Ik mag hopen dat ze dit tijdens de training en kwalificatie al hebben ervaren...quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Dikke vette tvp voor een van mijn favoriete circuits. Kan nog een leuke hoofdrace worden, het stuk van start-finish naar de Andretti Hairpin loopt namelijk heuvelaf en kan, vooral voor de onervaren coureurs, een Waterloo worden bij het aanremmen.
Dat mag je wel hopen ja.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:20 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze dit tijdens de training en kwalificatie al hebben ervaren...
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:37 schreef sanger het volgende:
Andretti?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:33 schreef WEST het volgende:
Mooie baan, 1 fantatisch mooie bocht (3maal raden welke) en het baanrecord door een leuke en beste rijders bij irl Helio "spiderman" Castroneves
![]()
Dudequote:Circuitinformatie
jammer dat je hier geen afbeeldingen in je signature kan doenquote:
Dat herhinner ik mij nog welquote:Legendarisch is de actie van Zanardi, hij heeft het als enige rijder ooit klaargespeeld om de beruchte Cork Screw over te slaan. Terwijl Herta aan de leiding liggend braaf de chicane induikt, besluit Zanardi het anders aan te pakken, hij geeft voor de combinatie een dot extra gas en vliegt in een vrije val langs de verbouwereerde Herta, en neemt zo de leiding over.
denk wel heel moo, ik heb ook minder mooie herhinneringen aan die bochtquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Corkscrew! Ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien met A1GP wagens!!
Gelukkig is Laguna Seca meer dan alleen de Corkscrew. Ik vind het voor de rest ook een schitterend circuit, met veel snelle bochten en hoogteverschillen. Het heeft wel wat weg van Estoril in Portugal.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:27 schreef WEST het volgende:
[..]
denk wel heel moo, ik heb ook minder mooie herhinneringen aan die bocht![]()
Verongelukte F3000 coureur Gonzalo Rodriquez niet in die bocht?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:27 schreef WEST het volgende:
[..]
denk wel heel moo, ik heb ook minder mooie herhinneringen aan die bocht![]()
jep, die ging rechtdoor en vloog over de vangrail heen naar beneden en toen tegen een boom aan geloof ik. dat was 7 jaar geleden, paar maand voordat Greg Moore in Fontana verongelukte op gruwelijke wijzequote:Op woensdag 8 maart 2006 14:40 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Verongelukte F3000 coureur Gonzalo Rodriquez niet in die bocht?![]()
wie laguna Seca zegt, denkt gelijk aan de Corkscrew. Het zelfde met Spa en Eau rougequote:Op woensdag 8 maart 2006 14:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Gelukkig is Laguna Seca meer dan alleen de Corkscrew. Ik vind het voor de rest ook een schitterend circuit, met veel snelle bochten en hoogteverschillen. Het heeft wel wat weg van Estoril in Portugal.
Uiteraard. Maar dat neemt niet weg dat de rest van het circuit er ook mag wezen. Idem met Spa.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:50 schreef WEST het volgende:
[..]
wie laguna Seca zegt, denkt gelijk aan de Corkscrew. Het zelfde met Spa en Eau rouge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |