die op fok dit topic dicht gaan gooien
ja maar dat is toch geen antwoordquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:09 schreef Thrilled het volgende:
omdat je in je slaap te weinig je speek verwisselt (slikken en nieuw speeksel in je bek leggen..) en dat gaat dus meuren, en die bacteriën enzo..
geloof ik
Dat is omdat mensen zoals jij liever met een stijve lul wakker worden dan met een ziekte.....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:50 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ieder mens wordt elke ochtend wakker met een stinksmoel waar helegaar niemand blij mee is.
Diegene die dit ontkennen mogen van mij part stikken in hun kauwgom. [afbeelding].
Ik vroeg waarom God dat doet, niet waarom dat gebeurt.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:09 schreef Thrilled het volgende:
omdat je in je slaap te weinig je speek verwisselt (slikken en nieuw speeksel in je bek leggen..) en dat gaat dus meuren, en die bacteriën enzo..
geloof ik
Darksided person, YEEESSS, YESSSS In Jesus' name I pray!! get out of this topic if you're a DARKSIDED personquote:
Star Wars VII - Return of the Jehova?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:57 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Darksided person, YEEESSS, YESSSS In Jesus' name I pray!! get out of this topic if you're a DARKSIDED person
Nee, een filmpje van een godsdienstwaanzinnige amerikaanse Tokkiequote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:59 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Star Wars VII - Return of the Jehova?
Waar heb jij geleefd de laatste 2 dagenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:59 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Star Wars VII - Return of the Jehova?
Ik was slapenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:00 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Waar heb jij geleefd de laatste 2 dagenKen je haar echt niet?
Ojah, en wie laat jou telkens zon hendig sjiek slippen dan? Dat doe jij heus niet zelfquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:05 schreef Maikuuul het volgende:
Omdat god helemaal niet bestaat, duh
NOTTTTT CHRISTIANS!!!!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:09 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ojah, en wie laat jou telkens zon hendig sjiek slippen dan? Dat doe jij heus niet zelfDARKSIDED PERSON
Doe maar niet, voor hem hoef je niet te bidden. Komt toch nooit meer goed terechtquote:
Ik kan hendig sjiek bidden hoor...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:16 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Doe maar niet, voor hem hoef je niet te bidden. Komt toch nooit meer goed terecht
ik wil jullie elke ochtend weer laten weten dat je niks bentquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:50 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ieder mens wordt elke ochtend wakker met een stinksmoel waar helegaar niemand blij mee is.
Diegene die dit ontkennen mogen van mij part stikken in hun kauwgom. [afbeelding].
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:09 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ojah, en wie laat jou telkens zon hendig sjiek slippen dan? Dat doe jij heus niet zelfDARKSIDED PERSON
Wil je mensen met epilepsie dood hebben ofzo? Ik heb dat, en ik klikte op je homepage.. jezus christus.. ik kan voor de hele week niet meer denken. En dan noem je ons leipos. Ga eens dood, kutuserquote:Op zondag 12 maart 2006 17:16 schreef Parvus het volgende:
BEGIN EEN WAAROM MAAKT GOD... REEKS DAN LEIPOS
Ik word nooit in de ochtend wakker, ik begin pas met slapen in de ochtendquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:50 schreef BadKeukenTegel het volgende:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:20 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik kan hendig sjiek bidden hoor...
DORKSIDEDquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:09 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Sorry makker, vriendjes?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:29 schreef Lunar het volgende:
[..]
Wil je mensen met epilepsie dood hebben ofzo? Ik heb dat, en ik klikte op je homepage.. jezus christus.. ik kan voor de hele week niet meer denken. En dan noem je ons leipos. Ga eens dood, kutuser
quote:Op zondag 12 maart 2006 17:29 schreef Lunar het volgende:
[..]
Wil je mensen met epilepsie dood hebben ofzo? Ik heb dat, en ik klikte op je homepage.. jezus christus.. ik kan voor de hele week niet meer denken. En dan noem je ons leipos. Ga eens dood, kutuser
KIJK JE TOPICTITEL MAN!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:50 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Conclusie --> alleen in de ochtend poetsenquote:Op maandag 13 maart 2006 00:06 schreef jjenn het volgende:
er is nieuwe tandpasta hoorde ik op de radio, die zou je stimuleren om meer speeksel te maken en dan heb je minder slechte adem ofzo.
(die slechte adem komt dus doordat je weinig speeksel hebt als je slaapt » weinig bacteriën die de boel schoonhouden)
dus van die nieuwe tandpasta krijg je meer speeksel.
maar je hebt toch voor een REDEN minder speeksel als je slaapt
anders stik je!
ok lang verhaal.. doeloos
jij begrijpt mijquote:Op maandag 13 maart 2006 00:23 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Conclusie --> alleen in de ochtend poetsen![]()
Dus jij slaapt met kauwgom in je smoel?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:57 schreef the_legend_killer het volgende:
kauwgum
apartquote:Op maandag 13 maart 2006 14:54 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dus jij slaapt met kauwgom in je smoel?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |