Nóg ouder?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:29 schreef anne_Chris het volgende:
avond allemaal
anneVi is weer thuis en dan verander ik van identiteit
Gut rietje git er nogg !!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:03 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ah!!!!!!!!! Hoe gaat het nu met je?Die Bleuzz ook!
* Bluezz legt Meneer PH in stabiele zijligging, haalt een pincetje uit haar borstzakje, hangt er een vishaakje aan, en vist langzaam maar gestaag het rietje uit het gouden keeltjequote:
Me huig zit aan je haakje ....quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz legt Meneer PH in stabiele zijligging, haalt een pincetje uit haar borstzakje, hangt er een vishaakje aan, en vist langzaam maar gestaag het rietje uit het gouden keeltje
oh.. eeehmm... meneer PH? U gorgelt zo raar ????![]()
ouder, jaquote:
En weer niet gaan liggen snurken dat de hele gang wakker wordt, want ik roep zo Bloesiequote:Op woensdag 15 maart 2006 20:56 schreef anne_Chris het volgende:
[..]
ouder, ja
van een kind wat ik gisternacht om twee uur uit een discotheek op het Rembrandtplein mocht plukken. Oooh, de zegeningen van het moederschap. Maar het is me niet in de koude kleren gaan zitten, dus deze oudere jongere gaat![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben te huur hoor.
Betaling in natura, graag.
quote:
Golfer is iig door Bleuzz opgehaald en met PH52 heeft ze gestoeid met zijn huig!quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:50 schreef SuperMOM het volgende:
Zijn PH en Golfer wel uit de recreatiezaal gehaald of zitten die daar nu nog in het donker???En meneer PH had al zo'n last van zijn huig!!!
Dat rot rietje ookquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:51 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Golfer is iig door Bleuzz opgehaald en met PH52 heeft ze gestoeid met zijn huig!
Jah, PH52 zei al dat jij zijn rietje had afgepakt! Was je jaloers?quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:12 schreef golfer het volgende:
Bluezz wil opeens mij weer uit mijn bed takelen om met mijn rietje te spelen.![]()
Veel plezier verder in Puber & Tienertalkquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:16 schreef maddy76 het volgende:
pure discriminatie zon 40+ forum
waarom is er geen 40- forum?
Hier is die toch?quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:16 schreef maddy76 het volgende:
De ballen vliegen mij geregeld om de oren hier. Wij zijn voorzien van een stuk of 30 golf courses alleen al hier in de omgevingquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:22 schreef just me het volgende:en bedankt hé maatje!
gisterenavond voor het eerst sinds maanden en maanden een balletje geslagen
[..]
als ie lekt voel ik dat toch niet, mijn incontinentieluier is errug absorberend
je hebt nu je antwoord gekregen dus nu lekker op-manouvrerenquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:16 schreef maddy76 het volgende:
Ja, maak me even gek, muts.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:38 schreef ElizabethR het volgende:
De ballen vliegen mij geregeld om de oren hier. Wij zijn voorzien van een stuk of 30 golf courses alleen al hier in de omgeving![]()
dus voor 20 tot 40 is er niksquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:43 schreef laffer het volgende:
[..]
je hebt nu je antwoord gekregen dus nu lekker op-manouvreren![]()
De rest van het Fok!forum?quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:47 schreef maddy76 het volgende:
dus voor 20 tot 40 is er niks
fuck you
steek die spuit maar in je eigen reetquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:50 schreef Bluezz het volgende:
Maddy, wil jij ook even een klisma van zuster bloes?
Zo nee, opzouten of inlezen
lees je eens inquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:47 schreef maddy76 het volgende:
[..]
dus voor 20 tot 40 is er niks
fuck you
Heb ik al tegen je lief gezegd in een ander topic. Wij hebben 5 slaapkamers en zijn met zijn drieen, dus we gebruiken er maar twee van, de zoon een en wij een. Dus ja hoor, we hebben logeerplekquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maak me even gek, muts.
heb je logeerplek?
Yep duidelijk een gevalletje voor PUBquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:51 schreef maddy76 het volgende:
[..]
steek die spuit maar in je eigen reet
wil jij dan misschien een mooie kleurplaat, die je kan uitprinten en inkleuren??quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:51 schreef maddy76 het volgende:
[..]
steek die spuit maar in je eigen reet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |