hoe kan je nu je halte missen en toch in de bus zitten?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:13 schreef ableton het volgende:
En ik werd in de bus nog uitgemaakt voor domme allochtoon omdat ik mijn halte miste haha.
Schat.. niet zo serieus....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
hallo? Onder welke steen heb jij gelegen eigenlijk? Koud daar?
Zo nieuw is het niet hoor, dat Sub fotograaf is
Bij het uitstappen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hoe kan je nu je halte missen en toch in de bus zitten?
Neequote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:23 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Schat.. niet zo serieus....
Heb de laatste tijd weinig foto's van hem gezien, hem weinig zien reageren op foto's van anderen, maar hij heeft het alleen over bier gehad.
Mag hem toch een beetje pesten...
Of mag dat niet Subje???
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:23 schreef Kleintje het volgende:
hij heeft het alleen over bier gehad.
zie Flashquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hoe kan je nu je halte missen en toch in de bus zitten?
He, dat zijn keuzes die je maakt. Bier drinken of foto's makenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:23 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nee
Heb het de laatste tijd een beetje druk om tijd vrij te maken voor m'n favoriete hobby.
Ja ik zag de popups ook!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:25 schreef Mauro het volgende:
[..]
Laatste foto's 14 mei 2005
Wanneer de update?
en kloterige popups
Of allebei, maar dan komen er niet altijd even goede foto's uit.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:26 schreef Kleintje het volgende:
[..]
He, dat zijn keuzes die je maakt. Bier drinken of foto's maken
Slopen die handel!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:28 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja ik zag de popups ook!Komt vast door die teller, die moet ik maar eens verwijderen dan...
Volgende update... ehh... als ik tijd heb.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:28 schreef ableton het volgende:
Zelfs met f11 past het niet helemaal op mijn scherm
Ga ik doen zodra ik thuis ben!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:30 schreef Mauro het volgende:
[..]
Slopen die handel!
Die teller eruit flikkeren.
Talpa
een bladwijzer maken van deze code:quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
hee fuk hoe doen jullie die posticons met plaatjes van mensen?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:39 schreef EchnaDarr het volgende:
dank je, nu is mijn interface over de zeik. Pleur ergens wat spaties tussen.
Wie zijn al die apekoppen eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:40 schreef Mauro het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
dat zijn de bewoners van BB 1 2quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie zijn al die apekoppen eigenlijk?
OhhhhhMyGodddddddquote:
Zeker in IE aan het werkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:48 schreef ableton het volgende:
Mauro!! haal die godse lange zin is weg
Mijn beeld is nu helemaal buiten proporties!![]()
Dat is wel hoerig verknetterd jaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:53 schreef Puckzzz het volgende:
het is minder leuk wanneer je helemaal naar rechts moet scrollen om een reply te tiepen....
en dan druk ik het heel netjes uit want Sub is er ook
Op verzoek van enkele personen in msn heb ik de code verwijderd.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wel hoerig verknetterd jaGelukkig heb ik in FIrefox nergens last van
Moet ik die boot van je ff tot zinken komen brengenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:01 schreef ableton het volgende:
ben allang blij dat mijn computer volledig virus vrij werkt
komt er weer zo'n virus die lange zinnen plant![]()
![]()
Dan hoef ik er alleen maar ff op komen te staan. Dan slaat ie al verder omquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:03 schreef ableton het volgende:
haha dat doet ie al bijna, volgens mij alle zware dingen teveel aan één kan geplaatst
Nou ja, als je virusvrij wilt blijven werken, is IE misschien niet de meest geniale keuze, om het zachtjes uit te drukkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:01 schreef ableton het volgende:
ben allang blij dat mijn computer volledig virus vrij werkt
komt er weer zo'n virus die lange zinnen plant![]()
![]()
IE is (mits gepatched, net als FF) niet het probleem, maar de gebruiker (m/v)quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, als je virusvrij wilt blijven werken, is IE misschien niet de meest geniale keuze, om het zachtjes uit te drukken
iig niet naar de kinderboerderijquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:39 schreef ableton het volgende:
geitenneuker. klikgeit. waar gaat het heen![]()
klikgeitenneukenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:39 schreef ableton het volgende:
geitenneuker. klikgeit. waar gaat het heen![]()
camsites?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:50 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik moet wel. firefox doet moeilijk met veel van mijn camsites/programma's.
sssssssssssssst....ik probeer mijn blunder juist te negerenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
klikgeitenneuken![]()
En waar het heen gaat maakt niet uit, maar je moet wel OP TIJD UITSTAPPEN
uhm.....is dit een poging om onschuldig over te komen? of om ons te overtuigen dat je niet weet wat een camsite is?quote:
ehh beidequote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
uhm.....is dit een poging om onschuldig over te komen? of om ons te overtuigen dat je niet weet wat een camsite is?
www.dpreview.comquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
uhm.....is dit een poging om onschuldig over te komen? of om ons te overtuigen dat je niet weet wat een camsite is?
Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ehh beideIk kom nooit op camsites, maar naar ik vernomen heb kan Kleintje daar wel wat meer over vertellen, dus daar wacht ik even op
Ik zit net te etenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:50 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz gaat naarstig op zoek naar de buikjes foto van Fles samen met Ties....
Om reclame te maken voor mijn camsite-talenten?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:50 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz gaat naarstig op zoek naar de buikjes foto van Fles samen met Ties....
Jij bent gewoon jaloers dat jouw belly er niet op staatquote:
Leuk dat je vast allerlei conclusies trektquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:48 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Wat wil je weten?
Wil je ook camgirl worden???
Alle info staat in de topics hier op Fok (werk, geld en recht) en anders moet je me maar mailen.
Leuk dat je ook wil cammen![]()
Een soort Slutana achtig ding met suiker erop..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:55 schreef Kleintje het volgende:
Eten?? Jij??? Dacht dat je daar niet aan deed.
Ik ben een ramp van een fotograaf.
Je maakt 6 foto's van je paard en met moeite kan je er 2 fatsoenlijk krijgen.
Op de een staan haar oren er niet op, de ander zijn de witte plekken in haar koppie overbelicht.
Had waarschijnlijk eerst een grijskaart tegen haar aan moeten houden ofzo
Maar goed, dit was dus vanmorgen.
[afbeelding]
[afbeelding]
beetje vreemd maar wel lekker?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Een soort Slutana achtig ding met suiker erop..
Voedingswaarde 0![]()
quote:
What's on the mans' mind...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:01 schreef HMaster-II het volgende:
(...) Slutana (...)
Ja lief hequote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk dat je vast allerlei conclusies trekt
Dam daar gaat mijn reputatie als braaf en vroom mannekequote:
*bedankt namens mijn bureau, toetsenbord en monitor*quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dam daar gaat mijn reputatie als braaf en vroom manneke![]()
![]()
Ja beetje welquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:01 schreef Puckzzz het volgende:
Je moet duidelijk nog ff wennen aan Kleintje he Fles?
Afb 1 vind ik niet zo geslaagd.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:25 schreef ableton het volgende:
Sorry alweer jullie mening nodig. Hier gaat het tenminste eerlijk, want mijn ouders en vriendin vinden alles mooi![]()
1
http://home.wanadoo.nl/vanderkooy/Dingen/straat.bmp
2
http://home.wanadoo.nl/vanderkooy/Dingen/bench.bmp
3
http://home.wanadoo.nl/vanderkooy/Dingen/42nd.bmp
Die 3e is top! Het poppetje lijkt er echt in te hpren, zou zo een echt persoon kunnen zijn. Dat is bij de 2e wat minder, omdat ik het idee heb dat de linkerhand er iets beter overheen getekend had kunnen worden zeg maar.. het "past" nu net niet. En de 1e spreekt me gewoon niet zo aan. Wel aparte creaties, die zeker de aandacht trekken (en dat vind ik iets positeifs, aandacht trekkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:25 schreef ableton het volgende:
Sorry alweer jullie mening nodig. Hier gaat het tenminste eerlijk, want mijn ouders en vriendin vinden alles mooi![]()
1
2
3
Grappigquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:25 schreef ableton het volgende:
1
2
3
Valt wel mee toch? En ik heb nog maar Internet Regelmatig 2000 van @Home. Leve rebranding.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GrappigHet enige wat natuurlijk wel weer leuk zou zijn, is om de boel te ver-JPG-en
Bestanden van 1,2 MB laden best langzaam
Ja maar, jij hoort toch sowieso te werken..?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GrappigHet enige wat natuurlijk wel weer leuk zou zijn, is om de boel te ver-JPG-en
Bestanden van 1,2 MB laden best langzaam
whehehe...zo las ik het ook... heb je een 'Ollandse zin, flikkert iemand engelse termen erdoorheen die nog niet vernederlandst zijn.quote:
sterkte!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoef niet meer naar de fotograficaen ik ga zondag naar Den Helder, afscheid nemen van mijn opa. Als hij zondag haalt, zeg maar
Tuurlijk valt het meequote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:19 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? En ik heb nog maar Internet Regelmatig 2000 van @Home. Leve rebranding.
Werkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar, jij hoort toch sowieso te werken..?
Ennum, je bent onze afspraak voor volgende week toch nog niet vergeten he?!
Sterkte Flashquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
... afscheid nemen van mijn opa. Als hij zondag haalt, zeg maar
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WerkenWa's da
En hadden wij een afspraak
![]()
![]()
![]()
Niet vergeten hoor
Staat groot in mijn agenda
Veel sterkte enzo!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoef niet meer naar de fotograficaen ik ga zondag naar Den Helder, afscheid nemen van mijn opa. Als hij zondag haalt, zeg maar
ja dank je, en iedereenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:05 schreef Subhuman het volgende:
Oei, heel veel sterkte Flash de komende dagen!
Ik geef je meer kans in PTAquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:15 schreef sararaats het volgende:
is het verplicht sneeuwkettingen in je auto hebben liggen?
ik heb de vraag ook al gesteld in TRV
ja in WGR kan het ookquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik geef je meer kans in PTAMaar als je ergens de vraag al hebt gesteld, dan hoef je hem hier ook niet nog eens te stellen hoor
Sterkte.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Dank jequote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Sterkte.![]()
en ja dat is gemeend, ondanks je lompe gedrag bij het verscheiden van mijn opa
Ja, wil eigenlijk wel een cam meenemen, maar ja, is ook weer zo hmm....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:30 schreef ultra_ivo het volgende:
Sterkte Flash, ik hoop dat je hem nog kunt zien.
Je cam meenemen kan altijd toch? Je hoeft 'm niet te gebruiken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, wil eigenlijk wel een cam meenemen, maar ja, is ook weer zo hmm....
ja, om m te gebruiken bedoelde ikquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:50 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Je cam meenemen kan altijd toch? Je hoeft 'm niet te gebruiken.
Sterkte!
Gewoon doen dan anders krijg je spijt...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, om m te gebruiken bedoelde ikhet meenemen is het probleem niet. En ik hoef ook niet per se een foto van hem als hij er erg slecht uitziet of zo, denk ik.. maar toch, je wil wel een zo recent mogelijke herinnering
Wel hé?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:06 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Gewoon doen dan anders krijg je spijt...
ik zal kijkenquote:
Is toch nergens voor nodig?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zal kijken
het beste scenario zou eigenlijk zijn als pa en ma morgen al gaan en ik zondag.. Blijkbaar schaam ik me meer naar hun toe dan naar opa toe of zo
Mja ik ga niet uitgebreid foto's staan nemen terwijl de hele familie daar huilend afscheid van opa staat te nemenquote:
Mja op zo'n moment foto's nemen is niet echt handig inderdaad...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja ik ga niet uitgebreid foto's staan nemen terwijl de hele familie daar huilend afscheid van opa staat te nemenLijkt me ernstig ongepast, eigenlijk...
Ik durf in wel minder beladen situaties ook niet te fotograferen
Precies! Sterkte iig!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ja ik kijk wel hoe het loopt allemaal... ik ga sowieso nooit zonder cam de deur uit, dus wie weet..
Jazeker, die moet je zelf aanpassen, anders heeft het geen zin...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:23 schreef blackbully het volgende:
ja oke je kan dus bepalen of je [meter] onder of over belicht. daardoor krijg je vanzelf een andere instelling.
maar je moet nog altijd wel met of je diafragma of met je sluitertijd je onder of over-belichting aanpassen.
Hmm dat is wel een perspectiefrijk standpunt moet ik zeggenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:15 schreef blackbully het volgende:
andere kant van het verhaal is dat ze vaak met heel andere dingen bezig zijn als met jou foto's
(zolang je niet flitst heeft misschien niemand het echt door en kun je wel erg mooie herrineringen vast leggen)
(mijn ervaring bij foto's maken bij een begrafenis is dat er weinig mensen moeite mee hebben als je een foto maakt wanneer ze afscheid nemen bij de kist. )
voor de directe familie, zijn dat wel de platen waar ze het meeste waarde aan zijn gaan hechten. is wel een later stadium natuurlijk maar geef het even aan als vergelijking. is een even beladen situatie naar mijn idee
het is gewoon mooi om de liefde en het verdiet tegelijk tussen de familie leden te zien. en dat vast te leggen
begin van de vraagstelling van kleintje was of ze kon onder over belichten zonder haar waardes te veranderen. (digitaal kan het denk ik wel. maar analoog dus niet)quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jazeker, die moet je zelf aanpassen, anders heeft het geen zin...
suc-6 er mee.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm dat is wel een perspectiefrijk standpunt moet ik zeggenEens kijken hoe het gaat...
Ik denk dat die F65 van haar dat wel niet zal hebbenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:29 schreef blackbully het volgende:
begin van de vraagstelling van kleintje was of ze kon onder over belichten zonder haar waardes te veranderen. (digitaal kan het denk ik wel. maar analoog dus niet)
vandaar dat ik ook geen idee had hoe je dat zou moeten kunnen doen.
probleem zat hem dus in het lezen en of interpeteren van de vraag.
Dat klopt idd.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:20 schreef k_man het volgende:
Bij een F65 kun je wel een paar stappen over- of onderbelichten, maar je kunt niet zelf de iso-waarde instellen.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:01 schreef Mauro het volgende:
Hoi
Ik kom ff melden dat het gezellig is hier en dat er al best wel wat biertjes doorheen zijn gegaan.
Sub, je bent dus niet de enige
maandag weer.quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:01 schreef Mauro het volgende:
Hoi
Ik kom ff melden dat het gezellig is hier en dat er al best wel wat biertjes doorheen zijn gegaan.
Sub, je bent dus niet de enige
meer bijvalquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:48 schreef Subhuman het volgende:
[..]Eindelijk bijval!
We hebben dus, zoals voorspeld, kansloos verloren met 4-0.Om dat te vieren moest er dus wel wat doorheen en ik had zonet ook nog iemand op visite dus ik heb me ook wel vermaakt!
vasthouden dat gevoelquote:Op zaterdag 11 maart 2006 07:17 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh![]()
![]()
Heb goed geslapen. Eindelijk weer eens wat lang. En ben nu goed uitgerust... maar ik weet niet wat ik heb deze ochtendLijk een beetje kwaad op alles en niets.
't lullig is, is dat straks moet werken... in een winkel... met klantenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 07:29 schreef Re het volgende:
[..]
vasthouden dat gevoelen het gebruiken voor het nemen van foto's
ach lkker foeteren op klanten is ook leukquote:Op zaterdag 11 maart 2006 07:30 schreef Xilantof het volgende:
[..]
't lullig is, is dat straks moet werken... in een winkel... met klanten
Denk niet dat de baas dat leuk vindquote:Op zaterdag 11 maart 2006 07:35 schreef Re het volgende:
[..]
ach lkker foeteren op klanten is ook leuk
ik zit al in pak... 8 uur belangrijk doen enzo... dus
Dan liggen er bij jou 3 cm meer dan bij mij. Hier ligt dus bijna niks.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:21 schreef ableton het volgende:
MIJN CV DOET HET NIET!!!!
godverdomme tis hier ijskoud en dan ligt er ook nog is 5 cm sneeuw
Hier ligt ook 2 cm sneeuwquote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:51 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dan liggen er bij jou 3 cm meer dan bij mij. Hier ligt dus bijna niks.
Hoi Kleintjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:48 schreef Puckzzz het volgende:
Te lui om in te loggen. De koningin is wakker. het is hier erg gezellig. Nu maar eens kijken of ik foto's blijf hangen...
Het hele jaar 20-30 graden, palmbomen, en een flinke stortbui op zondagavond.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:20 schreef Subhuman het volgende:
Blergh, hier ook sneeuw.Wanneer houdt die kutsneeuw nou eens op en krijgen we lekkere zon en 25 graden?
Duik lekker de doka in! muziekje erbij, en rustig je hoofd leeg laten lopen....quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:26 schreef pea4fun het volgende:
Ik loop een beetje met mijn ziel onder mijn arm...ik heb allerlei spulletjes bij elkaar gezocht voor het klussen wat op maandag kan beginnen, nu kan ik verder niks
Ik fotografeer digitaalquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:59 schreef Muk het volgende:
[..]
Duik lekker de doka in! muziekje erbij, en rustig je hoofd leeg laten lopen....
i heb nog wel een paar klusjes hier hoor als je je verveeltquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:26 schreef pea4fun het volgende:
Ik loop een beetje met mijn ziel onder mijn arm...ik heb allerlei spulletjes bij elkaar gezocht voor het klussen wat op maandag kan beginnen, nu kan ik verder niks
De auto is weg, en met de trein duurt het me te lang...en het is koud ook trouwens...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:04 schreef Re het volgende:
[..]
i heb nog wel een paar klusjes hier hoor als je je verveelt
ik vandaag ook al... writers blockquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik fotografeer digitaalEn ik heb al met de camera in mijn handen gestaan...maar mijn hoofd is leeg, ik kan niks verzinnen om op de foto te zetten.
Kijken naar geweldige ideeën van anderenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:08 schreef Muk het volgende:
[..]
ik vandaag ook al... writers block
en ik heb gisteren al alles wat er nog lag afgedrukt....
dus wat doe je dan met je tijd... jawel... het forum op![]()
smoesjesquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
De auto is weg, en met de trein duurt het me te lang...en het is koud ook trouwens...
Dan neem je een grote sterke vent mee om op je te passenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:28 schreef Muk het volgende:
goeie! ik zit even te denken wat hier s'nachts te fotograferen is in rotterdam... ik zit op een steenworp vanaf zelfshaven, maar dat moet in kleur s'nachts om de warmte uit te dragen.
is ook dé plek om van je spullen af te komens'nachts
ja ik zit vol met smoesjes...quote:
Geld uitgeven is okquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:05 schreef Mauro het volgende:
Vandaag ff de stad in gegaan hier met het idee om de Martinitoren met de Peleng vast te leggen.
Stralend mooi weer!
Maar toen ik in de stad was ging het weer eens sneeuwen
Toen maar wat geld uitgegeven.
3 boeken gekocht1000 Nudes, A history of erotic photography from 1839 - 1939 van Uwe Scheid Digitale fotografie, de spiegelreflexcamera van Michael Freeman Praktisch handboek fotografie van Lee Frost
Dat boek had ik bij Kleintje gezien en dat vond ik erg gaaf.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:12 schreef pea4fun het volgende:
Geld uitgeven is okalleen die naam van die eerste
uw schijt
![]()
Naakt fotografie is toch erg lastig hoor. Als je al een model vind, dan moet je nog goed uitkijken hoe je de foto's maakt... je ziet zo gauw de "mindere" kanten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:21 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat boek had ik bij Kleintje gezien en dat vond ik erg gaaf.
Nu zag ik het liggen bij een boekendump en ik kon hem niet laten liggen!
