ik gebruik het voor mijn solo'squote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:21 schreef XD5 het volgende:
Maitje ontvangen
En voor degenen die het niet weten: Als dat ding werkt, dan doet het een elektrisch gitaar ongeveer zo laten klinken: http://www.indyguitarist.com/soundclips/big-muff-stock.mp3
jah dat poste ik idd, maar ik had de trein van 17:47 gemist omdat ik nog met mijn telefoon aan het klooien was, en toen werdt het de trein van 18.24quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:09 schreef XD5 het volgende:
Crap...
Omdat je om 17.17 postte: Ik ga zo naar Utrecht, en ik om 18.45 nog niets gehoord had, ben ik gewoon maar die kant op gegaan. Dit omdat je aangaf er ongeveer anderhalf uur over te doen. Ging er vanuit dat je lege accu oid in telefoon had, en daardoor niet kon bellen.
Volgens mij heb ik je wel langs zien lopen, maar ik had ook geen idee hoe jij eruit zag. (Heb totaal 3 personen rond de 20 langs zien komen, die allemaal iets/iemand leken te zoeken). Omdat ik voor de Burger King stond, ben ik ook nog 's opgemerkt door de politie. Nadat ik eerste persoon had aangesproken, kwamen ze meteen even op me af om te vragen of ik niet ergens in aan het handelen was...
Had daarna wel meteen minder zin in mensen aanspreken om te vragen of ze toevallig mij aan het zoeken waren.
Ps: Als je rond hebt gekeken bij de Burger King: Ik was die gast van 1.95 die met een grijs/oranje muts bij de ingang stond te wachten...
Ehm.. was het niet slim geweest om je dikke mof ff uit je tas te halen en op de grond te zetten? Dat had hem vast wel aangetrokkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:35 schreef guitarist.nl het volgende:
ah kut manik vroeg me nog af van zou dat hem zijn want hij staat er zo raar,
ik was die kerel met dat leger petje en die grote koptelefoon, en die legerpukkel (waar dus de big muff + box inzat)nah dan weet ik voor een volgende keer iig hoe je er uit ziet,
kun je maandag ??
dit is een kapottequote:Op donderdag 16 maart 2006 08:13 schreef TeleluvR het volgende:
Dit topic helemaal gemist... wel cool zo'n big muff!
aghja, sta ik ook weer zo voor gek,, maar ja ze kennen me daar toch nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:49 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ehm.. was het niet slim geweest om je dikke mof ff uit je tas te halen en op de grond te zetten? Dat had hem vast wel aangetrokken
(misschien had je ook een boete gekregen vanwege illegaal straatmuzikant uithangen, maar ach)
Kapot=te maken!quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:52 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
dit is een kapotte
maar ze zijn idd erg gaaf
LOL, zo heb ik ook een keer 20 minuten op Utrecht Centraal gestaan, steeds kijken naar iemand waarvan ik een licht vermoeden had dat 't degene was aan wie ik wat zou verkopen. Bleek nog zo te zijn ookquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:09 schreef XD5 het volgende:
Crap...
-knip-
Had daarna wel meteen minder zin in mensen aanspreken om te vragen of ze toevallig mij aan het zoeken waren.
Ps: Als je rond hebt gekeken bij de Burger King: Ik was die gast van 1.95 die met een grijs/oranje muts bij de ingang stond te wachten...
En dat doe je bij deze?quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:01 schreef XD5 het volgende:
Ik heb eindelijk weer een computer en (een beetje) tijd...
Ik heb zeker nog wel interesse, maar om jou nu weer te vragen om naar Utrecht te komen.![]()
ben je net te laat, ik heb afgelopen nacht in utrecht gelogeerdquote:Op woensdag 22 maart 2006 02:01 schreef XD5 het volgende:
Ik heb eindelijk weer een computer en (een beetje) tijd...
Ik heb zeker nog wel interesse, maar om jou nu weer te vragen om naar Utrecht te komen.![]()
Hoe laat ga je? Ik moet nog naar Amersfoortquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:47 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ben je net te laat, ik heb afgelopen nacht in utrecht gelogeerd
misschien kom ik er morgen nog, kben dan een dagje vrij
jij zou ook op tijd kunnen gaan slapen, of in ONZ kunnen gaan baggerenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 04:19 schreef Kluupkluup het volgende:
bijna treurig dit
Je zou elkaar natuurlijk ook ff kunnen bellen..
verzenden is 5.50 neem ik aan, voor 15 incl?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:27 schreef guitarist.nl het volgende:
ik weet niet hoe duur het zal zijn, maar de verzendskosten zijn dan voor jou !!
ik kan hem wel gratis naar elk groot station in NL brengen
quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:15 schreef guitarist.nl het volgende:
heey als jullie niet oppassen ga ik een mod roepen, die gaat alle slowchat verwijderen
wat vind je van mn bod?quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:15 schreef guitarist.nl het volgende:
heey als jullie niet oppassen ga ik een mod roepen, die gaat alle slowchat verwijderen
Happy day!!!quote:
goed punt:P mail ontvangen inmiddels ;Dquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:10 schreef TeleluvR het volgende:
Is niet handiger om elkaar te mailen in plaats van adressen uit te wisselen?![]()
quote:
Op z'n website staan foto's...quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:21 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik ga nu mijn best doen om hem te meeten
Ze zijn nog aan het afhandelen, in principe is de deal afgerond...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:47 schreef outcast-within het volgende:
Niet?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |