quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:14 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Zorg dan ook dat het goed staat aangegeven![]()
Dit is 40+ weet je wel!
Het is juist heel gezellig bij de bingo.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:46 schreef dolle_hond het volgende:
dat wordt dan niks bij de bingo
maar eerst is er in de kantine IDOLS op groot scherm
Ik ben niet in de eetzaal geweest!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er hangt een poster van vier bij vier in de eetzaal!
Bent u uw bril weer kwijt mevrouw it_was_me?![]()
Oh heeft APK eindelijk het 40+ forum gevonden?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is juist heel gezellig bij de bingo.
Moet je eens kijken wat een plezier APK en Bluezz hebben![]()
[afbeelding]
met een kaakjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:26 schreef PH52 het volgende:
* meldt zich voor de koffie.
Die blijven aan mijn gebit kleven, liever iets met chocolade, dat glijdt beterquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:20 schreef it_was_me het volgende:
[..]
met een kaakje[afbeelding] zo'n echte van maria
Sorry, ik heb hem al naar zijn kamer gestuurdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:22 schreef it_was_me het volgende:
[afbeelding]
En wil die zoon van deze of gene zijn p*t*n van tafel halen![]()
En zit meteen ook lekker zacht met die aambeien van je.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:43 schreef just me het volgende:
* just me komt lekker op de bank zitten
[afbeelding] zo.. kruik erbij dat is goed voor de reumatiek
als ie lekt voel ik dat toch niet, mijn incontinentieluier is errug absorberendquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:11 schreef dolle_hond het volgende:
hij lekt toch niet?
Ik dit jaar nog geen bal geraakt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:22 schreef just me het volgende:en bedankt hé maatje!
gisterenavond voor het eerst sinds maanden en maanden een balletje geslagen
Er zit toch wel honing in hé?quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:25 schreef Bluezz het volgende:
Oma B. moet om 6.20 uur op, dus ik neem nog 1
[afbeelding]
Glaasje sperma?quote:
Jij bent nog geen 40 , nog even geduld hebben jijquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sorry, ik heb hem al naar zijn kamer gestuurd![]()
Zit ze ineens weer hier, vlindertjequote:Op woensdag 15 maart 2006 01:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij bent nog geen 40 , nog even geduld hebben jij![]()
En ik al helemaal, ben dus maar snel weer weg![]()
Eyyyy morwen beeb, jij ook hierquote:
Het is nacht, heh, het schoonste volk kom je dan tegenquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Eyyyy morwen beeb, jij ook hier![]()
Ik fladder heel wat af inderdaad, maar kom maar 1 vander vlindertje telkens weer tegen![]()
Eng gespuis zie ik hele dagen door andersquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het is nacht, heh, het schoonste volk kom je dan tegenOf eng gespuis
![]()
![]()
Zoek de verschillenquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:53 schreef MissHobje het volgende:
Ik het elke nacht een ander sc deel tsjekken ofzo![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:53 schreef MissHobje het volgende:
Ik het elke nacht een ander sc deel tsjekken ofzo![]()
Slaap lekker, Snappiequote:Op woensdag 15 maart 2006 03:47 schreef Snaptnix het volgende:
Slaap lekker 40+ ers en 40 - ers
*gaat er maar weer vandoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |