Wie?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:20 schreef Svensational het volgende:
Heeft iemand PeRi gezien?
Die zit dronken aan de bar schijnt.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:20 schreef Svensational het volgende:
alleen op foto's.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:20 schreef Svensational het volgende:
Die schijnt bar dronken te zijn.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:20 schreef Svensational het volgende:
IK IN HET ECHTquote:
ROFLMAOPIMPSMCIIHO!!@!@!! 121~~!~!@!!!einz!!@@1 !!!@!@1quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
IK IN HET ECHT:D:D:DD::D:ROFLCOPTR O RLY YA RLY
L:"(
Mooie rondingenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:31 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Voor Airelle!![]()
![]()
!!!!!!!!!!one!!!!!!!!Shift!!!!!111~~!Shift+1!!!!!!eleven!!!!!???///slash!!!
Flinke koplampen!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:31 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Voor Airelle!![]()
![]()
!!!!!!!!!!one!!!!!!!!Shift!!!!!111~~!Shift+1!!!!!!eleven!!!!!???///slash!!!
Gelukkig kom ik daar nooit *ril*quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je zou eens in FTR/TV moeten komenIk ben opeens helemaal de pimp (of eigenlijk de freak) met mijn "normale" avatar.
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:45 schreef BVO het volgende:
Jemig wat een triangeljosti's daar zeg.
Dat is de icon van de user triangeljosti, maar die heeft nu ook zo'n games-avatar, dus ik kon die bewegende niet meer vinden.quote:
Weet ik ook wel, floepsieflapsie!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is de icon van de user triangeljosti, maar die heeft nu ook zo'n games-avatar, dus ik kon die bewegende niet meer vinden..
Ja, er was ook nog wat Erik-gebash, maar toen bedacht ik me dat jij hier ook meelas, dus heb ik ze maar verwijderdquote:
Ik dacht echt dat je boos op me wasquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, floepsieflapsie!
Ik had gewoon zin om te reageren.
Ik word gebasht buiten IDOquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, er was ook nog wat Erik-gebash, maar toen bedacht ik me dat jij hier ook meelas, dus heb ik ze maar verwijderd.
Nog 7 dagenquote:
Dan is het zaterdag sukkelquote:
Whehe, ik ben expres die komma vergetenquote:
Whehee!! Kommatig!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe, ik ben expres die komma vergeten.
"oooooooooooooooooooooooo"????quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Nog 15 dagen (vandaag meegerekend).![]()
Over welke Raffatar heb je het nuquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:07 schreef Bupatih het volgende:
Euhm, over (bijna) gelijke avatars gesproken...
RAFFAËLA
Allemaal toch erg verschillend, maar met één overeenkomend onderwerp.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Beamtwoord liever mijn vraagquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Welke?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Beamtwoord liever mijn vraag!
Ze is ook zó geweldig hequote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:07 schreef Bupatih het volgende:
Euhm, over (bijna) gelijke avatars gesproken...
RAFFAËLA
quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
"oooooooooooooooooooooooo"????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |