abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2358925
Dit is iets dat mij al een aantal jaartjes (5 denk ik)geleden overkomen is. Ik was met een 'gezet' meisje iets gaan drinken en op een gegeven moment vraagt ze mij de vraag der niet-te-stellen-vragen: Vind je mij dik?

Is dit gewoon een teken van: Ik wil niets en ik geef je de kans om het te verzieken?

Je kan namelijk geen eerlijk antwoord geven, want dan word ze boos. Maar een oneerlijk antwoord is ook niet goed, want dan ben je niet eerlijk.

Ik heb het hier al vaker met mensen over gehad. Wat moet je doen in zo'n geval, buiten hard wegrennen?

*edit* Ondertussen is de vraag uitgebried naar: Waarom vraagt een meisje zoiets?

[Dit bericht is gewijzigd door mr_obb op 03-12-2001 09:23]

pi_2358935
Aha, daar is geen goed antwoord op mogelijk, en een garantie voor ruzie..
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_2358949
Hehehe nou een anonieme Fok!user kwam laatst met een wel tamelijk diplomatiek antwoord op mijn vraag of mijn buikje door mijn strakke jurk niet iets te goed te zien was geweest: "ja, je hebt een buikje, maar het is de vraag of dat ook lelijk is"

Zoiets wellicht? Dus eerlijk zeggen dat ze inderdaad wat gezet is, maar eraan toevoegen dat je niet houdt van graatmagere mensen, ofzo?

pi_2358975
quote:
Op zondag 02 december 2001 22:05 schreef Beatrice het volgende:
[knip]

Dus eerlijk zeggen dat ze inderdaad wat gezet is, maar eraan toevoegen dat je niet houdt van graatmagere mensen, ofzo?

Heb ik gedaan, maar was wel het einde van onze aanstormende liefdesrelatie. We zijn nooit meer echt goede vrienden geworden

Het was (en is) zo'n mooi meisje, ik heb er nog steeds spijt van

pi_2359000
quote:
Op zondag 02 december 2001 22:07 schreef mr_obb het volgende:
Heb ik gedaan, maar was wel het einde van onze aanstormende liefdesrelatie. We zijn nooit meer echt goede vrienden geworden
Dan is ze gewoon stom. Ze moet blij zijn dat je eerlijk bent, wat wil ze dan, dat je liegt?
pi_2359008
quote:
Op zondag 02 december 2001 22:10 schreef Beatrice het volgende:

[..]

Dan is ze gewoon stom. Ze moet blij zijn dat je eerlijk bent...

idd.
  zondag 2 december 2001 @ 22:12:47 #7
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_2359018
Dingen als "je hoeft geen fotomodel te zijn om aantrekkelijk te zijn" enzo werken ook niet?
pi_2359032
quote:
Op zondag 02 december 2001 22:12 schreef Tijn het volgende:
Dingen als "je hoeft geen fotomodel te zijn om aantrekkelijk te zijn" enzo werken ook niet?
'Werken'? Als zij zoiets vraagt dan geef je toch gewoon eerlijk antwoord? En als ik zeg dat iemand te dik is wil dat toch niet meteen zeggen dat ik haar een vreselijke lelijk iemand vind waar ik absoluut niets mee moet?

Maar goed je kan ook gewoon zeggen: "wat denk je zelf?"

Gewoon een wedervraag stellen dus.

pi_2359033
Tsja..het ligt er soms ook wel aan wat is TE dik ?

Maar als iemand het zou vragen zou ik eerlijk antwoorden.

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_2359035
quote:
Op zondag 02 december 2001 22:12 schreef Tijn het volgende:
Daar is het nu (vijf jaar later) wel te laat voor.
  zondag 2 december 2001 @ 22:15:10 #11
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_2359042
quote:
Op zondag 02 december 2001 22:14 schreef mr_obb het volgende:

[..]

Daar is het nu (vijf jaar later) wel te laat voor.

Doh!

Nou ja, je kan 'em onthouden voor in de toekomst

pi_2359051
quote:
Op zondag 02 december 2001 22:14 schreef zodiakk het volgende:
Gewoon een wedervraag stellen dus.
Die ga ik ook even onthouden. Is sowieso handig in alle situaties, niet alleen bij deze lastige vraag
  zondag 2 december 2001 @ 22:17:46 #13
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_2359068
quote:
Op zondag 02 december 2001 22:16 schreef Beatrice het volgende:

[..]

Die ga ik ook even onthouden. Is sowieso handig in alle situaties, niet alleen bij deze lastige vraag

Oh *schiet opeens iets bij me te binnen*, lief kijken en vragen "waarom wil je dat weten?" wil ook nog wel 'es tactisch overkomen
pi_2359134
Gewoon eerlijk zeggen wat je vindt, en waarom. als ze t goed opneemt, mazzel, en zo niet, nou ja, jammer dan!
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_2359176
Heel moeilijk, want ze weet het zelf en vindt zichzelf te dik.
(wie niet)

Ik krijg dan te horen; " Ja, je weet dat je te dik bent,je vindt het zelf ook niet fijn, ik weet dat je ervan baalt maar mij maakt het niet uit, want ik hou van je."

En zie daar......het juiste antwoord.

voor degene van deze tekst...

zondag 2 december 2001 @ 22:27:52 #16
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_2359192
Wat ik eigenlijk niet snap, is dat die meid je een vraag stelde, maar dat ze dus gewoon geen antwoord wilde? In ieder geval geen eerlijk antwoord? Dat vind ik toch een tikkie raar... eerlijk kunnen/mogen zijn (en dat kan ook heel goed op een tactische manier) vind ik erg belangrijk!
  zondag 2 december 2001 @ 22:30:25 #17
12893 maartenoei
<<Enzyme infected>>
pi_2359234
ik zou het wel zeggen maar dan op een subtiele manier..en volgens mij vinden de meeste meisjes het helemaal niet schokkend als je zoiets vraagt, ik heb al bij verscheidende mensen gehad dat ik dat vroeg (of ze zichzelf dik vonden) en ze zeiden steeds dat ze zichzelf zoooo dik vonden (zelfs als dat gewoon niet zo was).
Dus ik zou het gerust zeggen, subtiel welteverstaan.
techno&hardcore 4 life
pi_2359271
"Je hebt knuffel-vet" (gister gehoord)
"Wat wil je horen?"
"Moet ik eerlijk of aardig zijn?"

En met name de laatste 2 vragen zouden aan moeten geven dat je eigenlijk geen kant met die vraag uitkan.

Als ze doorvraagt : "Maar vind je me nu wel of niet dik?"
Dan kan ze het krijgen...

pi_2359380
quote:
Op zondag 02 december 2001 22:33 schreef weerdo het volgende:
"Wat wil je horen?"
"Moet ik eerlijk of aardig zijn?"

En met name de laatste 2 vragen zouden aan moeten geven dat je eigenlijk geen kant met die vraag uitkan.

Als ze doorvraagt : "Maar vind je me nu wel of niet dik?"
Dan kan ze het krijgen...

Zo is het toen ook zo ongeveer gegaan.

Maar wat wil een meisje bereiken met zo'n vraag? Dat vraag ik me een beetje af eigenlijk.

pi_2359430
quote:
Op zondag 02 december 2001 22:33 schreef weerdo het volgende:
Ook wel eens gehoord: "jij hebt babyvet "

Ook van een anonieme Fok!user

[Dit bericht is gewijzigd door Tardis op 02-12-2001 22:46]

pi_2359435
quote:
Op zondag 02 december 2001 22:42 schreef mr_obb het volgende:
Maar wat wil een meisje bereiken met zo'n vraag? Dat vraag ik me een beetje af eigenlijk.
Onbewust iemand van d'r wegjagen.

Ik heb het voor mezelf al bepaald: als een dame vraagt of ze dik is, dan krijgt ze als antwoord:
"Je bent dikker dan Janus, mijn everzwijntje."

Als ze dan huilend wegrent was het toch niks geworden. Als ze vraagt "Heb je een everzwijntje?" dan wel iets absurds bedenken of zeggen dat het een grap was. (tenzij je echt een everzwijntje hebt, dan zit je wel in de deep shit..)

pi_2359453
quote:
Op zondag 02 december 2001 22:46 schreef weerdo het volgende:

[..]

Onbewust iemand van d'r wegjagen.

Ik heb het voor mezelf al bepaald: als een dame vraagt of ze dik is, dan krijgt ze als antwoord:
"Je bent dikker dan Janus, mijn everzwijntje."

Als ze dan huilend wegrent was het toch niks geworden. Als ze vraagt "Heb je een everzwijntje?" dan wel iets absurds bedenken of zeggen dat het een grap was. (tenzij je echt een everzwijntje hebt, dan zit je wel in de deep shit..)

LoL

Mooi verhaal Zit op zich wel wat in

pi_2360214
Stel een wedervraag:

Is dat belangrijk?

pi_2360534
simpel:
gewoon JA zeggen, en er achteraan zeggen:
"daarom zit ik ook wat met je te drinken omdat ik je veels te dik en veeeeels te lelijk vind"

wedden dat ze gaat lachen en dan al vergeten is dat ze die vraag gesteld heeft!

pi_2361757
quote:
Op maandag 03 december 2001 00:29 schreef IJskast het volgende:
simpel:
gewoon JA zeggen, en er achteraan zeggen:
"daarom zit ik ook wat met je te drinken omdat ik je veels te dik en veeeeels te lelijk vind"

wedden dat ze gaat lachen en dan al vergeten is dat ze die vraag gesteld heeft!

Ja, humor is denk ik de makkelijkste manier om er onderuit te komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')