Staan erg veel leuke plaatjes in, genoeg voor inspiratie iig
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:34 schreef sararaats het volgende:
ik ga proberen een foto te maken van de Nibelungenbrücke in Worms
ik hoop dat het lukt vanuit de auto
ieder mens is mooi om zijn gebreken toch?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Naakt fotografie is toch erg lastig hoor. Als je al een model vind, dan moet je nog goed uitkijken hoe je de foto's maakt... je ziet zo gauw de "mindere" kanten.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:14 schreef blackbully het volgende:
[..]
ieder mens is mooi om zijn gebreken toch?
als je het maar liefdevol vast legd.
klinkt als een beperking aan de kant van de fotograaf. niet aan de kant van het modelquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]"Sorry, schat, het ziet er niet uit, maar ik dee t met liefde"
Allebei hebben ze hun beperkingen. Sommige modellen kun je nou eenmaal met goed fatsoen niet naakt op de foto zetten in ieder geval niet op een publiceerbare manierquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:23 schreef blackbully het volgende:
[..]
klinkt als een beperking aan de kant van de fotograaf. niet aan de kant van het model![]()
Ik kom net weer kijken.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:55 schreef Re het volgende:
[..]
jah, je zou er bijna aan verslaafd raken he![]()
was ff op de bank in slaap gevallen enzoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:56 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik kom net weer kijken.
eerste poging lukte niet.
Tweede poging wel. Maar toen zag ik dat de AT uit 3 topics bestond
Toen wist ik dat Fok! eruit hed gelegen
Is een toffe beursquote:Op zondag 12 maart 2006 08:52 schreef Mauro het volgende:
Zometeen word ik opgehaald en dan gaan we naar de Fotografica in Houten
Kijken of er nog wat leuke dingen te scoren zijn.
nou neequote:Op zondag 12 maart 2006 09:04 schreef blackbully het volgende:
jij hebt dan dus al berijkt wat ons doel is voor vandaag.
das ook wel lekker
Het gaat me juist om de batch... ik ben luiquote:Op zondag 12 maart 2006 15:03 schreef Kleintje het volgende:
Niet hoe je het batchgewijs doet, maar met een tube in paint shop pro gaat het zeer simpel...
Kleintje had nou toch maar beter gekeken naar mijn teamquote:Op zondag 12 maart 2006 14:44 schreef Kleintje het volgende:
Moet je wel ff vertellen hoeveel punten je hebt![]()
Je vergat nogquote:
Bordermaker?quote:Op zondag 12 maart 2006 15:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het gaat me juist om de batch... ik ben lui
Nietusquote:
Stoer!!!quote:Op zondag 12 maart 2006 16:36 schreef Puckzzz het volgende:
Hey!! het is je gelukt! goed zeg!!
en de smilies ook gelijk al gevonden,mijn zoon is goed bezig!!
Oh oh ..... Zoek dekkingquote:Op zondag 12 maart 2006 16:35 schreef sonofpuckzz het volgende:
hallo ik ben de zoon van puckzzz is se niet geweldig haha![]()
![]()
Kurt Cobain!quote:Op zondag 12 maart 2006 16:59 schreef sonofpuckzz het volgende:
werkt het so mam
yups zo doe je het goedquote:Op zondag 12 maart 2006 16:59 schreef sonofpuckzz het volgende:
werkt het so mam
Hij vind Kurt Cobain goed jahquote:
en nog veeel veel meerquote:Op zondag 12 maart 2006 17:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hij vind Kurt Cobain goed jah
en Slipknot
Er lopen hier nog wel wat meer Metalfans rond...HM2 houdt ook wel van een stevig riedeltje rockquote:Op zondag 12 maart 2006 17:12 schreef sonofpuckzz het volgende:
all metal music +kurt cobain wil rule
is goedkoper dan mobiel bellenquote:Op zondag 12 maart 2006 17:23 schreef k_man het volgende:
Leuk, kinderen en ouders die straks alleen nog via Fok communiceren...
haha nee de telefoon bestaat ook nog en de auto noem mar opquote:Op zondag 12 maart 2006 17:23 schreef k_man het volgende:
Leuk, kinderen en ouders die straks alleen nog via Fok communiceren...
Niet alleen HM2 hoorquote:Op zondag 12 maart 2006 17:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
HM2 houdt ook wel van een stevig riedeltje rock
welke muziek danquote:Op zondag 12 maart 2006 17:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet alleen HM2 hoorSlipknot kan ik echter niet waarderen
De rest van de takkeherriequote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 17:36 schreef PdeHoog het volgende:
De rest van de takkeherrieIron Maiden, Metallica, Rammstein, Corvus Corax, Tanzwut, Nightwish, Stratovarius, Rhapsody, Queensryche, Therion
oooooooooooooooww op die manierquote:Op zondag 12 maart 2006 17:26 schreef Mauro het volgende:
Leuke nieuwe methode gevonden om de USM in PS te vermijden
Dan blijft ook de foto na verkleinen scherp!
Achtergrondlaag eerst dupliceren.
Dan op de copy een high pass filter toepassen (ik gebruik radius 10)
Opacity van de copy op zo'n 40% zetten met een soft light in het drop down menu.
En scherp is je foto!
Dan kun je de lagen samenvoegen als je dat wil.
Volstrekt logisch en goed te volgen hoorquote:
quote:
Sluit aan met kaartjes voor Metallica 8 juni in Arnhem. Rammstein ook 3 keer live gezien.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De rest van de takkeherrieIron Maiden, Metallica, Rammstein, Corvus Corax, Tanzwut, Nightwish, Stratovarius, Rhapsody, Queensryche, Therion
quote:
oww he-he goeie ouwe tijd man... morbid angel, cathedral, my dying bride, SOD, MOD, slayer tot manowarquote:Op zondag 12 maart 2006 21:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ben jij Carcass fan? Ik hab het niet zo op Slipknot (Joey Jordisson is gewoon ondergewaardeerd) Maar ik zit in een brede reeks van de metal scene.
Maar ik wil Puckzzzzzies kinderen niet verderven met mijn muziek stijl hoorPuckzzz ik ga hem echt niet verderven hoor
![]()
Maar hij moet wel effe over zijn Slipknot periode heen.![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:08 schreef Re het volgende:
[..]
oww he-he goeie ouwe tijd man... morbid angel, cathedral, my dying bride, SOD, MOD, slayer tot manowar
Na verkleinen blijft je foto scherp?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:26 schreef Mauro het volgende:
Leuke nieuwe methode gevonden om de USM in PS te vermijden
Dan blijft ook de foto na verkleinen scherp!
Achtergrondlaag eerst dupliceren.
Dan op de copy een high pass filter toepassen (ik gebruik radius 10)
Opacity van de copy op zo'n 40% zetten met een soft light in het drop down menu.
En scherp is je foto!
Dan kun je de lagen samenvoegen als je dat wil.
Jij ziet er niet vrolijk uit Fles.. Geen fijne dag dusquote:
Ja, net terug van m'n opaquote:
Mwoa, de invulling en hoe het ging en zo, kon eigenlijk niet beter, dus wat dat betreft wel fijn. Alleen afscheid moeten nemen is gewoon altijd kut, niks aan te doenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jij ziet er niet vrolijk uit Fles.. Geen fijne dag dus![]()
Aan je reactie te zien heb je toch maar geen foto's gemaakt. Of vergis ik me?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, net terug van m'n opa
Kom hier eigenlijk een beetje afchillen nu
Nee, en idd bewust niet. Hij lag er op zijn zachtst gezegd bepaald niet fotogeniek bijquote:Op zondag 12 maart 2006 21:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Aan je reactie te zien heb je toch maar geen foto's gemaakt. Of vergis ik me?
Dit is geen nieuwsgierigheid naar de foto's, maar naar je opa zijn toestand
chill ze danquote:Op zondag 12 maart 2006 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, net terug van m'n opa
Kom hier eigenlijk een beetje afchillen nu
Schrale troost, maar je kķn tenminste nog afscheid nemen. Dat wil ook wel eens niet zo zijn.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, de invulling en hoe het ging en zo, kon eigenlijk niet beter, dus wat dat betreft wel fijn. Alleen afscheid moeten nemen is gewoon altijd kut, niks aan te doen
Ik weet het antwoord al, maar ik vertel niets..quote:Op zondag 12 maart 2006 21:31 schreef blackbully het volgende:
ra ra ra onder welk ip aderes heb ik vandaag een kloon?
goede avond trouwens
sorry was eff naar de wc. last van de darmenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord al, maar ik vertel niets..
Zo te zien heb je mijn kookkunsten overleefd.![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:40 schreef blackbully het volgende:
[..]
sorry was eff naar de wc. last van de darmen
riep je iets?
MAG hij dan nou ff naar de plee moeten ja??quote:Op zondag 12 maart 2006 21:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
watje jij heb me zitten schransen mannnn
![]()
die goeie ouwe tijd jaquote:Op zondag 12 maart 2006 21:08 schreef Re het volgende:
[..]
oww he-he goeie ouwe tijd man... morbid angel, cathedral, my dying bride, SOD, MOD, slayer tot manowar
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:55 schreef Muk het volgende:
[..]
die goeie ouwe tijd ja![]()
ik was er ook zo een, ben GVD nog ontmaagd met children of bodom op 10...
het ergste is dat ik me die avond nog steeds als zeer romantisch herinner. (totdat, maar dat hoort bij SEX!/ geslachtsdeelblunders thuis)
Rode peper brand maar 2 keerquote:Op zondag 12 maart 2006 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MAG hij dan nou ff naar de plee moeten ja??
Je laat het om foto's te posten, hoor je?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:03 schreef Muk het volgende:
was wel een mooie tijd trouwens... geen zorgen, denken dat we de wijsheid in pacht hadden, en er ondertussen bijlopen als een verlepte vogelverschrikker die in een bak teer is gevallen...
het lange haar was het probleem niet, dat ik op m'n 16e al kaal werd wel... loop je met een eilandje en 7 (ja ik heb ze geteld) pijpekrullen tot je schouders
het frappante was dat je dus met een bloedmooie meid rondliep omdat je "anders was"...quote:Op zondag 12 maart 2006 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je laat het om foto's te posten, hoor je?
kort nachies dusquote:Op maandag 13 maart 2006 07:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]ja wel
![]()
Ben daarom ook al sinds 6.45 op
Kort nachtje, maar nu toch super energiekquote:Op maandag 13 maart 2006 07:32 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
kort nachies dus
* kwiebuske net thuis van werk
gaat
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:08 schreef RonaldV het volgende:
Puckzzz, toen ik zei dat FOT moest verjongen bedoelde ik dat niet zo letterlijk hoor!
Sonofpuckzzz, welkom!
mijn zoon schijnt hier ergens ook rond te wandelen...
Kinders gij hoort buiten te spelenquote:Op maandag 13 maart 2006 07:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik vind zijn nick wel erg lief...ik had verwacht dat hij iets van Slipknotfan zou nemen ofzo
hij zal wel niet zo vaak langswaaien ze hebben thuis nog geen internet, maar het is wel een apart idee, je zoon op Fok!
als jullie nu maar niet denken dat ik me ineens ga gedragen
Werkweek is er om te herstellen van het weekend?quote:Op maandag 13 maart 2006 08:18 schreef Ynske het volgende:
lang weekend (5 dagen) compleet dood opwerkweek weer begonnenn en ik ga maar bijslapen
normaliter niet, maar mijn nichtjequote:Op maandag 13 maart 2006 08:51 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Werkweek is er om te herstellen van het weekend?
hahaha tsja dat is jouw mening, maar mijn zoon is 12 en is zijn eigen persoontje aan het ontdekken, ik vind het geweldig dat hij een toch wel een vrij extreme muzieksmaak heeft voor een kind van 12. Ik bedoel Kurt Cobain is in principe van voor zijn tijd... ik laat hem lekker gaanquote:Op maandag 13 maart 2006 08:58 schreef ableton het volgende:
Vindt trouwens niet iedereen tegenwoordig Kurt Cobain goed, dat maakt ons toch mens ofzo?
Om dezelfde reden dat iedereen ook Jim Morrisson, Janis Joplin en Bob Marley goed vindt..
Kurt Cobain is een overtrokken individu die de eer van zijn dood niet verdiend, sorry![]()
slaperig...moe...zwaar weekend gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |