Wanneer verander jij je ondertitel nou eens?quote:
Veranderd voor u, eigenlijk nooit zo op gelet, net zoals ik niet gezien heb dat jij "stadig rij"quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wanneer verander jij je ondertitel nou eens?
Ik wordt er zo onrustig van.![]()
Dat groepsmailtje zag ik trouwens pas na een kleine week anders had ik die wel beantwoord.![]()
Is dat een uitlaatkap of is die pijp zo dikquote:
Pijpen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Is dat een uitlaatkap of is die pijp zo dik![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:49 schreef R2-D2 het volgende:
Veranderd voor u, eigenlijk nooit zo op gelet, net zoals ik niet gezien heb dat jij "stadig rij"
Zowaar. Wat moet het verder voorstellen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:00 schreef hicham het volgende:
Goed dat ik dan een foto post van een motor waar het wel goed bij staat
Idd te dikquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Is dat een uitlaatkap of is die pijp zo dik![]()
Triumph Speed Triplequote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zowaar. Wat moet het verder voorstellen?![]()
Dat laatstequote:En hebben we Pimber Fok!vrij gegeven vanavondof zit'ie heel stiekempjes Idols te kijken?
![]()
De tandarts zei laatst nog dat ik een klein mondje hadquote:
Ja, incontinentquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Mijn ondertitel is van een ander 'incontinent'.![]()
Dat dacht ik ook al jahquote:[..]
Zowaar. Wat moet het verder voorstellen?![]()
En hebben we Pimber Fok!vrij gegeven vanavondof zit'ie heel stiekempjes Idols te kijken?
![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:10 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
De tandarts zei laatst nog dat ik een klein mondje had![]()
quote:
Over geile gave pijpen gesproken, ken je de Gatlin uitlaat al?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:10 schreef hicham het volgende:
Idd te dikCompensatie voor de lengte denk ik
Moeten iig vervangende onder
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Over geile gave pijpen gesproken, ken je de Gatlin uitlaat al?![]()
[afbeelding]
Roterend uiteinde zoals de machinegeweerlopen van een Gatlin gun op een helicopter.![]()
De rotatie snelheid is uiteraard toerental afhankelijk.![]()
Er zijn maar een paar motorzaken daar:quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:24 schreef hicham het volgende:
Stop met dromen, de wegen daar zijn toch niet echt geschikt voor een Monster?
Wou net zeggenquote:
Met al dat bling bling op je Bandit heb je toch ook al een halve chopper.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:20 schreef hicham het volgende:
Laatst een onduidelijk filmpje van gezien ja, ben er alleen nog niet over uit of ik het gaaf vind
Meer iets voor onder een Harley Davidson denk ik (Roderick, this is where you come in)
Ik zeg Triumph Scrambler.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:24 schreef hicham het volgende:
Stop met dromen, de wegen daar zijn toch niet echt geschikt voor een Monster?
Da's toevallig, net nog naar gekekenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Wou net zeggen![]()
Dacht dat ik je had gekwetst met mijn post
Maar zou je dan niet kijken naar een KTM Duke II ofzo
Een SM? Heb je daar asfalt dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Da's toevallig, net nog naar gekeken![]()
[afbeelding]
Wat jij ervan vindt boeit me niet, maar wel lullig dat je over een paar maanden tegen je vrienden moet zeggen dat je gepwned bent door een chopper op de Ringquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met al dat bling bling op je Bandit heb je toch ook al een halve chopper.
Zeker met dat radiatorscherm.![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wereldkampioen zelfs.![]()
![]()
Nog iets leesbaars..als je geen Anita heet..![]()
Industrie, wolkenkrabbers.. etc .. sowieso een stuk geavanceerder dan veel delen uit Friesland.quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:40 schreef hicham het volgende:
Wat jij ervan vindt boeit me niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas voor jou rijden we daar op minimaal 50% van het circuit een stuk harder dan 170 km/u.quote:, maar wel lullig dat je over een paar maanden tegen je vrienden moet zeggen dat je gepwned bent door een chopper op de RingOmgezet voordat ik terugkwam..just in time..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:43 schreef R2-D2 het volgende:
Pep, denkje aan je opname van Idols voor je zoontje![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]Posticon van mij gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dream on dude, grote praatjes maar weet nu al dat het niks wordtquote:[..]
Helaas voor jou rijden we daar op minimaal 50% van het circuit een stuk harder dan 170 km/u. [afbeelding]![]()
[..]
Industrie, wolkenkrabbers.. etc .. sowieso een stuk geavanceerder dan veel delen uit Friesland.![]()
quote:[..]
Omgezet voordat ik terugkwam..just in time..![]()
Ah, vandaar al dat lawaai hiernaastquote:
............kijk jij ook?quote:omdat Raphaella heeft gewonnen?
uh...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Ah, vandaar al dat lawaai hiernaast
[..]
............kijk jij ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
Al gezien nuquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:59 schreef BazzieK het volgende:
Welke van de 2 is Raphaella?
Floortje is een typische naam voor een getinte dame. Snap je?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:59 schreef BazzieK het volgende:
Welke van de 2 is Raphaella?
Kan alleen geen plaatjes vindenquote:KTM and Audi Roadster
Audi is rumoured to be working on a "puristic roadster" in partnership with Austrian motorcycle company KTM. The project is said to not be strictly official, but to "have the sympathy" of Audi boss Dr Winterkorn, according to Austrian newspaper Kleine Zeitung; a decision as to whether it will go ahead will be made in two or three months, and it could go into production in 2007. The paper quotes a senior Audi official as saying that the company was in discussion with "working groups at development level".
This two-seater roadster, said to have been inspired by the Lotus Seven, is thought to have a 250bhp, four-cylinder VW Group engine, and to weigh just 700kg. Its KTM-developed structure may be classified as a motorcycle rather than a car, demanding that occupants wear a helmet. However, unlike the Volkswagen GX3 prototype seen at the Los Angeles Auto Show last week, it will have four, rather than three, wheels.
The report suggests that the roadster could be revealed at the Bologna Motor Show at the end of the year, probably under the KTM brand. It would be made by in Austria by either KTM or Magna Steyr, and a starting price is estimated at around 35,000euro.
[..]
Industrie, wolkenkrabbers.. etc .. sowieso een stuk geavanceerder dan veel delen uit Friesland.![]()
gefelciteerdquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:07 schreef Worldbeater het volgende:
We hebben nog een verjaardag vandaag: Rebbel!
How could I forget.
![]()
![]()
ik mis alleen nog de witte velgenquote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Laatst een onduidelijk filmpje van gezien ja, ben er alleen nog niet over uit of ik het gaaf vind
Meer iets voor onder een Harley Davidson denk ik (Roderick, this is where you come in)
Vind em zwart wel te doenquote:Op zondag 12 maart 2006 02:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die hele motor is geen porem![]()
Ik vind het een schitterende fietsquote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
HeeeeH, daar post ze wel.![]()
[..]
Ja, aangezien Gawaine en ik uitgenodigd zijn.
Het was bere gezeilig he ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |