Verhip.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:02 schreef Stofje het volgende:
Jullie zijn traag. Ik ben snel. Daarom ben ik blauw. En jullie zwart.
jij hebt je gewoon ingeliktquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:02 schreef Stofje het volgende:
Jammer dat het niet rijmt. Dan was het tof geweest.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:02 schreef Stofje het volgende:
prioriteiten stellen dudequote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:03 schreef cerror het volgende:
Sorry, was even wat atari shit aan het doen...
Ik had geen idee dat het pagina 7 was.
Precies.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:03 schreef JDude het volgende:
Copypaste je die TT van cerror even naar dit topic, Stofje?
Deze is niks.
Hadden jullie Litso. Of Dago.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:07 schreef Stofje het volgende:
Als jullie mij toch niet hadden.
Sorry, maar je hebt voor altijd een speciaal plekje in m'n hart.quote:
en natuurlijk de vraag waar dat ei dan wel vandaan komtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:14 schreef Stofje het volgende:
Stormlooptopic. Als je in dit tempo beft, legt dat bepaald geen windeieren. Gelukkig, want het zou nogal vervelend zijn als je aan het beffen bent en er komt eerst een wind uit en vervolgens een ei. Dat zou allereerst erg vies zijn, daarnaast ook best vreemd en bovenal onverwacht.
Dat komt er later ook nog eens bij, inderdaad. Damned.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
en natuurlijk de vraag waar dat ei dan wel vandaan komt
Stoflongen, 14.hoestquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Sorry, maar je hebt voor altijd een speciaal plekje in m'n hart.
Of longen, het ligt eraan.
Het had moeten zijn: Jullie zijn traag. Ik ben snel. Daarom zijn jullie niet blauw, en ik dus wel.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jammer dat het niet rijmt. Dan was het tof geweest.
Niks moet. Oh nee, met een PI posten, dát moet.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:34 schreef Chup het volgende:
[..]
Het had moeten zijn: Jullie zijn traag. Ik ben snel. Daarom zijn jullie niet blauw, en ik dus wel.
Laat je bever nog eens zien, Sara. Daar worden we allen reuze opgewonden van. Of kop een trein, dat vinden we ook leuk.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:30 schreef sararaats het volgende:
superschurk meldt zich
* sararaats kruipt in haar loopgraf
Je weet wat deze lijn betekent, Stof?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:43 schreef Stofje het volgende:
Laat je bever nog eens zien, Sara. Daar worden we allen reuze opgewonden van. Of kop een trein, dat vinden we ook leuk.
duidelijkheid allomquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Je weet wat deze lijn betekent, Stof?
>>>--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------<<<
moet vandaag nog wel lukken als je beetje je best doetquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:19 schreef JDude het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik dit weekend de 10.000 postsch ga aantikken. "Hoera!".
aan de andere kant, who give's a rats assquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
moet vandaag nog wel lukken als je beetje je best doet
duurt bij mij nog wel ff voor ik weer een leuke mijlpaal heb
\quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:21 schreef killswitch het volgende:
aan de andere kant, who give's a rats ass
Inderdaad. Een paal vinden is voor mij nog niet zo moeilijk, maar een míjlpaal, pfoe.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
moet vandaag nog wel lukken als je beetje je best doet
duurt bij mij nog wel ff voor ik weer een leuke mijlpaal heb
DL?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:32 schreef Chowi het volgende:
Inderdaad. Een paal vinden is voor mij nog niet zo moeilijk, maar een míjlpaal, pfoe.
Niet zeggen.quote:
je hebt er een gevondenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Inderdaad. Een paal vinden is voor mij nog niet zo moeilijk, maar een míjlpaal, pfoe.
Ik beplak je gezicht met roze biggetjes. Vind je dat nou niet uitermate hitsig?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
de waarheid is hard, mijn paal oo.... ow wacht
moet zeggen dat er toch wel enige activiteit plaatsvind in mijn schaamstreekquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik beplak je gezicht met roze biggetjes. Vind je dat nou niet uitermate hitsig?
O.quote:
Zoals een echte heer betaamt.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
moet zeggen dat er toch wel enige activiteit plaatsvind in mijn schaamstreek
Zulks een loeder!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:03 schreef Litso het volgende:
Mijn moeder vindt het niet goed dat ik op mijn 21e verjaardag op een Fok!meeting ben. En ik woon niet eens thuis ;')
Nee?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Je weet wat deze lijn betekent, Stof?
>>>--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------<<<
Terecht. Een verjaardag vier je met je dierbaren, niet met een stel lelijke FOK-kers.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:03 schreef Litso het volgende:
Mijn moeder vindt het niet goed dat ik op mijn 21e verjaardag op een Fok!meeting ben. En ik woon niet eens thuis
Waarom vieren? Het is toch geen prestatie?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Terecht. Een verjaardag vier je met je dierbaren, niet met een stel lelijke FOK-kers.
Een combinatie is ook mogelijk, an sich.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Terecht. Een verjaardag vier je met je dierbaren, niet met een stel lelijke FOK-kers.
eenschquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een combinatie is ook mogelijk, an sich.
Ik betwijfel het.quote:
Goeie shit!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:09 schreef Litso het volgende:
Ik neem mijn moeder mee naar de baggermeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |