Ik op Jim en Boris. Dus bij mij 50 - 50quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Bij de finale stem ik altijd. Bij 1 op Jamai, 2 op Boris. En die wonnen ook. Dus uiteraard breng ik ook een stem uit op Raffa, ook al kan ik het niet zien.
Bedankt hè.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:40 schreef veldmuis het volgende:
Nee, ik stem niet. Stemmen op Idols is voor infantielen.
Dus welquote:
Goed voor de economie. Daarnaast denken die infantiele stemmers dat ze goed bezig zijn, geeft ze een goed zelfbeeld, en dat is dan ook weer mooi. Voor hun, dan.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:41 schreef Ayaxola het volgende:
Ik kijk wel, maar stem echt niet hoor
Vind het gewoon zonde van het geld, zeker als ik hoor dat er mensen zijn die zo 10 keer stemmen op een avond.
Je bent gelukkig ook niet verplichtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Absoluut niet, het stemmen voor een nieuwe gemeenteraad heeft met volledig uitgeput...
Ik ben blij dat jij precies weet hoe die mensen in elkaar zitten.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:44 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Goed voor de economie. Daarnaast denken die infantiele stemmers dat ze goed bezig zijn, geeft ze een goed zelfbeeld, en dat is dan ook weer mooi. Voor hun, dan.
Floortje is ook een ******quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:59 schreef zoalshetis het volgende:
stemmen hahahahahahaha!
ik geef mijn geld liever aan een zwerver dan dat ik meedoe met die achterlijke melkkoe.
Gaat er geld naar een goed doel ofzo dan?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:44 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Goed voor de economie. Daarnaast denken die infantiele stemmers dat ze goed bezig zijn, geeft ze een goed zelfbeeld, en dat is dan ook weer mooi. Voor hun, dan.
Jawel. Het is mogelijk (gratis) sms-jes te sturen vanaf het internet. Maar ik ga er niet over uitwijden hoe dat gaat anders gaat iedereen het doenquote:
Hoef je alleen in het Raffa-topic te plaatsen hoorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:08 schreef Riparius het volgende:
[..]
Jawel. Het is mogelijk (gratis) sms-jes te sturen vanaf het internet. Maar ik ga er niet over uitwijden hoe dat gaat anders gaat iedereen het doen![]()
Niet naar het nummer van Idols.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:08 schreef Riparius het volgende:
[..]
Jawel. Het is mogelijk (gratis) sms-jes te sturen vanaf het internet. Maar ik ga er niet over uitwijden hoe dat gaat anders gaat iedereen het doen![]()
en je stem is net zoveel waard als dat je belt. zip, nothing, didleedooquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:17 schreef Riparius het volgende:
[..]
6 nullen vóór die 5656 zetten. Werkt echt.
Hoiquote:
Als medewerker van een smsprovider kan ik je zeggen dat dat NIET werkt..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:17 schreef Riparius het volgende:
[..]
6 nullen vóór die 5656 zetten. Werkt echt.
dag geld, dag inzet, lach maar ff naar de camera! ja daar ja! die van de redactie van idols!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:21 schreef the_hunter het volgende:
Aangezien ik morgen in de Arena zit, smst mijn moeder morgenavond met mijn telefoon. Uiteraard stemt ze op Floortje
Net als in Amerikaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Stemmen hoort gratis te zijn. Dit is niet stemmen maar een stem kopen. Het antwoord is dus nee en zie verder wat veldmuis zei.
Inderdaad. Stem toch niet op die commerciele troep. Floor en Raffa zijn leuk, daar niet van, beide vind ik leuk, maar het leegkloppen van het publiek staat me niet aan. Die opmerkingen die Martijn Krabbe maakte. ''Vooral stemmen hoor, anders voel je je schuldig als je idool niet door is'. Gatver.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:32 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wij hebben al genoeg gegeven aan Ellen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |