Nee joh, iets met kanjer kachel of zoquote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Komen die usernames dan ook weer vrij?![]()
Dat zou wel tof zijn...quote:
Lijkt me wel iets, de username van een lijk overnemenquote:
Ik heb ooit eens serieus overwogen om een overlijdensbericht van mezelf in de krant te zetten en die door anderen op fok te laten posten. Ware het niet dat zo'n advertentie stervensduur isquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lijkt me wel iets, de username van een lijk overnemen![]()
Ik nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:05 schreef SunChaser het volgende:
Over een jaar of zeventig zijn we allemaal dood.
Landelijke krant kost je al gauw in de 1500 euro idd.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:04 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens serieus overwogen om een overlijdensbericht van mezelf in de krant te zetten en die door anderen op fok te laten posten. Ware het niet dat zo'n advertentie stervensduur isHet zou iig een geslaagde grap zijn geweest.
Ja daarom werd het me ook te gek...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:05 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Landelijke krant kost je al gauw in de 1500 euro idd.
Niks vreemd, bekende bugquote:
Ja, en je blijft een stervende kankernewbiequote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:11 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hmm, wat ben ik toch ook een kutnewbie he?
I'm getting an m, and a 36...quote:
quote:
Had ie AIDS?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:59 schreef mineo39-76 het volgende:
Als ik mijn oorbel uit zou doen zou ik dan geen homo meer zijn?![]()
De reactie op deze post laat ik aan Xebro over.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:02 schreef Juan Zueco het volgende:
Sommige users hier hebben genoemde overleden fokkers goed gekend.
Iets meer respect graag.
J.
Nouja de rest niet, en er worden alleen een beetje grapjes over gemaakt, ze worden niet beledigd ofzo.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:02 schreef Juan Zueco het volgende:
Sommige users hier hebben genoemde overleden fokkers goed gekend.
Iets meer respect graag.
J.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |