FOK!forum / Sport Algemeen / [F1] Gulf Air Bahrain Grand Prix #2
ElmarOvrijdag 10 maart 2006 @ 12:19


2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama

Geen Australie maar Bahrain is de opening van het 2006 Formule 1 wereldkampioenschap. Fernando Alonso de wereldkampioen start het seizoen nog in de Renault, maar hij weet al dat hij in 2007 naar Mclaren-Mercedes gaat. De wintertesten zijn afgesloten en daarin bleek wel dat Renault, Ferrari Mclaren en Honda de beste papieren hebben voor 2006, maar zijn ze ook betrouwbaar dat is de grote vraag. 10 t/m 12 maart zullen we het zien in de woestijn van Bahrain.

Teams en Rijders

Mild Seven Renault F1
Motor: Renault
Banden: Michelin
land: Frankrijk/UK

1.Fernando Alonso (Spanje)
2.Giancarlo Fisichella (Italie)

Test Rijder:
Heikki Kovalainen (Finland)

Team McLaren Mercedes
Motor: Mercedes
Banden: Michelin
Land: UK

3.Kimi Raikkonen (Finland)
4.Juan Pablo Montoya (Colombia)

Test Rijders:
Pedro de la Rosa (Spanje),
Gary Paffett (UK)

Scuderia Ferrari Marlboro
Motor: Ferrari
Banden: Bridgestone
Land: Italie

5.Michael Schumacher (Duitsland)
6.Felipe Massa (Brazilie)

Test Rijders:
Luca Badoer (Italie),
Marc Gene (Spanje)

Panasonic Toyota Racing

Motor: Toyota
Banden: Bridgestone
Land: Japan

7.Ralf Schumacher (Duitsland),
8.Jarno Trulli (Italie)

Test Rijders:
Olivier Panis (Frankrijk),
Ricardo Zonta (Brazilie)

Williams F1
Motor: Cosworth
Banden: Bridgestone
Land: UK

9.Mark Webber (Australie)
10.Nico Rosberg (Duitsland)

Test Rijders:
Alexander Wurz (Oostenrijk)
Narain Karthikeyan (India)

Lucky Strike Honda F1
Motor: Honda
Banden: Michelin
Land: UK/Japan

11.Rubens Barrichello (Brazilie),
12.Jenson Button (UK)

Test Rijder:
Anthony Davidson

Red Bull Racing
Motor: Ferrari
Banden: Michelin
Land: Oostenrijk/UK

14.David Coulthard (UK),
15.Christian Klien (Oostenrijk)

Test Rijder:
Robert Doornbos (Nederland)

BMW Sauber F1
Motor: BMW
Banden: Michelin
Land: Duitsland/Zwitserland

16.Nick Heidfeld (Duitsland),
17.Jacques Villeneuve (Canada)

Test Rijder:
Robert Kubica (Polen)

MF1 Racing - Midland
Motor: Toyota
Banden: Bridgestone
Land: Rusland/UK

18.Tiago Monteiro (Portugal),
19.Christijan Albers (Nederland)

Test Rijder:
Markus Winkelhock (Duitsland)

Scuderia Toro Rosso
Motor: Cosworth
Banden: Michelin
Land: Oostenrijk

20.Vitantonio Liuzzi (Italie),
21.Scott Speed (USA)

Test Rijder:
Neel Jani (Zwitserland)

Super Aguri Formula One
Motor: Honda
Banden: Bridgestone
Land: Japan/UK

22.Takuma Sato (Japan),
23.Yuji Ide (Japan)

Test Rijder:
Niet bekend

Kalender 2006 Formula 1 wereldkampioen


1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
12 maart - Bahrein     Sakhir       57 x 5.412 km = 308.238 km
19 maart - Maleisië    Sepang       56 x 5.543 km = 310.408 km
02 april - Australië   Melbourne    58 x 5.303 km = 307.574 km
23 april - San Marino  Imola        62 x 4.933 km = 305.609 km
07 mei   - Europa      Nürburgring  60 x 5.148 km = 308.863 km
14 mei   - Spanje      Barcelona    66 x 4.627 km = 305.265 km
28 mei   - Monaco      Monte Carlo  78 x 3.340 km = 260.520 km
11 juni  - Engeland    Silverstone  60 x 5.141 km = 308.460 km
25 juni  - Canada      Montreal     70 x 4.361 km = 305.270 km
02 juli  - USA         Indianapolis 73 x 4.192 km = 306.016 km
16 juli  - Frankrijk   Magny-Cours  70 x 4.411 km = 308.586 km
30 juli  - Duitsland   Hockenheim   67 x 4.574 km = 306.458 km
06 aug   - Hongarije   Hungaroring  70 x 4.381 km = 306.663 km
27 aug   - Turkije     Istanbul     58 x 5.338 km = 309.356 km
10 sep   - Italië      Monza        53 x 5.793 km = 306.720 km
01 okt   - China       Shanghai     56 x 5.451 km = 305.066 km
08 okt   - Japan       Suzuka       53 x 5.807 km = 307.573 km
22 okt   - Brazilië    Interlagos   71 x 4.309 km = 305.909 km


Het circuit

Het Internationale Bahrain circuit ligt in de woestijn dus de rijders zullen met veel zand te maken hebben. Het circuit kent veel relatief langzame bochten.







Tijdschema

Vrijdag 10 maart 2006

09.00 - 10:00 vrije training 1
12:00 - 13:00 vrije training 2

Zaterdag 11 maart 2006

09:00 - 10:00 vrije training 3
12:00 - 13:00 Kwalificatie 1

Zondag 12 maart 2006

12:30 - Gulf Air Bahrain Grand prix

Nederlandse tijd

Historie:

De Historie van Bahrain is kort. Het circuit maakte in 2004 zijn debuut in de F1. In 2004 was Michael Schumacher er met zijn Ferrari oppermachtig, hij pakte zowel de pole, winst als snelste ronde. Vorig jaar moest Michael Schumacher na 12 ronden zijn wagen in de garage parkeren na technische problemen met de F1 2005. De race werd gewonnen door de man die ook van de pole starten Fernando Alonso. Hij kon onbedreigd naar de overwinning rijden. De snelste ronde was in handen van de invaller van Montoya die met een blessure moest toe kijken hoe Pedro de la Rosa een sterke race reed. Die tevens de snelste ronde op zijn naam bracht.

poles:
1
2
2004: Michael Schumacher    Ferrari   1:30.139       216.346 km/u 
2005: Fernando Alonso       Renault   3:01.902       107.207 km/u*

Winnaars:
1
2
2004: Michael Schumacher    Ferrari   1:28:34.875    209.143 km/u
2005: Fernando Alonso       Renault   1:29:18.531    207.439 km/u

Snelste rondes :
1
2
2004: Michael Schumacher    Ferrari   1:30.252       216.075 km/u 
2005: Pedro de la Rosa      Mclaren   1:31.447       213.251 km/u


*kwalificatie ging over 2 runs tijden zijn bij elkaar opgeteld

Wanneer komt er wat op TV

Zaterdag 11 maart 2006

11:55 - 13:10 Zaterdag Kwalificatie 1 SBS6

Zondag 03 April 2005

09:30 – 10:30 Herhaling Kwalificatie Bahrain
11:30 - 12:30 voorbeschouwing?
12:30 – 14:30 Race Live SBS6


Het Weer

het Weer in Manama, Bahrain

Bahrain Circuit page

©WEST 2005 – 2006

Openingspost
sangervrijdag 10 maart 2006 @ 12:21
Wie was er eerder?
Googolplexianvrijdag 10 maart 2006 @ 12:21


Hoppa ... Honda
ElmarOvrijdag 10 maart 2006 @ 12:21
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:21 schreef sanger het volgende:
Wie was er eerder?
Ik was eerder als ik naar het topicnummer kijk.
TheGHuntervrijdag 10 maart 2006 @ 12:22
Zijn we al begonnen?
PogueMahonevrijdag 10 maart 2006 @ 12:23
davidson de snelste
Colin739vrijdag 10 maart 2006 @ 12:23
honda maar waar blijven die renaults..
sangervrijdag 10 maart 2006 @ 12:24
Wel een behoorlijk stuk eraf!
ElmarOvrijdag 10 maart 2006 @ 12:24
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:23 schreef Colin739 het volgende:
honda maar waar blijven die renaults..
Binnen.

De Toyota's vind ik tot nu toe tegenvallen.
Googolplexianvrijdag 10 maart 2006 @ 12:24
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:23 schreef Colin739 het volgende:
honda maar waar blijven die renaults..
Kubica op 4 en alweer aan het scheuren
sangervrijdag 10 maart 2006 @ 12:25
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:24 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Binnen.

De Toyota's vind ik tot nu toe tegenvallen.
Zou de tegenvallende snelheid van MF! dan aan de motoren liggen?
Googolplexianvrijdag 10 maart 2006 @ 12:25
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:24 schreef sanger het volgende:
Wel een behoorlijk stuk eraf!
En hij rijdt nog steeds dus die lap was geen quali-setup
PogueMahonevrijdag 10 maart 2006 @ 12:25
Goed zo Ide, onder de 1,40
Googolplexianvrijdag 10 maart 2006 @ 12:26
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:25 schreef sanger het volgende:

[..]

Zou de tegenvallende snelheid van MF! dan aan de motoren liggen?
Ik denk het ... Ralfie gaat ook niet echt hard.
Misschien voeren ze bij Toyota een ander testprogramma uit voor de motoren.
ElmarOvrijdag 10 maart 2006 @ 12:26
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:25 schreef sanger het volgende:

[..]

Zou de tegenvallende snelheid van MF! dan aan de motoren liggen?
Zou kunnen. Al is dat denk ik op dit moment nog moeilijk te zeggen.

En Kubica heeft er weer zin in.
Kleffe_Dopvrijdag 10 maart 2006 @ 12:26
Liuzzi en Jani zitten er goed bij!
Googolplexianvrijdag 10 maart 2006 @ 12:26
oooeeehhh ... daar gaat Kubica!
ElmarOvrijdag 10 maart 2006 @ 12:27
De Renaults komen de baan op. Ben benieuwd.
sangervrijdag 10 maart 2006 @ 12:27
Hulde trouwens voor Kubica en BMW!!!!!!
ElmarOvrijdag 10 maart 2006 @ 12:28
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:27 schreef sanger het volgende:
Hulde trouwens voor Kubica en BMW!!!!!!
Zeker. Al staat Kubica nu op een STOP.
Googolplexianvrijdag 10 maart 2006 @ 12:28
Alonso de baan op
Googolplexianvrijdag 10 maart 2006 @ 12:29
Die Davidson rijdt nog steeds Met zoveel fuel onboard toch zo'n lap rijden
WESTvrijdag 10 maart 2006 @ 12:30
kut ik heb nu geen beeld met schotel

dan maar via live timing.
WESTvrijdag 10 maart 2006 @ 12:31
Alonso snel in sector 1
sangervrijdag 10 maart 2006 @ 12:31
Albers met een snelle ronde!
WESTvrijdag 10 maart 2006 @ 12:31
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:31 schreef WEST het volgende:
Alonso snel in sector 2
PogueMahonevrijdag 10 maart 2006 @ 12:31
en in de tweede
Colin739vrijdag 10 maart 2006 @ 12:31
alonso!!
ElmarOvrijdag 10 maart 2006 @ 12:32
Alonso nu de snelste met 1:32.538
WESTvrijdag 10 maart 2006 @ 12:32
Alonso P1
Kleffe_Dopvrijdag 10 maart 2006 @ 12:32
En fisico naar p3

hallo renault!
PogueMahonevrijdag 10 maart 2006 @ 12:32
Button, Heidfeld en Klien de baan op

Ben benieuwd naa button
Qwievrijdag 10 maart 2006 @ 12:32
Waar volgen jullie het live?
PogueMahonevrijdag 10 maart 2006 @ 12:33
live timing op formula1.com
WESTvrijdag 10 maart 2006 @ 12:34
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:33 schreef PogueMahone het volgende:
live timing op formula1.com
en eurosport.com voor commentaar
TeazNutzvrijdag 10 maart 2006 @ 12:34
Raikkonen weer naar buiten, Alonso heeft de snelste tijd 1.32.538
TeazNutzvrijdag 10 maart 2006 @ 12:35
Jammer dat dit niet streaming te volgen is!!!
Googolplexianvrijdag 10 maart 2006 @ 12:36
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:35 schreef TeazNutz het volgende:
Jammer dat dit niet streaming te volgen is!!!
dit is toch streaming (data)?
TeazNutzvrijdag 10 maart 2006 @ 12:36
Barichello de baan op!
superhaagievrijdag 10 maart 2006 @ 12:37
ehh wordt t uigezonden? :$
WESTvrijdag 10 maart 2006 @ 12:37
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:37 schreef superhaagie het volgende:
ehh wordt t uigezonden? :$
N-TV duitse schotel zender


anyway montoya voorbij aan schumi
Googolplexianvrijdag 10 maart 2006 @ 12:37
Davidson rijdt nog steeds Alonso heeft wel de snelste tijd maar dat was duidelijk een ZEER korte stint. Shumi gaat het ook maar weer proberen.
Googolplexianvrijdag 10 maart 2006 @ 12:38
GOGOGO Barrichello!!!!
sangervrijdag 10 maart 2006 @ 12:38
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:37 schreef Googolplexian het volgende:
Davidson rijdt nog steeds Alonso heeft wel de snelste tijd maar dat was duidelijk een ZEER korte stint. Shumi gaat het ook maar weer proberen.
Wil Davidson weleens een rondje zien maken met de Honda als hij leeg is!
TeazNutzvrijdag 10 maart 2006 @ 12:38
Luizzi 1e stuk een 29.9!

2e stuk ook erg snel!!!
Mr.Tribbianivrijdag 10 maart 2006 @ 12:38
Iemand een tussenstand ?
sangervrijdag 10 maart 2006 @ 12:39
Tweede een 39.6
ElmarOvrijdag 10 maart 2006 @ 12:39
Liuzzi 2e
TeazNutzvrijdag 10 maart 2006 @ 12:39
DAMN! Luizzi 2e achter Alonso
sangervrijdag 10 maart 2006 @ 12:39
Laatste een 23.0
WESTvrijdag 10 maart 2006 @ 12:40
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:38 schreef Mr.Tribbiani het volgende:
Iemand een tussenstand ?
Driver Teams Time Diff lap
1 F. Alonso (ESP) Renault Michelin 1:32.538 3
2 A. Wurz (AUT) Williams Bridgestone 1:32.759 +0:00.221 17
3 A. Davidson (GBR) Honda Michelin 1:32.997 +0:00.459 10
4 R. Kubica (POL) BMW Michelin 1:33.244 +0:00.706 13
5 G. Fisichella (ITA) Renault Michelin 1:33.414 +0:00.876 3
6 K. Raikkonen (FIN) McLaren Michelin 1:33.577 +0:01.039 4
7 M. Schumacher (GER) Ferrari Bridgestone 1:33.937 +0:01.399 3
8 J. Montoya (COL) McLaren Michelin 1:33.942 +0:01.404 3
9 R. Doornbos (NED) Red Bull Michelin 1:35.302 +0:02.764 5
10 R. Barrichello (BRA) Honda Michelin 1:35.464 +0:02.926 3
11 R. Schumacher (GER) Toyota Bridgestone 1:36.687 +0:04.149 8
12 C. Albers (NED) Midland Bridgestone 1:37.667 +0:05.129 3
13 T. Sato (JPN) Super Aguri Bridgestone 1:38.047 +0:05.509 5
14 J. Button (GBR) Honda 1:38.469 +0:05.931 3
15 Y. Ide (JPN) Super Aguri Bridgestone 1:39.021 +0:06.483 13
WESTvrijdag 10 maart 2006 @ 12:40
maar eurosport is niet uptodate erg
TeazNutzvrijdag 10 maart 2006 @ 12:41
1Alonso
2Luizzi
3Wurz
4Davidson
5Fisci
6Button
7Kubica
8Raik
9Montoya
Googolplexianvrijdag 10 maart 2006 @ 12:41
Liuzzi

V10 POWAH!
sangervrijdag 10 maart 2006 @ 12:41
Liuzzi

S1 29.8
S2 43.4??
S3 23.5
PogueMahonevrijdag 10 maart 2006 @ 12:41
die liuzzi...
Colin739vrijdag 10 maart 2006 @ 12:41
omg!! nu moet ik mijn team bij f1-manager maar gaan omgooien
ben benieuwd naar die reacties straks van de andere teams XD
TeazNutzvrijdag 10 maart 2006 @ 12:41
Raikkonen een STOP!
Walter_Sobchakvrijdag 10 maart 2006 @ 12:41
Raikkonen stop.

2005 revisited?
sangervrijdag 10 maart 2006 @ 12:42
Renault pakt de winst in S2
ElmarOvrijdag 10 maart 2006 @ 12:42
Kimi een STOP.
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Raikkonen stop.

2005 revisited?
Zou me niks verbazen met een Mercedes.
sangervrijdag 10 maart 2006 @ 12:43
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:41 schreef Colin739 het volgende:
omg!! nu moet ik mijn team bij f1-manager maar gaan omgooien
ben benieuwd naar die reacties straks van de andere teams XD
Ok maar F1 manager updaten. Kom je goedkoop toch een topteam tegen
wamp1evrijdag 10 maart 2006 @ 12:44
een STOP wat? pitstop? is toch maar een training
WESTvrijdag 10 maart 2006 @ 12:44
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:42 schreef ElmarO het volgende:
Kimi een STOP.
[..]

Zou me niks verbazen met een Mercedes.
ENGINE FAILURE FOR KIMI: Raikkonen's McLaren has stopped and it looks like an engine failure... The car is stuck in gear and there is smoke bellowing out of the cockpit...

inderdaad een motor probleem
Colin739vrijdag 10 maart 2006 @ 12:44
12:42 ENGINE FAILURE FOR KIMI: Raikkonen's

edit: net te laat
PogueMahonevrijdag 10 maart 2006 @ 12:44
trulli ook een stop
sangervrijdag 10 maart 2006 @ 12:44
Ik denk dat de tijden van Liuzzi, Davidson, Fisico en Button wel representatief zijn. Allen waren wat zwaarder. Alonso volgens mj erg licht aangezien het maar een korte stint was.
ElmarOvrijdag 10 maart 2006 @ 12:44
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:44 schreef wamp1e het volgende:
een STOP wat? pitstop? is toch maar een training
Eerder een STOP in de zin van naast de baan geparkeerd.
WESTvrijdag 10 maart 2006 @ 12:44
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:44 schreef wamp1e het volgende:
een STOP wat? pitstop? is toch maar een training
STOP wil zeggen dat ze ergens zijn stil gevallen naast de baan
Googolplexianvrijdag 10 maart 2006 @ 12:45
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:43 schreef sanger het volgende:

[..]

Ok maar F1 manager updaten. Kom je goedkoop toch een topteam tegen
Hmmm ... maar Speed nog op 14
WESTvrijdag 10 maart 2006 @ 12:45
gelukkig montoya geen probleem
Googolplexianvrijdag 10 maart 2006 @ 12:45
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:44 schreef wamp1e het volgende:
een STOP wat? pitstop? is toch maar een training
STOP Appears in place of the sector information in the event of a car not completing that sector, indicating that in all probability the car has stopped on the circuit.
ElmarOvrijdag 10 maart 2006 @ 12:45
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:44 schreef WEST het volgende:

[..]

ENGINE FAILURE FOR KIMI: Raikkonen's McLaren has stopped and it looks like an engine failure... The car is stuck in gear and there is smoke bellowing out of the cockpit...

inderdaad een motor probleem


Met de voorspelbaarheid van die Mercedes is in ieder geval niks mis.
Colin739vrijdag 10 maart 2006 @ 12:46
"unlike Raikkonen who could face a ten-place penalty on the grid."

goed begin
PogueMahonevrijdag 10 maart 2006 @ 12:47
wat heeft jarno?
WESTvrijdag 10 maart 2006 @ 12:47
ik denk dat raikkonen denkt van ik zit volgend jaar ergens anders..., en Alonso denkt Shit te vroeg getekend
Colin739vrijdag 10 maart 2006 @ 12:47
doornbos goed opweg
Zorrovrijdag 10 maart 2006 @ 12:47
Doornbos als een speer nu...

5e tijd
ElmarOvrijdag 10 maart 2006 @ 12:47
Doornbos trouwens bezig aan een snelle ronde.
Googolplexianvrijdag 10 maart 2006 @ 12:47
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:47 schreef WEST het volgende:
ik denk dat raikkonen denkt van ik zit volgend jaar ergens anders..., en Alonso denkt Shit te vroeg getekend
Buttongate II
Googolplexianvrijdag 10 maart 2006 @ 12:48
WOW RD 5
TeazNutzvrijdag 10 maart 2006 @ 12:48
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:46 schreef Colin739 het volgende:
"unlike Raikkonen who could face a ten-place penalty on the grid."

goed begin
Dat is BS
PogueMahonevrijdag 10 maart 2006 @ 12:48
nog steeds geen webber en rosberg
sangervrijdag 10 maart 2006 @ 12:49
Heeft Davidson die 24 rondes in 1 stint gereden?
Walter_Sobchakvrijdag 10 maart 2006 @ 12:50
Robert...wat doe je?
Gitankivrijdag 10 maart 2006 @ 12:50
Slecht voor het milieu die mercedes, zelfs zonder west reclames roken ze nog
ElmarOvrijdag 10 maart 2006 @ 12:50
Massa snel in S1
sangervrijdag 10 maart 2006 @ 12:50
Massa snel in S1
Colin739vrijdag 10 maart 2006 @ 12:50
massa snelste in 1ste sector

edit: lol ik post wle nix meer.. alleen F5-en
sangervrijdag 10 maart 2006 @ 12:51
en S2
TheGHuntervrijdag 10 maart 2006 @ 12:51
Massa
ElmarOvrijdag 10 maart 2006 @ 12:51
Felipe
sangervrijdag 10 maart 2006 @ 12:51
Massa P1?
Walter_Sobchakvrijdag 10 maart 2006 @ 12:52
BOOM BOOM MASSA
TeazNutzvrijdag 10 maart 2006 @ 12:52
OMG!!!! Die kleine klootzak
sangervrijdag 10 maart 2006 @ 12:52
Davidson snelste in S1
sangervrijdag 10 maart 2006 @ 12:52
Snelste in S2
Colin739vrijdag 10 maart 2006 @ 12:52
39.0!!
Walter_Sobchakvrijdag 10 maart 2006 @ 12:52
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:51 schreef sanger het volgende:
Massa P1?
Yup maar Davidson is nog rapper op de baan momenteel
ElmarOvrijdag 10 maart 2006 @ 12:53
Davidson

Weet iemand trouwens wat Trulli heeft aangezien die op een STOP staat?
sangervrijdag 10 maart 2006 @ 12:53
Is dat die seconde?
S3 22.6

P! *_*
Stereotomyvrijdag 10 maart 2006 @ 12:53
Davidson

1 seconde sneller dan wie dan ook
ziggyziggyziggyvrijdag 10 maart 2006 @ 12:53
En Davidson acht tienden sneller!
Stereotomyvrijdag 10 maart 2006 @ 12:53
Schumacher met een superrondje
ElmarOvrijdag 10 maart 2006 @ 12:53
Schumacher nu het snelst in S1.
PogueMahonevrijdag 10 maart 2006 @ 12:53
ah, daar zijn de heren Rosberg en Webber dan eindelijk
TheGHuntervrijdag 10 maart 2006 @ 12:54
Michael wordt ook wakker
sangervrijdag 10 maart 2006 @ 12:54
Schumi nu snelste in S1

29.5
ziggyziggyziggyvrijdag 10 maart 2006 @ 12:54
Topsnelheden:
Raikkonen 310
Kubica 309
Davidson 308
Button 307
Massa 306
M Schumacher 306
ElmarOvrijdag 10 maart 2006 @ 12:54
Schumi 2e
sangervrijdag 10 maart 2006 @ 12:55
Schumi P2
Colin739vrijdag 10 maart 2006 @ 12:55
williams de baan op
sangervrijdag 10 maart 2006 @ 12:55
RD naar buiten
sangervrijdag 10 maart 2006 @ 12:56
Ik hoop voor CA dat hij een stuk zwaarder is dan TM

Hij verliest meer dan een seconde in S1
ElmarOvrijdag 10 maart 2006 @ 12:57
En de Toyota's zijn nog steeds niet vooruit te branden.
PogueMahonevrijdag 10 maart 2006 @ 12:57
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:56 schreef sanger het volgende:
Ik hoop voor CA dat hij een stuk zwaarder is dan TM
verschil is vrij fors ja
PogueMahonevrijdag 10 maart 2006 @ 12:57
ide STOP
TeazNutzvrijdag 10 maart 2006 @ 12:58
Doornbos 7!
ziggyziggyziggyvrijdag 10 maart 2006 @ 12:58
Plus gele vlag.
Walter_Sobchakvrijdag 10 maart 2006 @ 12:58
IDE gestopt..track is geel.
ziggyziggyziggyvrijdag 10 maart 2006 @ 12:59
The Rising Sun rises no more as Ide 's Arrows/Aguri comes ot a halt on track... He parks it on the run off area...

TeazNutzvrijdag 10 maart 2006 @ 12:59
Winkelhock ook een STOP

Dat zijn er nu dus 4
sangervrijdag 10 maart 2006 @ 12:59
Davidson weer naar buiten
sangervrijdag 10 maart 2006 @ 12:59
Wurz 29.4 in S1
ElmarOvrijdag 10 maart 2006 @ 12:59
Wurz nu snel in S1.
PogueMahonevrijdag 10 maart 2006 @ 13:00
wurz 29,4
TeazNutzvrijdag 10 maart 2006 @ 13:00
Wurz is snel....
PogueMahonevrijdag 10 maart 2006 @ 13:01
winkelhock heeft geen stop bij mij
Atreidezvrijdag 10 maart 2006 @ 13:03
Tis over nu toch? * Atreidez wacht op ElmarO met zijn lijstje
ElmarOvrijdag 10 maart 2006 @ 13:04
Uitslag van de 2e vrije training:

PogueMahonevrijdag 10 maart 2006 @ 13:05
hopelijk gaan de super aguri's morgen en overmorgen wel iets harder, dit is een groot gat
wamp1evrijdag 10 maart 2006 @ 13:05
hehe lijkt erop dat ik me team precies goed heb staan .
kan iemand ff lijstje van einduitslag geven *lama*
Walter_Sobchakvrijdag 10 maart 2006 @ 13:34
En zoals elk jaar wat filmpjes


Massa vs. Albers
Michael Schumacher
Kimi
Wurz
Montoya
Atreidezvrijdag 10 maart 2006 @ 13:43
Thnx Walter, vooral met die Massa Albers actie Die massa dacht, ik rij nu Ferrari, dan ga je wel aan de kant natuurlijk..
WESTvrijdag 10 maart 2006 @ 13:48
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 13:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En zoals elk jaar wat filmpjes


Massa vs. Albers

Kimi
Montoya
thanks walter
Radegastvrijdag 10 maart 2006 @ 13:48
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 13:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En zoals elk jaar wat filmpjes
Dankjewel.
duckesvrijdag 10 maart 2006 @ 14:13
Yeeeeh erg bedankt voor de filmpjes. Ik ben echt weer blij dat het seizoen weer begonnen is.:D
Googolplexianvrijdag 10 maart 2006 @ 14:16
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 14:13 schreef duckes het volgende:
Yeeeeh erg bedankt voor de filmpjes. Ik ben echt weer blij dat het seizoen weer begonnen is.:D
Nog één dagje mensen ril

Ik heb er zo veel zin in dat ik het godver NU al jammer vind dat eind 2006 stopt... M'n leven gaat echt te hard zo
sangervrijdag 10 maart 2006 @ 14:19
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 13:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En zoals elk jaar wat filmpjes


Massa vs. Albers
Michael Schumacher
Kimi
Wurz
Montoya
Zag ik het goed dat Albers ruimte gaf aan Massa en die er niet voorbij ging/kon?
Googolplexianvrijdag 10 maart 2006 @ 14:20
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 14:19 schreef sanger het volgende:

[..]

Zag ik het goed dat Albers ruimte gaf aan Massa en die er niet voorbij ging/kon?
Onderschat de rechtelijn-snelheid van die Toyota MF1 niet, he.
sangervrijdag 10 maart 2006 @ 14:21
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 14:20 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Onderschat de rechtelijn-snelheid van die Toyota MF1 niet, he.
De bocht nam Albers wel zonder ruimte te geven, dus dan zal de rechtelijnsnelheid indd wel snor zitten. Tijden vallen erg tegen.
keplervrijdag 10 maart 2006 @ 14:28
hopelijk komen de tijden wel wat dichter bij elkaar, want 9 seconden tussen de eerste en laatste is wel erg veel
sangervrijdag 10 maart 2006 @ 14:31
Hoe heette die regeling ookalweer dat je binnen een bepaalde marge moest zitten van de pole om je te kwalificeren?
Googolplexianvrijdag 10 maart 2006 @ 14:33
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 14:31 schreef sanger het volgende:
Hoe heette die regeling ookalweer dat je binnen een bepaalde marge moest zitten van de pole om je te kwalificeren?
Da's een beetje vaag ... je moet per kwali-run binnen de 110% zitten van je EIGEN -tot dan toe- snelste tijd, geloof ik.
Kleffe_Dopvrijdag 10 maart 2006 @ 14:33
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 14:31 schreef sanger het volgende:
Hoe heette die regeling ookalweer dat je binnen een bepaalde marge moest zitten van de pole om je te kwalificeren?
De 107% regel
keplervrijdag 10 maart 2006 @ 14:33
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 14:31 schreef sanger het volgende:
Hoe heette die regeling ookalweer dat je binnen een bepaalde marge moest zitten van de pole om je te kwalificeren?
110% regel
Googolplexianvrijdag 10 maart 2006 @ 14:35
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 14:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

De 107% regel
2003
TimoBassovrijdag 10 maart 2006 @ 14:35
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 14:28 schreef kepler het volgende:
hopelijk komen de tijden wel wat dichter bij elkaar, want 9 seconden tussen de eerste en laatste is wel erg veel
Maak je daar maar geen zorgen om.. iedereen is met een ander programma bezig


*West, wat is dat N-TV trouwens ruk man.. reclame reclame reclame..

Wel een leuk interview met een of ander RTL mokkeltje
sangervrijdag 10 maart 2006 @ 14:44
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 14:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

De 107% regel
Die ja! Invoeren!!!!!!!!!!!!!!!!1
Kleffe_Dopvrijdag 10 maart 2006 @ 14:46
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 14:35 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

2003


vroegah...
Stereotomyvrijdag 10 maart 2006 @ 14:47
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 14:33 schreef kepler het volgende:

[..]

110% regel
Jij hier?
MIster911vrijdag 10 maart 2006 @ 14:52
luizi sneller dan doornbos
Googolplexianvrijdag 10 maart 2006 @ 14:53
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 14:52 schreef MIster911 het volgende:
luizi sneller dan doornbos
Liuzzi met een V10
Doornbos sneller dan Klien en Coulthard
sangervrijdag 10 maart 2006 @ 14:54
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 14:52 schreef MIster911 het volgende:
luizi sneller dan doornbos
Snellere auto?
keplervrijdag 10 maart 2006 @ 14:57
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 14:47 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Jij hier?


kan ik beter aan jouw vragen
TimoBassovrijdag 10 maart 2006 @ 14:59
Jongens hecht eens niet zoveel waarden aan die vrije trainingen

Morgen gaat het pas echt van start
Kleffe_Dopvrijdag 10 maart 2006 @ 15:00
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 14:59 schreef TimoBasso het volgende:

Morgen gaat het pas echt van start
Inderdaad, Albers gaat morgen gewoon voor de pole!
alwaysleftvrijdag 10 maart 2006 @ 15:03
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 14:59 schreef TimoBasso het volgende:
Jongens hecht eens niet zoveel waarden aan die vrije trainingen

Morgen gaat het pas echt van start
Inderdaad, alle teams zijn nog de motor aan het besparen. Morgen weet we pas wat we dit seizoen kunnn verwachten. Ik verwacht trouwens gewoon Alonso op pole morgen
Googolplexianvrijdag 10 maart 2006 @ 15:07
Jullie kunnen zeggen wat je wilt over die trainingen ... over het algemeen genomen kan je aardig peilen op de trainings-tijden.

MF1 heeft nog niet één ronde gereden die minder dan 3 seconde scheelde met de top,
SAF1 never mind,
Renault en Honda zijn continu bovenaan te vinden met lange stints,
Ferrari en McLaren zijn bovenaan te vinden met korte stints...

Dit is niet effe van de laatste training maar sinds dat de teams in 2005 zijn begonnen met plannen en testen al zo.
Kleffe_Dopvrijdag 10 maart 2006 @ 15:09
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 15:07 schreef Googolplexian het volgende:

MF1 heeft nog niet één ronde gereden die minder dan 3 seconde scheelde met de top
Had je anders verwacht dan?
Googolplexianvrijdag 10 maart 2006 @ 15:11
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 15:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Had je anders verwacht dan?
nee dat roep ik al een tijdje ... maar dan wordt meteen gezegd dat test-tijden niet belangrijk zijn.
MF1's enige concurrenten dit jaar zijn SAF1 en Toyota F1.
ElmarOvrijdag 10 maart 2006 @ 15:11
quote:
Montoya: ’Er móet wat gebeuren’

McLaren-coureur Juan Pablo Montoya heeft er weinig vertrouwen in. Hij zegt dat het team de motor die zijn bolide onder de kap heeft móet vervangen om dit weekend een goed resultaat te kunnen boeken.

De Colombiaan kwam in de tweede vrije training niet verder dan de dertiende positie. ,,Slecht”, vindt hij. En dat is volgens hem te wijten aan de Mercedes-krachtbron die niet meer optimaal presteert.

Montoya: ,,De motor trekt gewoon niet snel genoeg op. We weten niet precies wat het is. Maar als ik met hetzelfde toerental en met dezelfde aërodynamica rijd als Kimi, dan kom ik zo’n zeven kilometer per uur op hem tekort.”

Er moet dus wat gebeuren, vindt hij. ,,Tenzij we tiende of twaalfde willen worden, want dan hoeven we niet over een motorwissel na te denken. Maar die beslissing kan ik niet in m’n eentje nemen.”
Het wisselen van de motor zou beteken dat Montoya tien plaatsen wordt teruggezet op de startopstelling.
Bron

Mercedes

En bedankt voor de filmpjes Walter
TimoBassovrijdag 10 maart 2006 @ 15:16
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 15:11 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

nee dat roep ik al een tijdje ... maar dan wordt meteen gezegd dat test-tijden niet belangrijk zijn.
MF1's enige concurrenten dit jaar zijn SAF1 en Toyota F1.
Toyota F1 schat ik toch iets beter in
Googolplexianvrijdag 10 maart 2006 @ 15:19
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 15:16 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

Toyota F1 schat ik toch iets beter in
Ik niet ... ik zou me verbazen als ze in de top 10 eindigen de eerste 3 races.
TimoBassovrijdag 10 maart 2006 @ 15:21
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 15:19 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ik niet ... ik zou me verbazen als ze in de top 10 eindigen de eerste 3 races.
We zullen zien,op naar morgen
Googolplexianvrijdag 10 maart 2006 @ 15:26
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 15:21 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

We zullen zien,op naar morgen
Q-voorspelling:

1 Alonso
2 M. Shumacher
3 Raikonnen
4 Button
5 Massa
6 JP Montoya
7 Barrichello
8 Fisichella
9 Coulthard
10 Liuzzi
TJDoornbosvrijdag 10 maart 2006 @ 15:34
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 15:11 schreef ElmarO het volgende:
Montoya heeft motorproblemen inderdaad Montoya heeft problemen, wat er met Kimi was in sessie 2 is de vraag maar ik gok hetzelfde
ElmarOvrijdag 10 maart 2006 @ 15:37
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 15:34 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Montoya heeft motorproblemen inderdaad Montoya heeft problemen, wat er met Kimi was in sessie 2 is de vraag maar ik gok hetzelfde
Zag het bericht staan. Lijkt er inderdaad op dat Mercedes is begonnen waar het vorig jaar is geëindigd. Als ik voor McLaren zou zijn zou ik hier gek van worden.

Ben voor Ferrari overigens
TimoBassovrijdag 10 maart 2006 @ 15:38
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 15:26 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Q-voorspelling:
1 Alonso
2 M. Shumacher
3 Massa
4 Button
5 Raikonnen
6 Barrichello
7 Fisichella
8 Villeneuve
9 Heidfeld
10 Coulthard
Googolplexianvrijdag 10 maart 2006 @ 16:12
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 15:38 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

1 Alonso
2 M. Shumacher
3 Massa
4 Button
5 Raikonnen
6 Barrichello
7 Fisichella
8 Villeneuve
9 Heidfeld
10 Coulthard
TimoBassovrijdag 10 maart 2006 @ 16:15
Ik vrees voor Monty dat hij motor problemen heeft.
Atreidezvrijdag 10 maart 2006 @ 16:19
Nah, ik durf m wel aan voor de qual
1.Button
2.Raikonen
3.Alonso
4.Barichello
5.Fisichella
6.M.Schumacher
7.Heidfeld
8.F.Massa
9.Montoya
10.Webber
ziggyziggyziggyvrijdag 10 maart 2006 @ 16:20
Ik gok dat morgen Toro Rosso het in ieder geval haalt tot de tweede kwalificatiesessie... en als ze licht rijden redden ze de top 10 ook wel. Jammer dat ze in de race dan binnen tien ronden moeten tanken.
Boogerdvrijdag 10 maart 2006 @ 16:36
Kan iemand mij de nieuwe kwalificatie procedure uitleggen?
ziggyziggyziggyvrijdag 10 maart 2006 @ 16:46
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 16:36 schreef Boogerd het volgende:
Kan iemand mij de nieuwe kwalificatie procedure uitleggen?
Ik heb ze hier beknopt weergegeven.
TheGHuntervrijdag 10 maart 2006 @ 17:08
Ben benieuwd waar McLaren staat na morgen. Denk dat er een aantal mensen van Mercedes ontieglijk op de spreekwoordelijke flikker krijgen als blijkt dat die grafbak nog altijd niet vooruit te branden is door alle motorische problemen.

Niet dat ik het erg zou vinden overigens
Googolplexianvrijdag 10 maart 2006 @ 17:13
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 17:08 schreef TheGHunter het volgende:
Ben benieuwd waar McLaren staat na morgen. Denk dat er een aantal mensen van Mercedes ontieglijk op de spreekwoordelijke flikker krijgen als blijkt dat die grafbak nog altijd niet vooruit te branden is door alle motorische problemen.

Niet dat ik het erg zou vinden overigens
Mwah ... Mercedes Motorsport (Haug) is al een tijdje aan het besparen. Als Mercedes McLaren eenzelfde jaar beleefd als 2005 is dat waarschijnlijk omdat ze iets teveel in het budget hebben gesneden.
TheGHuntervrijdag 10 maart 2006 @ 17:16
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 17:13 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Mwah ... Mercedes Motorsport (Haug) is al een tijdje aan het besparen. Als Mercedes McLaren eenzelfde jaar beleefd als 2005 is dat waarschijnlijk omdat ze iets teveel in het budget hebben gesneden.
Dan vind ik het vreemd van McLaren dat ze trouw blijven, als je ziet dat ze in Raikkonen een coureur hebt die makkelijk wereldkampioen kan worden in een goede betrouwbare auto. Denk dat Kimi mocht het inderdaad weer zon seizoen als 2005 worden de overstap naar Ferrari met een grote glimlach op het finse gezicht maakt.
BliksemSchigtvrijdag 10 maart 2006 @ 17:27
12.00 de kwalificatie

Weet niet of ik dat ga redden.
TimoBassovrijdag 10 maart 2006 @ 17:34
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 17:16 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Dan vind ik het vreemd van McLaren dat ze trouw blijven, als je ziet dat ze in Raikkonen een coureur hebt die makkelijk wereldkampioen kan worden in een goede betrouwbare auto. Denk dat Kimi mocht het inderdaad weer zon seizoen als 2005 worden de overstap naar Ferrari met een grote glimlach op het finse gezicht maakt.
Mercedes ( DaimlerChrysler ) heeft nogal wat aandelen in McLaren,ik d8 iets al van 55%

McLaren kan niet effe zeggen van "F*ck this Mercedes"
Googolplexianvrijdag 10 maart 2006 @ 17:37
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 17:16 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Dan vind ik het vreemd van McLaren dat ze trouw blijven, als je ziet dat ze in Raikkonen een coureur hebt die makkelijk wereldkampioen kan worden in een goede betrouwbare auto. Denk dat Kimi mocht het inderdaad weer zon seizoen als 2005 worden de overstap naar Ferrari met een grote glimlach op het finse gezicht maakt.
Sterk afhankelijk van hoe Ferrari dit seizoen gaat presteren Vergeet niet dat Shumi's beslissing of hij doorgaat of gaat stoppen daar ook afhankelijk van is. En naar mijn mening is er echt NO WAY dat Ferrari Shumi en Kimi naast elkaar in de auto's krijgt.

Shumi's grootste heldenzet zou trouwens zijn : overstappen naar een ander team. dan verdient hij echt veel respect van me terug (maar loopt hij ook het risico te "eindigen"als Villeneuve").
TimoBassovrijdag 10 maart 2006 @ 17:43
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 17:37 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Sterk afhankelijk van hoe Ferrari dit seizoen gaat presteren Vergeet niet dat Shumi's beslissing of hij doorgaat of gaat stoppen daar ook afhankelijk van is. En naar mijn mening is er echt NO WAY dat Ferrari Shumi en Kimi naast elkaar in de auto's krijgt.

Shumi's grootste heldenzet zou trouwens zijn : overstappen naar een ander team. dan verdient hij echt veel respect van me terug (maar loopt hij ook het risico te "eindigen"als Villeneuve").
Idd,je hebt veel "ballen" nodig om naar een nieuw team te gaan,en daar iets poberen te opstarten.
Wereldkampioen worden met Super Aguri F1 lijkt me wel iets.. als je alles al hebt gewonnen

*BTW Villeneuve is nog niet klaar hoor
TheGHuntervrijdag 10 maart 2006 @ 17:45
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 17:37 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Sterk afhankelijk van hoe Ferrari dit seizoen gaat presteren Vergeet niet dat Shumi's beslissing of hij doorgaat of gaat stoppen daar ook afhankelijk van is. En naar mijn mening is er echt NO WAY dat Ferrari Shumi en Kimi naast elkaar in de auto's krijgt.

Shumi's grootste heldenzet zou trouwens zijn : overstappen naar een ander team. dan verdient hij echt veel respect van me terug (maar loopt hij ook het risico te "eindigen"als Villeneuve").
Schumacher is in 1995 na zn 2e wereldtitel al overgestapt naar het toenmalige loserteam Ferrari, wat hij daarna eigenhandig heeft omgetoverd (ok, met hulp van Brawn) tot een team wat weer deed denken aan de gloriedagen van de Scuderia.
MrBadGuyvrijdag 10 maart 2006 @ 21:17
Ik heb er zin in
Taxivrijdag 10 maart 2006 @ 21:45
Jaja... Het wordt weer een ouderwets weekeindje bandenwisselen!

Ik heb er weer ontieglijk veel zin in. En ook nog eens een A1GP wedstrijd op Laguna Seca als toetje!

Het vrouwtje zal wel weer blij zijn met me...
dennistdvrijdag 10 maart 2006 @ 21:47
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 21:17 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik heb er zin in
Ik ook....
-Hans-vrijdag 10 maart 2006 @ 22:02
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/22069
quote:
Ron Dennis, teambaas van McLaren, heeft laten weten dat de motor van Montoya niet vervangen zal worden: "Ik weet zeker dat de motor OK is. De motor is gewoon hetzelfde als die van Kimi, maar er is wel een verschil in het opschakelen. Als je dan de motor beschermt door minder toeren te draaien, presteert de motor iets minder goed dan normaal, daarom kon Juan tijdens de tests niet in de buurt van Kimi blijven".
Hoop dat McLaren er morgen en overmorgen een beter tempo heeft te pakken!
-Hans-vrijdag 10 maart 2006 @ 22:04
De kwalificatie is morgen dus al om 12:00.. dat wordt lekker ontbijten voor de TV!
ElmarOvrijdag 10 maart 2006 @ 22:11
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 22:02 schreef -Hans- het volgende:
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/22069
[..]

Hoop dat McLaren er morgen en overmorgen een beter tempo heeft te pakken!
Zal mij benieuwen. Je kan me morgen opvegen als de motor van Montoya tijdens de kwalificatie ploft.
WESTvrijdag 10 maart 2006 @ 22:19
11.25 Formule 1: GP van Bahrein Zondag dus een voorbeschouwing zit er in
MIster911vrijdag 10 maart 2006 @ 22:50
Ik denk dat ik me morgen afmeld voor voetbal
dennistdvrijdag 10 maart 2006 @ 23:14
nu op sbs6 f1
-Hans-vrijdag 10 maart 2006 @ 23:15
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:14 schreef dennistd het volgende:
nu op sbs6 f1
BEDANKT voor de Tip.
dennistdvrijdag 10 maart 2006 @ 23:25
Tussendoor steeds voetbal
Borkydudevrijdag 10 maart 2006 @ 23:30
Toch wel chill, ik ga kijken.
MIster911vrijdag 10 maart 2006 @ 23:38
kzie alleen voetbal
-Hans-vrijdag 10 maart 2006 @ 23:42
Volgens teletekst is F1 al afgelopen....
WESTvrijdag 10 maart 2006 @ 23:59
gemist.., naja ik beide vrije trainingen toch al gezien
Kanjerzaterdag 11 maart 2006 @ 00:04
Twelve hours to go, and countdown.....
M.Melandrizaterdag 11 maart 2006 @ 09:06
Weet iemand mischien ook of er een stream is van de 3e vt.
Ik heb neit zo veel zin om daar 2 uur op te wacht en voor de duitse rtl.
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 09:09
nu live timing op Formula1.com
Colin739zaterdag 11 maart 2006 @ 09:10
alleen Ide rijd rondjes...
Taradozaterdag 11 maart 2006 @ 09:11
er gebeurt nog niet veel inderdaad
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 09:11
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 09:10 schreef Colin739 het volgende:
alleen Ide rijd rondjes...
Staat hij ook eens op 1

Hij rijdt de baan schoon voor anderen
Colin739zaterdag 11 maart 2006 @ 09:16
"Ide completes six laps, completing a best lap of 1:43.012, which shows that the track is extremely slow as it is ten seconds slower than yesterday's pace."

en nu is er niemand meer..
dennistdzaterdag 11 maart 2006 @ 09:16
Rumour has it that McLaren will have to tune their Mercedes engines down by up to 35bhp to be sure of completing the two first races of the season

op commentaar eurosport.com
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 09:17
Sato, Villeneuve en Button de baan op
Colin739zaterdag 11 maart 2006 @ 09:17
09:17 Jacques Villeneuve is now on track...
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 09:20
Liuzzi + Trulli de baan op
Colin739zaterdag 11 maart 2006 @ 09:21
button snelste tijd
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 09:25
09:23 Jarno Trulli is now on track but he's fighting with that TF106... He's not comfortable at all...
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 09:25
Albers naar buiten
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 09:27
# 09:25 Raikkonen runs wide and onto the dirty part of the track, kicking up a lot of dust and sand. The drivers are sliding everywhere

# 09:24 Kimi Raikkonen is now on track... So far, now news of any engine change anywhere, but as yesterday, McLaren will probably run with a mapping that will reduce the power and revs.
Taradozaterdag 11 maart 2006 @ 09:27
Button lijkt sneller dan Barichello
PogueMahonezaterdag 11 maart 2006 @ 09:28
Ide STOP
Colin739zaterdag 11 maart 2006 @ 09:28
3 seconde..
PogueMahonezaterdag 11 maart 2006 @ 09:29
Niet slecht trouwens, de tijd van albers
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 09:31


tussenstand
ElmarOzaterdag 11 maart 2006 @ 09:34
Coulthard klimt naar de 2e plaats.
M.Melandrizaterdag 11 maart 2006 @ 09:36
gister nog in de 1,31
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 09:37
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 09:36 schreef M.Melandri het volgende:
gister nog in de 1,31
D'r komen dadelijk wanneer de track wat schoner is echt nog wel wat lichte runs
Taradozaterdag 11 maart 2006 @ 09:38
Renault begint het te laten zien
M.Melandrizaterdag 11 maart 2006 @ 09:39
yep ben trouwens benieuwd naar liuzzi dit weekend dit circuit ligt em wel vorig ajar 2x 3e in de vt toen ie nog 3e coureur RB was.
ElmarOzaterdag 11 maart 2006 @ 09:39
Schumi precies 1:35.000
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 09:39
09:37 HI DOMAS: The drivers are going slower than yesterday because the track is very dirty following a sand storm last night.
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 09:41
Nou gaat het hard

te hard om hier te melden iig
ElmarOzaterdag 11 maart 2006 @ 09:41
Schumi en Trulli
Colin739zaterdag 11 maart 2006 @ 09:42
toyota doet weer mee ja :)
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 09:42
Opvallend:

Albers kan Monteiro maar niet bijbenen;
Trulli op 3 en Ralf op 19;
Massa begint nu pas en rijdt meteen snelste eerste sector;
Barrichello gaat niet echt hard.
PogueMahonezaterdag 11 maart 2006 @ 09:43
sato zit ook niet te ver weg van de rest dit keer
ElmarOzaterdag 11 maart 2006 @ 09:45
Felipe
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 09:45
iedereen nu naar binnen voor q-setup

MASSA op 1
ElmarOzaterdag 11 maart 2006 @ 09:46
Ralf komt nu ook wat meer naar voren. P7 nu.
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 09:49
Button op 12 en Barrichello + 0.085 op 13
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 09:50
# 09:49 The Colombian retuns to the pits, shaking his head... it's not looking good...
# 09:48 Montoya is now on track... Let's see if that engine is pulling out the power... He is two seconds off the pace for the moment
Taradozaterdag 11 maart 2006 @ 09:50
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 09:49 schreef Googolplexian het volgende:
Button op 12 en Barrichello + 0.085 op 13
valt een beetje tegen, maar goed het is geen kwalificatie
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 09:51
Albers gaat achter Monteiro aan ... Monteiro doet het niet slecht met een voorlopige 15de plek. Albers staat vooralsnog op 20, voor Sato en Ide
WESTzaterdag 11 maart 2006 @ 09:52
tjonge als die motor van montoya beroerd is waarom laat ron dennis hem niet wisselen dan maar 10 plekken voor lief nemen
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 09:55
Het gaat weer beginnen ... iedereen komt de baan op.
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 09:56
09:52 Albers spins at the first corner, braking too late and going in too quickly...
WESTzaterdag 11 maart 2006 @ 09:58
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 09:56 schreef Googolplexian het volgende:
09:52 Albers spins at the first corner, braking too late and going in too quickly...
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 09:58
Albers is Monteiro voorbij
Shumi pakt 1
Dirk-Kuijtzaterdag 11 maart 2006 @ 09:59
Alberts, Nederlands hoop in bange dagen
WESTzaterdag 11 maart 2006 @ 09:59
montoya P13 klote mercedes
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 10:00
LOL Button 1
Barrichello de baan op
WESTzaterdag 11 maart 2006 @ 10:00
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 09:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Albers, Nederlands hoop in bange dagen
PogueMahonezaterdag 11 maart 2006 @ 10:02
speed STOP
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 10:04
edit ... ElmarO's is mooier
ElmarOzaterdag 11 maart 2006 @ 10:04
Uitslag van de derde en laatste vrije training:

WESTzaterdag 11 maart 2006 @ 10:05
wat ben ik blij zeg
Taradozaterdag 11 maart 2006 @ 10:06
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 10:05 schreef WEST het volgende:
wat ben ik blij zeg
KEEP ON WALKING
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 10:06
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 10:05 schreef WEST het volgende:
wat ben ik blij zeg
Wat denk je van Alonso
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 10:07
10:04 Speed stopped out on track after running out of fuel!!!
ElmarOzaterdag 11 maart 2006 @ 10:08
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 10:07 schreef Googolplexian het volgende:
10:04 Speed stopped out on track after running out of fuel!!!
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 10:05 schreef WEST het volgende:
wat ben ik blij zeg
Tis inderdaad te triest voor woorden.

Maar ik ben wel aardig tevreden met de resultaten van mijn team.
Taradozaterdag 11 maart 2006 @ 10:09
wordt wel leuk de kwalificatie straks
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 10:12
Weet iemand trouwens iets over de A1GP kwali?

Laguna Seca is een baan die ik ECHT niet ga missen!!!

Corkscrew
WESTzaterdag 11 maart 2006 @ 10:12
tis maar goed dat Montoya aan het eind van het seizoen mclaren verlaat laat kimi maar in die stink bak blijven rijden.
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 10:13
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 10:12 schreef WEST het volgende:
tis maar goed dat Montoya aan het eind van het seizoen mclaren verlaat laat kimi maar in die stink bak blijven rijden.
geen zorgen joh ... McLaren begon vorig jaar ook zo en toch waren ze de enige uitdager voor de wereldtitel.
DutchTrainzaterdag 11 maart 2006 @ 10:14
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 10:12 schreef Googolplexian het volgende:
Weet iemand trouwens iets over de A1GP kwali?
23.15 vanavond zie: [A1GP] Race 10: Laguna Seca - USA [deel 1]
WESTzaterdag 11 maart 2006 @ 10:15
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 10:12 schreef Googolplexian het volgende:
Weet iemand trouwens iets over de A1GP kwali?

Laguna Seca is een baan die ik ECHT niet ga missen!!!

Corkscrew
23:55 - 00:55 volgens mij
WESTzaterdag 11 maart 2006 @ 10:17
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 10:13 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

geen zorgen joh ... McLaren begon vorig jaar ook zo en toch waren ze de enige uitdager voor de wereldtitel.
kijk na verschil in tijd tussen montoya en kimi dit is teveel en ligt niet alleen aan de rijder.
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 10:17
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 10:14 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

23.15 vanavond zie: [A1GP] Race 10: Laguna Seca - USA [deel 1]
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 10:19
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 10:17 schreef WEST het volgende:

[..]

kijk na verschil in tijd tussen montoya en kimi dit is teveel en ligt niet alleen aan de rijder.
Daarom is het nog testen, he. Ze komen er wel en ik durf het wel aan dat ze Montoya -indien hij slecht kwalificeert- met een nieuwe motor vanuit de pits laten starten.
McLaren had gewoon mee moeten doen met de tests in Bahrein. Zoveel zand ... en ze hadden al problemen met de koeling. Ferrari ook en heeft dat tijdens Bahrein tests opgelost
WESTzaterdag 11 maart 2006 @ 10:20
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 10:19 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Daarom is het nog testen, he. Ze komen er wel en ik durf het wel aan dat ze Montoya -indien hij slecht kwalificeert- met een nieuwe motor vanuit de pits laten starten.
McLaren had gewoon mee moeten doen met de tests in Bahrein. Zoveel zand ... en ze hadden al problemen met de koeling. Ferrari ook en heeft dat tijdens Bahrein tests opgelost
ok, maar neemt niet weg dat ze de beslissing snel moeten nemen.
Arceezaterdag 11 maart 2006 @ 10:20
Renault vs. Ferrari dus.
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 10:22
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 10:20 schreef Arcee het volgende:
Renault vs. Ferrari dus.
Honda vs Renault vs Ferrari
ElmarOzaterdag 11 maart 2006 @ 10:23
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 10:22 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Honda vs Renault vs Ferrari
Al zit Rubens er voorlopig nog een eindje vanaf. Ik denk dat BMW nog wel eens een goede outsider kan zijn.
Arceezaterdag 11 maart 2006 @ 10:25
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 10:22 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Honda vs Renault vs Ferrari
Button vs. Renault vs. Ferrari.
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 10:26
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 10:25 schreef Arcee het volgende:

[..]

Button vs. Renault vs. Ferrari.
Jij onderschat Barrichello een beetje de man heeft een poepie meer overwinningen op zak dan Button
Arceezaterdag 11 maart 2006 @ 10:41
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 10:26 schreef Googolplexian het volgende:
Jij onderschat Barrichello een beetje de man heeft een poepie meer overwinningen op zak dan Button
Waarom zouden we die kadootjes van Schumacher meetellen?
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 10:52
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 10:41 schreef Arcee het volgende:

[..]

Waarom zouden we die kadootjes van Schumacher meetellen?
praat geen poep man dat waren mislukte kadootjes van Ferrari aan Shumacher.
TommyGunzaterdag 11 maart 2006 @ 11:23
Schumi de held!
Atreidezzaterdag 11 maart 2006 @ 11:43
Ik word helemaal kierewiet van die stomme tellsell reclames Ik wil F1, nu!
DatMeenJeNietzaterdag 11 maart 2006 @ 11:46
http://video.google.com/videoplay?docid=-4525826520427211711&q=f1


Lekker opwarmertje >P

Hup Schumi
TommyGunzaterdag 11 maart 2006 @ 11:47
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:43 schreef Atreidez het volgende:
Ik word helemaal kierewiet van die stomme tellsell reclames Ik wil F1, nu!
Idd! Stom Swiffer geval ding
TommyGunzaterdag 11 maart 2006 @ 11:48
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4525826520427211711&q=f1


Lekker opwarmertje >P

Hup Schumi
Die clip + dat nummer van Bon Jovi bezorgen mij elke keer weer de rillingen
ElmarOzaterdag 11 maart 2006 @ 11:52
Niet weer die F1-quiz
TommyGunzaterdag 11 maart 2006 @ 11:52
OMG GA WEG HAROLD!
DatMeenJeNietzaterdag 11 maart 2006 @ 11:54
Heb je die gaylord weer.
Hugsterzaterdag 11 maart 2006 @ 11:54
Chiel mobiel
Atreidezzaterdag 11 maart 2006 @ 11:55
Wat een sukkel ook met ze "dit keer zijn we in de Verenigde Emiraten"
Walter_Sobchakzaterdag 11 maart 2006 @ 11:55
1250 euro zakgeld in Monaco. Dus da's precies twee friet met.

We beginnen
Walter_Sobchakzaterdag 11 maart 2006 @ 11:56
Jack Plooy
Atreidezzaterdag 11 maart 2006 @ 11:57
Vraag het Jack morgen Dat heb ik de hele winter moeten missen..

Jack Plooy
Hugsterzaterdag 11 maart 2006 @ 11:58
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Jack Plooy
jack is een top kerel Kom hem ook wel eens tegen op de kartbaan
Walter_Sobchakzaterdag 11 maart 2006 @ 11:59
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:58 schreef Hugster het volgende:

[..]

jack is een top kerel Kom hem ook wel eens tegen op de kartbaan


We zijn het eens over Apples, niet over de capaciteiten van Jack
dennistdzaterdag 11 maart 2006 @ 12:01
Ik ben er klaar voor
ElmarOzaterdag 11 maart 2006 @ 12:01
We gaan beginnen
DatMeenJeNietzaterdag 11 maart 2006 @ 12:01
Pfff Ide gaat zichzelf voor lul zetten
Walter_Sobchakzaterdag 11 maart 2006 @ 12:01
Ik vrees dat Ide gaat crashen in zijn quali.
DatMeenJeNietzaterdag 11 maart 2006 @ 12:03
Lol Albers in zn inlap sneller dan Ide :p
-Hans-zaterdag 11 maart 2006 @ 12:04
oef! net wat te laat uit bed gekomeN! naja de tv staat aan!

HUP MCLAREN
Walter_Sobchakzaterdag 11 maart 2006 @ 12:05
Geweldig...4 auto's op de straight tijdens kwalificatie
-Hans-zaterdag 11 maart 2006 @ 12:07
Wel even wennen dit
Dirk-Kuijtzaterdag 11 maart 2006 @ 12:08
Yuji Ide
ElmarOzaterdag 11 maart 2006 @ 12:08
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:07 schreef -Hans- het volgende:
Wel even wennen dit
Inderdaad. Zit nog helemaal in het ritme van één auto per keer.
Walter_Sobchakzaterdag 11 maart 2006 @ 12:08
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:04 schreef -Hans- het volgende:
oef! net wat te laat uit bed gekomeN! naja de tv staat aan!

HUP MCLAREN
Goeiemorgen Hans
Atreidezzaterdag 11 maart 2006 @ 12:09
Ontbijtze Hans
DatMeenJeNietzaterdag 11 maart 2006 @ 12:10
Wahahha mclaren
Walter_Sobchakzaterdag 11 maart 2006 @ 12:10
Hup McLaren?
ElmarOzaterdag 11 maart 2006 @ 12:10
Dat was één McLaren