Is dit gewoon een teken van: Ik wil niets en ik geef je de kans om het te verzieken?
Je kan namelijk geen eerlijk antwoord geven, want dan word ze boos. Maar een oneerlijk antwoord is ook niet goed, want dan ben je niet eerlijk.
Ik heb het hier al vaker met mensen over gehad. Wat moet je doen in zo'n geval, buiten hard wegrennen?
*edit* Ondertussen is de vraag uitgebried naar: Waarom vraagt een meisje zoiets?
[Dit bericht is gewijzigd door mr_obb op 03-12-2001 09:23]
Zoiets wellicht? Dus eerlijk zeggen dat ze inderdaad wat gezet is, maar eraan toevoegen dat je niet houdt van graatmagere mensen, ofzo?
quote:Heb ik gedaan, maar was wel het einde van onze aanstormende liefdesrelatie. We zijn nooit meer echt goede vrienden geworden
Op zondag 02 december 2001 22:05 schreef Beatrice het volgende:
[knip]Dus eerlijk zeggen dat ze inderdaad wat gezet is, maar eraan toevoegen dat je niet houdt van graatmagere mensen, ofzo?
Het was (en is) zo'n mooi meisje, ik heb er nog steeds spijt van
quote:Dan is ze gewoon stom. Ze moet blij zijn dat je eerlijk bent, wat wil ze dan, dat je liegt?
Op zondag 02 december 2001 22:07 schreef mr_obb het volgende:
Heb ik gedaan, maar was wel het einde van onze aanstormende liefdesrelatie. We zijn nooit meer echt goede vrienden geworden
quote:idd.
Op zondag 02 december 2001 22:10 schreef Beatrice het volgende:[..]
Dan is ze gewoon stom. Ze moet blij zijn dat je eerlijk bent...
quote:'Werken'? Als zij zoiets vraagt dan geef je toch gewoon eerlijk antwoord? En als ik zeg dat iemand te dik is wil dat toch niet meteen zeggen dat ik haar een vreselijke lelijk iemand vind waar ik absoluut niets mee moet?
Op zondag 02 december 2001 22:12 schreef Tijn het volgende:
Dingen als "je hoeft geen fotomodel te zijn om aantrekkelijk te zijn" enzo werken ook niet?
Maar goed je kan ook gewoon zeggen: "wat denk je zelf?"
Gewoon een wedervraag stellen dus.
Maar als iemand het zou vragen zou ik eerlijk antwoorden.
quote:Daar is het nu (vijf jaar later) wel te laat voor.
Op zondag 02 december 2001 22:12 schreef Tijn het volgende:
Dingen als "je hoeft geen fotomodel te zijn om aantrekkelijk te zijn" enzo werken ook niet?
quote:Doh!
Op zondag 02 december 2001 22:14 schreef mr_obb het volgende:[..]
Daar is het nu (vijf jaar later) wel te laat voor.
Nou ja, je kan 'em onthouden voor in de toekomst
quote:Die ga ik ook even onthouden. Is sowieso handig in alle situaties, niet alleen bij deze lastige vraag
Op zondag 02 december 2001 22:14 schreef zodiakk het volgende:
Gewoon een wedervraag stellen dus.
quote:Oh *schiet opeens iets bij me te binnen*, lief kijken en vragen "waarom wil je dat weten?" wil ook nog wel 'es tactisch overkomen
Op zondag 02 december 2001 22:16 schreef Beatrice het volgende:[..]
Die ga ik ook even onthouden. Is sowieso handig in alle situaties, niet alleen bij deze lastige vraag
Ik krijg dan te horen; " Ja, je weet dat je te dik bent,je vindt het zelf ook niet fijn, ik weet dat je ervan baalt maar mij maakt het niet uit, want ik hou van je."
En zie daar......het juiste antwoord.
voor degene van deze tekst...
En met name de laatste 2 vragen zouden aan moeten geven dat je eigenlijk geen kant met die vraag uitkan.
Als ze doorvraagt : "Maar vind je me nu wel of niet dik?"
Dan kan ze het krijgen...
quote:Zo is het toen ook zo ongeveer gegaan.
Op zondag 02 december 2001 22:33 schreef weerdo het volgende:
"Je hebt knuffel-vet" (gister gehoord)
"Wat wil je horen?"
"Moet ik eerlijk of aardig zijn?"En met name de laatste 2 vragen zouden aan moeten geven dat je eigenlijk geen kant met die vraag uitkan.
Als ze doorvraagt : "Maar vind je me nu wel of niet dik?"
Dan kan ze het krijgen...
Maar wat wil een meisje bereiken met zo'n vraag? Dat vraag ik me een beetje af eigenlijk.
quote:Ook wel eens gehoord: "jij hebt babyvet
Op zondag 02 december 2001 22:33 schreef weerdo het volgende:
"Je hebt knuffel-vet" (gister gehoord)
Ook van een anonieme Fok!user
[Dit bericht is gewijzigd door Tardis op 02-12-2001 22:46]
quote:Onbewust iemand van d'r wegjagen.
Op zondag 02 december 2001 22:42 schreef mr_obb het volgende:
Maar wat wil een meisje bereiken met zo'n vraag? Dat vraag ik me een beetje af eigenlijk.
Ik heb het voor mezelf al bepaald: als een dame vraagt of ze dik is, dan krijgt ze als antwoord:
"Je bent dikker dan Janus, mijn everzwijntje."
Als ze dan huilend wegrent was het toch niks geworden. Als ze vraagt "Heb je een everzwijntje?" dan wel iets absurds bedenken of zeggen dat het een grap was. (tenzij je echt een everzwijntje hebt, dan zit je wel in de deep shit..)
quote:
Op zondag 02 december 2001 22:46 schreef weerdo het volgende:[..]
Onbewust iemand van d'r wegjagen.
Ik heb het voor mezelf al bepaald: als een dame vraagt of ze dik is, dan krijgt ze als antwoord:
"Je bent dikker dan Janus, mijn everzwijntje."Als ze dan huilend wegrent was het toch niks geworden. Als ze vraagt "Heb je een everzwijntje?" dan wel iets absurds bedenken of zeggen dat het een grap was. (tenzij je echt een everzwijntje hebt, dan zit je wel in de deep shit..)
Mooi verhaal Zit op zich wel wat in
wedden dat ze gaat lachen en dan al vergeten is dat ze die vraag gesteld heeft!
quote:Ja, humor is denk ik de makkelijkste manier om er onderuit te komen
Op maandag 03 december 2001 00:29 schreef IJskast het volgende:
simpel:
gewoon JA zeggen, en er achteraan zeggen:
"daarom zit ik ook wat met je te drinken omdat ik je veels te dik en veeeeels te lelijk vind"wedden dat ze gaat lachen en dan al vergeten is dat ze die vraag gesteld heeft!
We zijn unaniem tot de conclussie gekomen dat het er niet zozeer toe doet wat je zegt maar meer....
HOELANG het duurt voordat je reactie op de vraag komt.....
quote:En, hoe lang mag ik erover doen?
Op maandag 03 december 2001 13:02 schreef Gompy58 het volgende:
we hebben het hier in de groep gegooid. Welliswaar geen dames erbij maar toch...We zijn unaniem tot de conclussie gekomen dat het er niet zozeer toe doet wat je zegt maar meer....
HOELANG het duurt voordat je reactie op de vraag komt.....
quote:zolang je wilt, als je maar niet met je ogen knippert.....
Op donderdag 06 december 2001 10:19 schreef mr_obb het volgende:[..]
En, hoe lang mag ik erover doen?
"wat denk je zelf?"
niks mismee toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |