Alles kan uit.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:42 schreef Rekkie het volgende:
Zus is te jong en bezet!
Ze is niet te jong voor een lekkere snikkel, geloof me!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:42 schreef Rekkie het volgende:
Zus is te jong en bezet!
Daar voel je niks vanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:42 schreef Rekkie het volgende:
Zus is te jong en bezet!
Wel te jong voor mij!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:43 schreef dfens het volgende:
[..]
Ze is niet te jong voor een lekkere snikkel, geloof me!![]()
Pist jouw vriendin niet onder de douche als ze samen met jou staat?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Leuke zus, verhaal ook aardig, maar dit soort problemen heb je meestal eerder met je vriendin/vrouw
eerste wat ik dacht toen die foto voorbij kwamquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:41 schreef Woldo het volgende:
Mooie zus. Verder niet echt interessant topic.
Rain? Golden Shower zul je bedoelenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:52 schreef MrFl0ppY het volgende:
Had je zus maar een golden rain gegeven, was ze misschien bij je onder de douche komen staan![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:04 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wel raar trouwens dat je zus wel knap is.
je zou toch zeggen dat jij daar ook iets van moet hebben.
Of heb jij de brains, en zij de looks?
Je zou dat al kunnen afleiden uit de foto´s, maar hij zegt zelf al:quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:04 schreef gebruikersnaam het volgende:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:37 schreef Gesloten het volgende:
Ik ben 17 jaar. Eerste jaars LVO Biologie en vakkenvuller.
Mijn zus is 20 jaar. Tweedejaars Biologie en Medisch laboratoriumonderzoek en werkt op zaterdag bij de slager.
Smeerlap je denkt toch niet dat hij daar op gaat letten. Al zou ik het wel willen wetenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:15 schreef renz0r het volgende:
whaha, wat een verhaal
Heb jij je zus wel eens naakt gezien? Is ze kaal?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:13 schreef Chris.nl het volgende:
Mooi verhaal, knappe zus
Eensch!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:40 schreef JosvG het volgende:
Volgens mij is er niemand die dat verhaal echt doorleest
Mooie zus
DOEN !!! (die poll dan he)quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:28 schreef Yozzz het volgende:
Ik vind het tijd voor een Poll op het gebied van pissen onder de douche
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:36 schreef Mr-Fluffy het volgende:
schijten onder de douche is trouwens een minder geslaagd id met de moderne douchputjes
Maar sommige mensen moeten alles uitproberen....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:36 schreef Mr-Fluffy het volgende:
schijten onder de douche is trouwens een minder geslaagd id met de moderne douchputjes
quote:Gelukkig zag ik dat mijn zus zich ongemakkelijk voelde en het opmaken in rap tempo vervolgde. Wat wil je met zo`n hunk als ik naakt onder de douche.
Daar moest ik ook meteen aan denkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:04 schreef gebruikersnaam het volgende:
Hebben jullie een melkboer?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:44 schreef Richard_dubbelB het volgende:
ik denk dat jij een andere vader hebt dan je zus
He, dat doe ik ook altijd! Dat doen toch niet alleen postbodes? Toch?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:48 schreef Gwendolyn het volgende:
[..]
Hebben jullie een melkboer?
Of een postbode die graag ejaculeert in brievenbussen?
foto van je zus plaatsen en zeggen dat ze in hengelo uitgaat.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:37 schreef Gesloten het volgende:
Voordat ik begin met m`n verhaal stel ik eerst de hoofdrolspelers voor:
Speler 1: Ik
[afbeelding]
Ik ga graag uit in Almelo en ik houd van pissen onder de douchen.
Speler 2: Mijn zus
[afbeelding]
Mijn zus is 20 jaar. Tweedejaars Biologie en Medisch laboratoriumonderzoek en werkt op zaterdag bij de slager.
Ze gaat graag uit in Hengelo of naar ZAK in Uelsen en houdt van haarzelf opmaken.
Het verhaal:
Vrijdag 10 maart 2006. 09:30 uur.
Ik werd wakker en ik had zin om te douchen. Gelukkig lagen de handdoek en het washandje al op m`n kamer.
De lamp in de douche brandde, wat drie dingen kon betekenen:
1) Mijn zus was in de badkamer
2) De vriend van mijn zus was in de badkamer
3) Mijn zus en haar vriend waren in de badkamer
Nadat ik de deur open deed schetste mijn verbazing dat mijn zus in de badkamer stond. Ze was haarzelf aan het opmaken.
Ik douche me normaal nooit als mijn zus nog in de badkamer staat dus ik vroeg: "Hoe lang duurt het nog?"
Mijn zus antwoordde: "Nog 10 minuten."
Ik had natuurlijk geen zin om 10 minuten te wachten. Ik deed mijn boxershort uit en zei: "Dan ga ik me maar douchen."
Het washandje had ik inmiddels in mijn handen. Het scheermesje om mijn lul te scheren nog niet. Die moest ik dus nog pakken.
De douche deed ik aan. 38 graden leek me een fijne temperatuur om mee te beginnen. Die kon ik tijdens het douchen wel opschroeven.
Toen ik voelde of het water al warm was, was het water al warm. Tijd om eronder te gaan staan.
Lekker. Dacht ik.
Lekker? Ik was vergeten dat ik nog moest pissen. Normaal pis ik namelijk altijd onder de douche. En het duurde nog 10 minuten voordat ik mijn sik kon verzetten.
Terwijl ik mijn pis aan het ophouden was deed ik bijna alle handelingen. Ik heb me gewassen met Lido zeep en heb m`n haren gewassen met Dove shampoo.
Dit alles heb ik zo sloom mogelijk gedaan, omdat ik wel onder de douche wilde pissen.
Gelukkig zag ik dat mijn zus zich ongemakkelijk voelde en het opmaken in rap tempo vervolgde. Wat wil je met zo`n hunk als ik naakt onder de douche.
Niet na tien, maar na zeven minuten zei ze de verlossende woorden: "Doei Ties!"
"Yes!" Dacht ik. Niet lang daarna antwoordde ik: "Doei zus!"
Mijn zus deed de deur achter haar dicht. Ik kon mijn pis bijna niet meer inhouden.
Gelukkig stond ik helemaal alleen in de badkamer en voordat ik het in de gaten had, had ik de hele douche ondergepist.
Potverdorie wat was dat lekker zeg.
quote:
quote:
Kijk opbouwende kritiek!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:16 schreef veldmuis het volgende:
Zeg je zus dat topless zonnen echt beter is trouwens!
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:42 schreef boem-dikkie het volgende:
leuke zus
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:52 schreef arucard het volgende:
Je zegt wel dat er niemand was, maar die vriend van je zus was er nog!
En die had zich verstopt in het medicijnen kastje toen je zus zich aan het opmaken was.
En nu gaat hij het doorvertellen aan je zus en heb je voor niks je pis opgehouden![]()
![]()
M`n topic moet toch een beetje succesvol wordenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:19 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Pissen onder de douche...
Bah.
In tegenstelling tot je zus. En wat ben jij dom zeg, dat je hier een foto van d'r post.
Zag je die webcam daar boven in de hoek?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:37 schreef Gesloten het volgende:
Voordat ik begin met m`n verhaal stel ik eerst de hoofdrolspelers voor:
Speler 1: Ik
[afbeelding]
Ik ga graag uit in Almelo en ik houd van pissen onder de douchen.
Speler 2: Mijn zus
[afbeelding]
Ze gaat graag uit in Hengelo of naar ZAK in Uelsen en houdt van haarzelf opmaken.
Het verhaal:
Vrijdag 10 maart 2006. 09:30 uur.
Ik werd wakker en ik had zin om te douchen. Gelukkig lagen de handdoek en het washandje al op m`n kamer.
De lamp in de douche brandde, wat drie dingen kon betekenen:
1) Mijn zus was in de badkamer
2) De vriend van mijn zus was in de badkamer
3) Mijn zus en haar vriend waren in de badkamer
Nadat ik de deur open deed schetste mijn verbazing dat mijn zus in de badkamer stond. Ze was haarzelf aan het opmaken.
Ik douche me normaal nooit als mijn zus nog in de badkamer staat dus ik vroeg: "Hoe lang duurt het nog?"
Mijn zus antwoordde: "Nog 10 minuten."
Ik had natuurlijk geen zin om 10 minuten te wachten. Ik deed mijn boxershort uit en zei: "Dan ga ik me maar douchen."
Het washandje had ik inmiddels in mijn handen. Het scheermesje om mijn lul te scheren nog niet. Die moest ik dus nog pakken.
De douche deed ik aan. 38 graden leek me een fijne temperatuur om mee te beginnen. Die kon ik tijdens het douchen wel opschroeven.
Toen ik voelde of het water al warm was, was het water al warm. Tijd om eronder te gaan staan.
Lekker. Dacht ik.
Lekker? Ik was vergeten dat ik nog moest pissen. Normaal pis ik namelijk altijd onder de douche. En het duurde nog 10 minuten voordat ik mijn sik kon verzetten.
Terwijl ik mijn pis aan het ophouden was deed ik bijna alle handelingen. Ik heb me gewassen met Lido zeep en heb m`n haren gewassen met Dove shampoo.
Dit alles heb ik zo sloom mogelijk gedaan, omdat ik wel onder de douche wilde pissen.
Gelukkig zag ik dat mijn zus zich ongemakkelijk voelde en het opmaken in rap tempo vervolgde. Wat wil je met zo`n hunk als ik naakt onder de douche.
Niet na tien, maar na zeven minuten zei ze de verlossende woorden: "Doei Ties!"
"Yes!" Dacht ik. Niet lang daarna antwoordde ik: "Doei zus!"
Mijn zus deed de deur achter haar dicht. Ik kon mijn pis bijna niet meer inhouden.
Gelukkig stond ik helemaal alleen in de badkamer en voordat ik het in de gaten had, had ik de hele douche ondergepist.
Potverdorie wat was dat lekker zeg.
Ik ga uit in hengelo dus er is heel wat te beleven!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:26 schreef Sloavink het volgende:
Waarom gaat je zus uit in Hengelo, en wat valt daar in hemelsnaam te beleven?!Ze houd zeker van tracktorpulling en al dat soort ongein..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |