Verhip.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:02 schreef Stofje het volgende:
Jullie zijn traag. Ik ben snel. Daarom ben ik blauw. En jullie zwart.
jij hebt je gewoon ingeliktquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:02 schreef Stofje het volgende:
Jammer dat het niet rijmt. Dan was het tof geweest.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:02 schreef Stofje het volgende:
prioriteiten stellen dudequote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:03 schreef cerror het volgende:
Sorry, was even wat atari shit aan het doen...
Ik had geen idee dat het pagina 7 was.
Precies.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:03 schreef JDude het volgende:
Copypaste je die TT van cerror even naar dit topic, Stofje?
Deze is niks.
Hadden jullie Litso. Of Dago.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:07 schreef Stofje het volgende:
Als jullie mij toch niet hadden.
Sorry, maar je hebt voor altijd een speciaal plekje in m'n hart.quote:
en natuurlijk de vraag waar dat ei dan wel vandaan komtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:14 schreef Stofje het volgende:
Stormlooptopic. Als je in dit tempo beft, legt dat bepaald geen windeieren. Gelukkig, want het zou nogal vervelend zijn als je aan het beffen bent en er komt eerst een wind uit en vervolgens een ei. Dat zou allereerst erg vies zijn, daarnaast ook best vreemd en bovenal onverwacht.
Dat komt er later ook nog eens bij, inderdaad. Damned.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
en natuurlijk de vraag waar dat ei dan wel vandaan komt
Stoflongen, 14.hoestquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Sorry, maar je hebt voor altijd een speciaal plekje in m'n hart.
Of longen, het ligt eraan.
Het had moeten zijn: Jullie zijn traag. Ik ben snel. Daarom zijn jullie niet blauw, en ik dus wel.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jammer dat het niet rijmt. Dan was het tof geweest.
Niks moet. Oh nee, met een PI posten, dát moet.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:34 schreef Chup het volgende:
[..]
Het had moeten zijn: Jullie zijn traag. Ik ben snel. Daarom zijn jullie niet blauw, en ik dus wel.
Laat je bever nog eens zien, Sara. Daar worden we allen reuze opgewonden van. Of kop een trein, dat vinden we ook leuk.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:30 schreef sararaats het volgende:
superschurk meldt zich
* sararaats kruipt in haar loopgraf
Je weet wat deze lijn betekent, Stof?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:43 schreef Stofje het volgende:
Laat je bever nog eens zien, Sara. Daar worden we allen reuze opgewonden van. Of kop een trein, dat vinden we ook leuk.
duidelijkheid allomquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Je weet wat deze lijn betekent, Stof?
>>>--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------<<<
moet vandaag nog wel lukken als je beetje je best doetquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:19 schreef JDude het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik dit weekend de 10.000 postsch ga aantikken. "Hoera!".
aan de andere kant, who give's a rats assquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
moet vandaag nog wel lukken als je beetje je best doet
duurt bij mij nog wel ff voor ik weer een leuke mijlpaal heb
\quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:21 schreef killswitch het volgende:
aan de andere kant, who give's a rats ass
Inderdaad. Een paal vinden is voor mij nog niet zo moeilijk, maar een míjlpaal, pfoe.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
moet vandaag nog wel lukken als je beetje je best doet
duurt bij mij nog wel ff voor ik weer een leuke mijlpaal heb
DL?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:32 schreef Chowi het volgende:
Inderdaad. Een paal vinden is voor mij nog niet zo moeilijk, maar een míjlpaal, pfoe.
Niet zeggen.quote:
je hebt er een gevondenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Inderdaad. Een paal vinden is voor mij nog niet zo moeilijk, maar een míjlpaal, pfoe.
Ik beplak je gezicht met roze biggetjes. Vind je dat nou niet uitermate hitsig?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
de waarheid is hard, mijn paal oo.... ow wacht
moet zeggen dat er toch wel enige activiteit plaatsvind in mijn schaamstreekquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik beplak je gezicht met roze biggetjes. Vind je dat nou niet uitermate hitsig?
O.quote:
Zoals een echte heer betaamt.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
moet zeggen dat er toch wel enige activiteit plaatsvind in mijn schaamstreek
Zulks een loeder!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:03 schreef Litso het volgende:
Mijn moeder vindt het niet goed dat ik op mijn 21e verjaardag op een Fok!meeting ben. En ik woon niet eens thuis ;')
Nee?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Je weet wat deze lijn betekent, Stof?
>>>--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------<<<
Terecht. Een verjaardag vier je met je dierbaren, niet met een stel lelijke FOK-kers.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:03 schreef Litso het volgende:
Mijn moeder vindt het niet goed dat ik op mijn 21e verjaardag op een Fok!meeting ben. En ik woon niet eens thuis
Waarom vieren? Het is toch geen prestatie?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Terecht. Een verjaardag vier je met je dierbaren, niet met een stel lelijke FOK-kers.
Een combinatie is ook mogelijk, an sich.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Terecht. Een verjaardag vier je met je dierbaren, niet met een stel lelijke FOK-kers.
eenschquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een combinatie is ook mogelijk, an sich.
Ik betwijfel het.quote:
Goeie shit!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:09 schreef Litso het volgende:
Ik neem mijn moeder mee naar de baggermeet
Soms.quote:
kijk mama met deze mensen breng ik online een groot gedeelte van men dag door.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:09 schreef Litso het volgende:
Ik neem mijn moeder mee naar de baggermeet
Ik denk dat mijn moeder en VM goed met elkaar op zouden kunnen schieten.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
kijk mama met deze mensen breng ik online een groot gedeelte van men dag door.
denk dat je ma je opsluit in de kelder en je er nooit meer uitlaat
Die heeft gesolliciteerd, dat is slecht voor d'r naamquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn moeder en VM goed met elkaar op zouden kunnen schieten.
Maar VM komt vast niet.
oke alle fokkers met een extreem slechte beheersing van de engelse taal op een hoop en kies maarquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:12 schreef rompompom het volgende:
Weet iemand wie/welke fokker het emailadres secrectadmirer [apenstaart] hotmail [punkt] com bezit? Onder de naam Alex heeft deze mij toegevoegd, kwam twee keer online om meteen weg te gaan en wilde zojuist niet eens even zeggen wie hij/zij is
En dat secrect is geen typo. Uiteraard is dit baksel inmiddels van mijn lijst verwijderd, zoveel snappen jullie.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:12 schreef rompompom het volgende:
Weet iemand wie/welke fokker het emailadres secrectadmirer [apenstaart] hotmail [punkt] com bezit? Onder de naam Alex heeft deze mij toegevoegd, kwam twee keer online om meteen weg te gaan en wilde zojuist niet eens even zeggen wie hij/zij is
En dat secrect is geen typo. Uiteraard is dit baksel inmiddels van mijn lijst verwijderd, zoveel snappen jullie.
Toeval?quote:[18:57:30] DL: Alex zegt:
do you know you got beautiful lips ?
Wat is er mis met solliciteren?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die heeft gesolliciteerd, dat is slecht voor d'r naam
Ik ben bang dat je gewoon super grappig bent. Of 'men' heeft mij nog niet ontdekt.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:17 schreef Stofje het volgende:
Litso. Ik check je profiel niet, maar toch een vraagje. Ik heb m'n MSN in mijn profiel staan. Sinds ik mod ben, word ik nu nog steeds gemiddeld 3 keer per week toegevoegd. Ik weiger vrijwel alles, maar toch. Is dat inherent aan het modschap of ben ik gewoon super grappig?
het is hip om crew in je MSN lijst te hebbenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:17 schreef Stofje het volgende:
Litso. Ik check je profiel niet, maar toch een vraagje. Ik heb m'n MSN in mijn profiel staan. Sinds ik mod ben, word ik nu nog steeds gemiddeld 3 keer per week toegevoegd. Ik weiger vrijwel alles, maar toch. Is dat inherent aan het modschap of ben ik gewoon super grappig?
ik heb je al in men lijstquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gewoon super grappig bent. Of 'men' heeft mij nog niet ontdekt.
Hmm ja, mijn MSN staat ook op m'n log dus het hoeft geen fokker te zijn.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
oke alle fokkers met een extreem slechte beheersing van de engelse taal op een hoop en kies maar
Het sprak Nederlands bij mij. Dus ik zou zeggen: Ja, toeval.quote:
1 2 | 10-3-2006 17:21:24 Hans - Hmm. Alex!!!! Wie ben jij? |
1 2 3 | 10-3-2006 19:07:26 Hans - Hmm. Alex!!!! wie ben jij? 10-3-2006 19:07:34 Alex!!!! Hans - Hmm. beetje normaal aub!!!! |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | kom je twee keer online om meteen weer te vertrekken. 10-3-2006 19:07:59 Hans - Hmm. Alex!!!! Wie ben jij? 10-3-2006 19:08:07 Alex!!!! Hans - Hmm. tja, misschien geen tijd??? 10-3-2006 19:08:14 Hans - Hmm. Alex!!!! Mogelijk 10-3-2006 19:08:18 Alex!!!! Hans - Hmm. idd.... 10-3-2006 19:08:34 Alex!!!! Hans - Hmm. en ik ga er nu weer vandoor... 10-3-2006 19:08:38 Alex!!!! Hans - Hmm. weer geen tijd! 10-3-2006 19:08:44 Hans - Hmm. Alex!!!! wei ben je nou hodver 10-3-2006 19:08:49 Alex!!!! Hans - Hmm. sorry...ik spreek je later wel weer 10-3-2006 19:08:54 Hans - Hmm. Alex!!!! denk het niet 10-3-2006 19:09:00 Alex!!!! Hans - Hmm. vertel ik meer over mezelf! 10-3-2006 19:09:07 Alex!!!! Hans - Hmm. dan niet! wat jij wilt... 10-3-2006 19:09:11 Alex!!!! Hans - Hmm. toedeloe |
Nee, jij bent dan ook mod van SES. Wat heb je nou aan een mod van SES?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gewoon super grappig bent. Of 'men' heeft mij nog niet ontdekt.
waarom wijs je me btw 3 keer per week af?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:17 schreef Stofje het volgende:
Jou had ik al toen ik zwart was. Jij bent tof.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:18 schreef Chowi het volgende:
Dat heet inlikken, Stofje.
Gelukkig. Want ik bén ook super grappig.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Crewquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
het is hip om crew in je MSN lijst te hebben
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
waarom wijs je me btw 3 keer per week af?
Inderdaad. Lekker rustig dus, op m'n msn.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, jij bent dan ook mod van SES. Wat heb je nou aan een mod van SES?
Het zijn altijd andere MSNadressen, druplol. Whehehe. Druplol. Bwhehhe.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
waarom wijs je me btw 3 keer per week af?
Weet ik. Dat weten we. Allemaal. Narcisme, RPP.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jou had ik al toen ik zwart was. Jij bent tof.
gimme a secquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm ja, mijn MSN staat ook op m'n log dus het hoeft geen fokker te zijn.
[..]
Het sprak Nederlands bij mij. Dus ik zou zeggen: Ja, toeval.
Logje:
[ code verwijderd ]
Hier werd vanwege schijnbaar tijdgebrek al niet op gereageerd, na gisteren al een poging te hebben gedaan. Ik was het, zogezegd, beu,
[ code verwijderd ]
Kijk, we weten ze aandacht wel te vatten
[ code verwijderd ]
Dat is iets wat vrouwen niet zullen begrijpenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
krijg bijna medelijden
waarom probeer je het nog?
tis me bij jou ook geluktquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
krijg bijna medelijkden
wat is gelukt danquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
tis me bij jou ook gelukt
niet dat ik je ooit spreek ofzo maargoed
Euj, een nieuwe vrouw. Immer welkom!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
krijg bijna medelijden
kniel voor mequote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Euj, een nieuwe vrouw. Immer welkom!
Nee. Nimmer.quote:
ik doe tenminste nog me best om je te begrijpenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:22 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat is iets wat vrouwen niet zullen begrijpen
ja sta je in mijn msn lijst jaquote:
Ik klik niet zo vaak op fotoboeken, maar nu je het zegtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je ziet er verschrikkelijk geil uit, dat is goed. Maar let op je PI gebruik. Dank u.
Daar komt weer een afwijzing aanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik klik niet zo vaak op fotoboeken, maar nu je het zegt
best te doen iddquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:25 schreef Litso het volgende:
[..]
het is ook niet zo moeilijk hequote:
je hebt geaccepteerdquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:27 schreef fraubitch het volgende:
[..]
het is ook niet zo moeilijk he
gewoon mijn msnadres in je lijst plakken, en hopen dat ik acepteer
Zeg. Je mag dan wel een vreselijk lekker wijf zijn, maar gebruik %&$#$^@R$ PI's!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:27 schreef fraubitch het volgende:
[..]
het is ook niet zo moeilijk he
gewoon mijn msnadres in je lijst plakken, en hopen dat ik acepteer
duurde ff tot het doordrong ja?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:27 schreef Litso het volgende:
En hoezo 'weer'?
jullie laten me bijna in me eigen fotoboek klikkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:25 schreef Litso het volgende:
[..]
0906- 5566quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zeg. Je mag dan wel een vreselijk lekker wijf zijn, maar gebruik %&$#$^@R$ PI's!
En geef je nummer! Ik heb een reserve-vriendin nodig.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:29 schreef fraubitch het volgende:
[..]
jullie laten me bijna in me eigen fotoboek klikken
Je ondertitel is trouwens ook best okay.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:29 schreef fraubitch het volgende:
[..]
jullie laten me bijna in me eigen fotoboek klikken
en heb ik ookt daadwerkelijk met je gesproken danquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:28 schreef killswitch het volgende:
[..]
je hebt geaccepteerd
na een fobo sessie als ik me niet vergis
Ik moest ff invallen, BrauN is net even naar de wc.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
huh, krijg ik ineens litso aan de lijn
Nee! Zak! Theo Maassen?! Mijn idool, wat doe jequote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Je ondertitel is trouwens ook best okay.
Ik moet trouwens weg. Theo Maassen enzo. Doei! Veel plezier! Dankje!
Tssk, snel erin editten en mij voor joker laten staan is zooooo 2006quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
PEEEEEE - IEHIEIEIEIEIEIEIEIEIEIE!!!
dankjewelquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Je ondertitel is trouwens ook best okay.
Ik moet trouwens weg. Theo Maassen enzo. Doei! Veel plezier! Dankje!
eenschquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
[afbeelding] = [afbeelding]
[afbeelding] =
[afbeelding]
Dvd's lenen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee! Zak! Theo Maassen?! Mijn idool, wat doe je. Veel plezier.
tja je wou niet neuken, dus ik dacht ik bok maar eens opquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:31 schreef fraubitch het volgende:
[..]
en heb ik ookt daadwerkelijk met je gesproken dan
maar je staat nu toch in me lijst, anders spreek je me de volgende keer even aan![]()
ook ik heb me voorkeurquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
tja je wou niet neuken, dus ik dacht ik bok maar eens op![]()
voornamelijk rijkquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
vertel eens dan, wat is je voorkeur?
*Niet meldtquote:
heelaaschquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
grote mogelijkheid tot toekomstige rijkdom goed genoeg?
hoiquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
*meldt
Mijn lieve kleine nichtje is hier!
Ik ben eten ook, tot later
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
een grote piem0l en extreem goede bedprestaties dan?
ik ben ten alle tijden bereid om een uitgebreide demonstratie te geven uiteraardquote:
Hey, jij hier?quote:
ik kon jou niet missen, ging naar je zoekenquote:
hoe groot is groot?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik ben ten alle tijden bereid om een uitgebreide demonstratie te geven uiteraard![]()
overigens ben ik nu even wat te eten regelen
Tuuuurlijk.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:45 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik kon jou niet missen, ging naar je zoekenen toen vond ik je hier
![]()
![]()
bij mij, kom je het halen?quote:
Hmmmm, weert is net iets te ver weg I guess.quote:
daar staat het bierflesje... open en koud... helemaal alleen... en niemand die hem wilt vastpakken, tegen zijn getuite lippen zetten en een heerlijk koele slok ervan nemen..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Hmmmm, weert is net iets te ver weg I guess.
Dilemma's dilemma's.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]
daar staat het bierflesje... open en koud... helemaal alleen... en niemand die hem wilt vastpakken, tegen zijn getuite lippen zetten en een heerlijk koele slok ervan nemen..
de pijn...quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
groot genoeg om je de adem te benemen, letterlijk
Draag over.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik heb hier ook nog een kratje HJ
Oei, ik zoek ruzie:quote:
Volgens google moet ruzie!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik heb het gevonden
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=ruzie&btnG=Google+Search&meta=
oh maar daar blijft het ook niet bij hoorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Alleen maar kijken helpt niet, KS
Hou op, hou op!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:58 schreef fraubitch het volgende:
daar staat het bierflesje... open en koud... helemaal alleen... en niemand die hem wilt vastpakken, tegen zijn getuite lippen zetten en een heerlijk koele slok ervan nemen..
arm bierflesjequote:
Hoop jequote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
oh maar daar blijft het ook niet bij hoor
jij weet meer dan ikquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
oh maar daar blijft het ook niet bij hoor
zal ik maar even langs komen om hem van zijn inhoud te ontdoenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
arm bierflesje
voel zijn pijn... hij voelt zich afgewezen... en hij is nog wel zo koud..
en ik heb nog een krat vol... en die moet opquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:12 schreef cerror het volgende:
Kut met gieser wildemans!
Ik moet nog bier halen, donders!
help hem!! verlos hem!!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
zal ik maar even langs komen om hem van zijn inhoud te ontdoen
*geeft 2e bierflesje als beloning*quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
*verlost bierflesje van zen inhoud en hoopt op een kleine doch voldoening gevende beloning
*had enigsinds gehoopt op een iets warmere beloning maar neemt hier genoegen meequote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:24 schreef fraubitch het volgende:
[..]
*geeft 2e bierflesje als beloning*
werkt niet hequote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Goed zo, dan draaien we het effe om:
Kniel voor mij!
Welokay. Alleen jammer van die nieuwe presentator.quote:
Huhwat?quote:
Wie is de mol. Da's tof.quote:
John. Of Johnny. Of Linda.quote:
Nauwelijks.quote:
Hoezo dooie boel vanavond?quote:
is er niet ergens een wat luister je nu topic?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Hoezo dooie boel vanavond?
En ik hoef nog maar 18 posts
Dan ga ik nog liever gewoon doodquote:
hehe goed puntquote:
Dat is in ieder geval een nobele zaak.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:05 schreef killswitch het volgende:
hehe goed punt
sorry voor de late reactie maar moest ff die scooterjunk een doodsverwensing naar zen hoofd slingeren
+ TR uiteraard
J.!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:07 schreef Janetje het volgende:
Hoertjessss van me..
sletteketetje van mequote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:07 schreef Janetje het volgende:
Hoertjessss van me..
zo ben ik hequote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval een nobele zaak.
rustig! graag! ik!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:09 schreef Janetje het volgende:
Fijne avond? Bier? Anyone?
Hm, echt fijn is anders.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:09 schreef Janetje het volgende:
Fijne avond? Bier? Anyone?
Jup.. zit in het hostel.. alles was dicht, en ik zat te trillen, had mn internetshotje nodig.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
rustig! graag! ik!
maare geen msn, of zit je weer in je hostel achter de pc?
vuile junkquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jup.. zit in het hostel.. alles was dicht, en ik zat te trillen, had mn internetshotje nodig.
Hè ja gezellig.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:12 schreef Janetje het volgende:
Ey F, kom eens op gmailchat, en geef die alcoholist ook eens een schop..
Blijf hier ook wel hoor..quote:
Gelukkig.quote:
Ze wisten dat ik online zou komen.. dat zagen ze op hun J-alert.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Gelukkig.
Ik vraag me alleen af waar al die anderen zijn
Vrijdagavonden zijn echt zó loos altijd.
vandaar dat ik ook mooi optijd was met men film kijken zodat ik weer optijd gereed was om jou te begroetenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ze wisten dat ik online zou komen.. dat zagen ze op hun J-alert.
Oh dát zijn die foutmeldingen steeds!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:17 schreef Janetje het volgende:
Ze wisten dat ik online zou komen.. dat zagen ze op hun J-alert.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
vandaar dat ik ook mooi optijd was met men film kijken zodat ik weer optijd gereed was om jou te begroeten
Danger, danger J-Dude!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh dát zijn die foutmeldingen steeds!
tuurlijk niet, je weet toch dat ik je een lieverd vindquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je had je alert gewoon uit staan en kwam daarom per ongeluk mij tegen.. geef nou maar toe..
Ho, zonder dat streepje he!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:20 schreef Janetje het volgende:
Danger, danger J-Dude!
Weet ik.. maar ik moest denken aan 'danger will robbinson, danger'quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Ho, zonder dat streepje he!
Nog 10 trouwens.
Kan de beste overkomen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:23 schreef Janetje het volgende:
Weet ik.. maar ik moest denken aan 'danger will robbinson, danger'
Maar goed.
hehe goed puntquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Kan de beste overkomen.
Het is vast ook verwarrend om op vrijdag tegen mensen te praten die op zaterdag antwoorden.
Whehehe.. dat is nog waar ook..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
hehe goed punt
voor ons nog verwarrender btw, wij typen op zaterdag en krijgen de vrijdag ervoor al antwoord
Verdomd ja!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:29 schreef killswitch het volgende:
voor ons nog verwarrender btw, wij typen op zaterdag en krijgen de vrijdag ervoor al antwoord
Die Ieren zijn inderdaad best aardig..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
soort van quantum computer dus, die weet ook het antwoord al voordat de vraag gesteld is
Kut.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die Ieren zijn inderdaad best aardig..
je kunt hem nog met gemak maken hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Verdomd ja!
Ik ga zo maar m'n nest opzoeken denk ik. Morgen weer lekker werken.
Tienduizendste post moet nog maar een dag wachten.
Morgen zijn er vast meer getuigenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:34 schreef killswitch het volgende:
je kunt hem nog met gemak maken hoor
like anyone caresquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Morgen zijn er vast meer getuigen
9993
Ik kreeg er een speciaal topic voor (geloof ik)quote:
weet ik niets vanafquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik kreeg er een speciaal topic voor (geloof ik)
Neuh vast niet, maar ik zit ook te gapen hier.quote:
vandaar die (geloof ik)quote:
Huh? Negeren? Wie? Waar? Hoe?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nu weet ik dat ik niet het aantrekkelijkste wezen ben, maar blijven jullie me negeren??
![]()
Ik had net al gezegd dat ik thuis ben en dat ik een broodje aan het eten benquote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik had net al gezegd dat ik thuis ben en dat ik een broodje aan het eten ben
Hey wyfkeHeb je je in laten sluiten??
Dus je komt straks wel even met je gironummer? Aangezien wij blij zijn met je aanwezigheid, mag daar wel wat tegen over staanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:45 schreef Janetje het volgende:
[..]Oh..
Neuh, zit in het hostel achter de pc.
Veel te duur maar ja, je bent jong en je wilt wat..
hoe was het broodjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik had net al gezegd dat ik thuis ben en dat ik een broodje aan het eten ben
Hey wyfkeHeb je je in laten sluiten??
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dus je komt straks wel even met je gironummer? Aangezien wij blij zijn met je aanwezigheid, mag daar wel wat tegen over staan
Die hebben een verkeerde J-alert.. Dan knippert ie rood in plaats van groenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:48 schreef Janetje het volgende:
[..]Tuurlijk..
Valt me wel altijd op dat sommige mensen mijn aanwezigheid aan kunnen voelen en daardoor van mijn geweldige gezelschap verstoken blijven![]()
Komt goed uit.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die hebben een verkeerde J-alert.. Dan knippert ie rood in plaats van groen![]()
Hahaha..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Een andere verklaring heb ik er niet voor, wyfke...
ik heb een ham kaas tosti met curryquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat is vast niet zo lekker als mijn broodje was
[Flauw] Kan die kamer spreken dan?? [/Flauw]quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hahaha..![]()
Nog niks van die kamer gehoord trouwens.
Ik had een italiaanse bol met peper filetquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:56 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik heb een ham kaas tosti met curry
jij?
Heb een benedenbed.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
[Flauw] Kan die kamer spreken dan?? [/Flauw]
Shit he.. Hoe is het met je stapelbed afgelopen??
ierland he, spoken enzoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
[Flauw] Kan die kamer spreken dan?? [/Flauw]
ketchup is ranzig, curry is hemelschquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik had een italiaanse bol met peper filet![]()
En tosti's hoor je met ketchup te eten!
Curry is goed met mayo en uitjes! Ketchup is lekker bij een tosti..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:01 schreef killswitch het volgende:
[..]
ketchup is ranzig, curry is hemelsch
Ahuh, en dat is dan weer vertigo, en dat is te linken aan U2, en dat is te linken aan Ierland en Amnesty.. cirkel is rond!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]![]()
Dus genezen van je hoogtevrees!
Dit gaat me even te snelquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ahuh, en dat is dan weer vertigo, en dat is te linken aan U2, en dat is te linken aan Ierland en Amnesty.. cirkel is rond!
Hoogtevrees is Vertigo, Vertigo is een nummer van U2, U2 is Iers en heeft meegewerkt met campagnes van Amnestyquote:
Jaja, snapte em wel. Het bleef alleen zo lang stil dus ik dacht dat ik toch maar even wat moest zeggen of zoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoogtevrees is Vertigo, Vertigo is een nummer van U2, U2 is Iers en heeft meegewerkt met campagnes van Amnesty![]()
Ok.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jaja, snapte em wel. Het bleef alleen zo lang stil dus ik dacht dat ik toch maar even wat moest zeggen of zo
En nu kom je met zo'n topickillerquote:
Bagger is precies goed voor dit moment.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En nu kom je met zo'n topickillerMaar goed dat ik in een bui ben om overal op te reageren, ook al is het bagger
dus jij bent te linken met U2, nice movequote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ahuh, en dat is dan weer vertigo, en dat is te linken aan U2, en dat is te linken aan Ierland en Amnesty.. cirkel is rond!
Ja.. maar er valt niet veel te baggerenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bagger is precies goed voor dit moment.
Naar Bono (quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
dus jij bent te linken met U2, nice move
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:15 schreef donnahvh het volgende:
hallo
* donnahvh ff biertje geeft endoet
ow wacht ben geen hoer![]()
Jij mag al Bono zeggen??quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naar Bono () toegaan, op z'n schouder tikken en zeggen: 'Ey, you worked for me'
'Mijnheer U2' dan?quote:
Ik zal'm omdraaien en kijken.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hij heet toch Vox van achteren??
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik wist dat die opmerking zou komen
Okey, ga maar lekker slapen! Ik duik zo ook mijn bed in, dus ze moeten maar terug lezen!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:23 schreef Janetje het volgende:
[..]Hij was ook te makkelijk..
Zeg, ik ga maar slapen, t wordt mij te duur..
Geef maar enen kuske aan iedereen die nog langshopt..
goed hoor, moet om 6 uur opstaan (rommelmarkt)quote:
Auch.. wel ok.. geloof ik.. zit nogal in een hostel..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:25 schreef donnahvh het volgende:
[..]
goed hoor, moet om 6 uur opstaan (rommelmarkt)![]()
dus strax gaat t minder, maar hoe is t met jou?![]()
trustequote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Auch.. wel ok.. geloof ik.. zit nogal in een hostel..
Goed, internettijd op.
Toedels![]()
Succes op de rommelmarkt!
nee, kom net terug van een bruiloft!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:56 schreef Litso het volgende:
Wel verdomme, slaapt iedereen al?
Lits-ooh....quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:56 schreef Litso het volgende:
Wel verdomme, slaapt iedereen al?
Mag ik je nog bedanken voor gisternacht??quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:27 schreef Litso het volgende:
Welkom.
geen dank, geen dank!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mag ik je nog bedanken voor gisternacht??![]()
Waarom eng?? Dat je litso hebt laten komen mag tegenwoordig hoor.. Zulke dingen zijn al maatschappelijk geaccepteerd!quote:
Hmm, toch maar wel. Morgen een exclusieve rondleiding door de nieuwe sporthal. En daar moet ik om half tien m'n bed voor uit!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heerlijkheidje!! Kom, kom... Niet gaan!
het probleem is dat ik Litso helemaal niet wóú laten komen!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Waarom eng?? Dat je litso hebt laten komen mag tegenwoordig hoor.. Zulke dingen zijn al maatschappelijk geaccepteerd!
Ik heb morgen om tien uur een vergaderingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, toch maar wel. Morgen een exclusieve rondleiding door de nieuwe sporthal. En daar moet ik om half tien m'n bed voor uit!
Kan je nagaan hoe woest aantrekkelijk je bent voor een bepaalde groep!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het probleem is dat ik Litso helemaal niet wóú laten komen!
en juist dát vind ik engquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe woest aantrekkelijk je bent voor een bepaalde groep!
Nou, die dispuutmeiskes wilde je gisteren niet neuken.. En nu blijkt dus dat je Litso hebt laten komen... Volgens mij zit jij nu heel erg te faken!quote:
Jankend.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb morgen om tien uur een vergaderingHeb net al geprobeerd te slapen maar ik ben te alert nog
![]()
Zal je van me dromen??![]()
Nachtnet is voor mietjes!!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:56 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
zojuist genomen
zie vertrektijd <-> huidige tijd
wheheh... die dispuutsmeisje hadden nou niet echt een hogere neukbaarheidsfactor dan litsoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nou, die dispuutmeiskes wilde je gisteren niet neuken.. En nu blijkt dus dat je Litso hebt laten komen... Volgens mij zit jij nu heel erg te faken!
Nou, de aaibaarheidsfactor en de neukbaarheidsfactor ligt bij lits-oo erg hoogquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wheheh... die dispuutsmeisje hadden nou niet echt een hogere neukbaarheidsfactor dan litso
*stopt de dildo weer terug in de kast*quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:04 schreef mcDavid het volgende:
weltrusten mensen, en doe vooral geen dingen die ik ook niet zou doen!![]()
Wow, als ik zelf dispuutmeisjes versla!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nou, de aaibaarheidsfactor en de neukbaarheidsfactor ligt bij lits-oo erg hoog
Dispuutmeiskes neuken dusquote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:04 schreef mcDavid het volgende:
weltrusten mensen, en doe vooral geen dingen die ik ook niet zou doen!![]()
Wat een mietje.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dispuutmeiskes neuken dus
Trusten
je mag ook niets meerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:05 schreef Litso het volgende:
[..]
*stopt de dildo weer terug in de kast*
Ik las niks over lelijkheid?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, en hij zegt dus stiekem dat ze lelijk zijn.. Maar neuken is neuken toch??
Je kan niet meer zo kieskeurig zijn tegenwoordig.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat vertelde ie gisternacht.. Ik heb ook geen idee waarom ik dat onthouden heb!
Dat hoef je mij niet te vertellen.. Maar ja, David is denk ik nog niet geil genoeg omdat ie dat wel isquote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Je kan niet meer zo kieskeurig zijn tegenwoordig.
Och, al dat stoere 'neuken is neuken' gedrag is niet aan mij uitbesteed. Ik ben zo'n klassiek type dat nog wel vindt dat liefde en sex bij elkaar horen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Je kan niet meer zo kieskeurig zijn tegenwoordig.
Ik denk eerder dat hij bang is voor den poesch....quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen.. Maar ja, David is denk ik nog niet geil genoeg omdat ie dat wel is
*ziet nu een poes met tandjes voor zichquote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij bang is voor den poesch....
Au.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*ziet nu een poes met tandjes voor zich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |