ook nog gedaan, als de ander met shampoo bezig is en zijn ogen dichtdoen, kun je gewoon tegen zn been pissen, hij merkt het nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:01 schreef Chriz2k het volgende:
M'okay, ik zit in de klas een beetje muziek te luisteren, begint er opeens een gast die voor me zit tegen me te praten; ik ben de beroerdste niet en hoor hem aan, begint hij opeens te vertellen dat hij en zijn teamgenoten elkaar na de wedstrijd altijd onderpissen onder de douche, like, wtf.
Fags.
Ik dacht over SCHquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:05 schreef Againzender het volgende:
en ik maar denken dat dit topic over feyenoord ging
Of cummen...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:13 schreef PsyCha het volgende:
Gatver. Maar ja, beter dan dat ze tegen elkaar gaan staan schijten.
Ja, lekker warm zeker?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:21 schreef Richard_dubbelB het volgende:
Is dit zow vreemd dan lijkt me wel lekker eerlijk gezegd![]()
Oke...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:21 schreef Richard_dubbelB het volgende:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:21 schreef Richard_dubbelB het volgende:
Oke, ik zal er aan denken..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:27 schreef Richard_dubbelB het volgende:
[..]
Zeker heerlijk hoor als je doorzeefd bent door de regen lekker warme pis hmm
Zo langzamerhand ga ik het ook geloven.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ja, je zit dan ook niet voor niets in een klas waar speciaal onderwijs gegeven wordt.
Zit je op de pleizierschool?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zo langzamerhand ga ik het ook geloven.
Haha soms wel ja meestal onbewustquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:42 schreef chatter80 het volgende:
kijken jullie voetballers (als die hier op dit topic ook te vinden zijn) ook naar elkaars formaat?
Volgens mij kijken ze niet alleen, maar meten ze ook nogquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:42 schreef chatter80 het volgende:
kijken jullie voetballers (als die hier op dit topic ook te vinden zijn) ook naar elkaars formaat?
Dan moet er wel heel veel drank of voor sommige medesporters drugs in het spel zijnquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:47 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Volgens mij kijken ze niet alleen, maar meten ze ook nog
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:05 schreef Parkinson_XTC het volgende:
ja, dat doen wij na een vergadering met het kaderpersoneel ook hoor...
alsof alleen voetballers dat doen... tsss.
pukequote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:54 schreef SocialDisorder het volgende:
nix mis met elkaar onderzeiken onder de douche
whehehe. kickquote:kut nou staat het in m'n AT
just kidding, pissing onder de douche is zooooooo 1954quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:50 schreef Richard_dubbelB het volgende:
[..]
Dan moet er wel heel veel drank of voor sommige medesporters drugs in het spel zijn
ja precies, tegenwoordig mag je alleen nog maar in de wasbak pissen als je je knob schrobt.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
just kidding, pissing onder de douche is zooooooo 1954
haha ja hoorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:47 schreef Richard_dubbelB het volgende:
[..]
Haha soms wel ja meestal onbewust![]()
http://lustich.de/lustich/videodb-videos-77-9.htmlquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:01 schreef Chriz2k het volgende:
M'okay, ik zit in de klas een beetje muziek te luisteren, begint er opeens een gast die voor me zit tegen me te praten; ik ben de beroerdste niet en hoor hem aan, begint hij opeens te vertellen dat hij en zijn teamgenoten elkaar na de wedstrijd altijd onderpissen onder de douche, like, wtf.
Fags.
Ik durf niet te kijkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
http://lustich.de/lustich/videodb-videos-77-9.html
![]()
![]()
Ik kan niet kijkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
http://lustich.de/lustich/videodb-videos-77-9.html
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |