Voordat ik begin met m`n verhaal stel ik eerst de hoofdrolspelers voor:
Speler 1: Ik
![]()
Ik ben 17 jaar. Eerste jaars LVO Biologie en vakkenvuller.
Ik ga graag uit in Almelo en ik houd van pissen onder de douchen.
Speler 2: Mijn zus
![]()
Mijn zus is 20 jaar. Tweedejaars Biologie en Medisch laboratoriumonderzoek en werkt op zaterdag bij de slager.
Ze gaat graag uit in Hengelo of naar ZAK in Uelsen en houdt van haarzelf opmaken.
Het verhaal:Vrijdag 10 maart 2006. 09:30 uur.
Ik werd wakker en ik had zin om te douchen. Gelukkig lagen de handdoek en het washandje al op m`n kamer.
De lamp in de douche brandde, wat drie dingen kon betekenen:
1) Mijn zus was in de badkamer
2) De vriend van mijn zus was in de badkamer
3) Mijn zus en haar vriend waren in de badkamer
Nadat ik de deur open deed schetste mijn verbazing dat mijn zus in de badkamer stond. Ze was haarzelf aan het opmaken.
Ik douche me normaal nooit als mijn zus nog in de badkamer staat dus ik vroeg: "Hoe lang duurt het nog?"
Mijn zus antwoordde: "Nog 10 minuten."
Ik had natuurlijk geen zin om 10 minuten te wachten. Ik deed mijn boxershort uit en zei: "Dan ga ik me maar douchen."
Het washandje had ik inmiddels in mijn handen. Het scheermesje om mijn lul te scheren nog niet. Die moest ik dus nog pakken.
De douche deed ik aan. 38 graden leek me een fijne temperatuur om mee te beginnen. Die kon ik tijdens het douchen wel opschroeven.
Toen ik voelde of het water al warm was, was het water al warm. Tijd om eronder te gaan staan.
Lekker. Dacht ik.
Lekker? Ik was vergeten dat ik nog moest pissen. Normaal pis ik namelijk altijd onder de douche. En het duurde nog 10 minuten voordat ik mijn sik kon verzetten.
Terwijl ik mijn pis aan het ophouden was deed ik bijna alle handelingen. Ik heb me gewassen met Lido zeep en heb m`n haren gewassen met Dove shampoo.
Dit alles heb ik zo sloom mogelijk gedaan, omdat ik wel onder de douche wilde pissen.
Gelukkig zag ik dat mijn zus zich ongemakkelijk voelde en het opmaken in rap tempo vervolgde. Wat wil je met zo`n hunk als ik naakt onder de douche.
Niet na tien, maar na zeven minuten zei ze de verlossende woorden: "Doei Ties!"
"Yes!" Dacht ik. Niet lang daarna antwoordde ik: "Doei zus!"
Mijn zus deed de deur achter haar dicht. Ik kon mijn pis bijna niet meer inhouden.
Gelukkig stond ik helemaal alleen in de badkamer en voordat ik het in de gaten had, had ik de hele douche ondergepist.
Potverdorie wat was dat lekker zeg.