Reageren op de FPquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:57 schreef Scorpie het volgende:
Je op nostelekst.nl wilt reageren bij pagina 130, Bus met Pakistanen rijd op mijn...
Ik zocht de reageer box![]()
Help, ik ben verslaafd![]()
Ipv dat je nou de moeite neemt om een goed topic te openen, ga je reageren op de FP, je ziet de belangrijke dingen in het leven niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja dat kan ik doen, maar ik wilde het bij nostelekst doen in reflex![]()
Weer wat nieuws geleerd!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:03 schreef Misstique het volgende:
Je met alt + s probeert e-mails te versturen.
Huilies, 14.gif, bushokjes, bepaalde plaatsen checken, triangeljosti' en zulcks...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:07 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Als je tijdens een telefoongesprek opeens "tvp" roept![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:57 schreef Scorpie het volgende:
Je op nostelekst.nl wilt reageren bij pagina 130, Bus met Pakistanen rijd op mijn...
Ik zocht de reageer box![]()
Help, ik ben verslaafd![]()
iddquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:03 schreef Misstique het volgende:
Doe ik ookquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:13 schreef Negator het volgende:
Als je constant roept....
Mijn <insert object>, wat doe je?
*schuldig is![]()
mijn collegas beginnen het al over te nemen..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Net als "huilie" zeggen als iemand loopt te zanikken.
quote:
Kut, ik fok teveelquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:03 schreef Misstique het volgende:
dat zeg ik...quote:
kut winks hequote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mijn collegas beginnen het al over te nemen..
als 1 van je vrienden vertelt dat hij net gedumpt is en je reageert met: O RLY?
Ook heel veel last van.quote:
Thunderbirds are go!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Ook heel veel last van..
Alt-S in outlook werkt trouwens wél. Alleen gebruik ik Thunderbird.
Maar dat kan dus ook in Outlook Express... onder andere ondekt vanwege het hoge FOK gehaltequote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:03 schreef Misstique het volgende:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:03 schreef Misstique het volgende:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:18 schreef buzzer het volgende:
Als je op je werk roept: Opgelost, Slotje !!!!
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:48 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
...je 's nachts natte dromen krijgt over Yvonne.
Ik ga weleens hopeloos op zoek naar de "wijzig/bekijk dit bericht"-knop om mijn bericht te wijzigen in msnquote:
Hier heb ik ook last vanquote:
dat mis ik idd ookquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:14 schreef Agiath het volgende:
M'n broertje zei een keer tegen mij dat ie ze voetbalschoenen niet kon vinden, en dat ie dacht "Ik Crtl-F ze dan wel ff"!
whehehequote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:14 schreef Agiath het volgende:
M'n broertje zei een keer tegen mij dat ie ze voetbalschoenen niet kon vinden, en dat ie dacht "Ik Crtl-F ze dan wel ff"!
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:46 schreef Salvad0R het volgende:
...dat ik in een fotoboek kom, en het laatste bericht is "Gefeliciteerd", van mezelf, van een jaar geleden .
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar dat kan dus ook in Outlook Express... onder andere ondekt vanwege het hoge FOK gehalte![]()
bij mij ookquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:10 schreef xman het volgende:
Als je in je dromen door blijft posten. (echt gebeurd)
wow dat heb ik nog nooit gehad.quote:
whahahaha. Lucide seks met droomvrouw (tijdens droom) is verkrachting?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
wow dat heb ik nog nooit gehad.
ik droom echt niet over Fok, dat lijkt me echt een bridge too far. Als ik over het forum droom ga ik echt mn UTPkabel doorknippen.
Heb wel eens een droom gehad, starring Jett.
Dat was wel okey
hahahah, u sick fuckquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:24 schreef PsyCha het volgende:
[..]
whahahaha. Lucide seks met droomvrouw (tijdens droom) is verkrachting?
mss iets voor jou.
Ok. Ik droom ook niet met opzet over Fok!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:30 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
hahahah, u sick fuck
Het ging automatisch, was niet met opzet dat ik over haar droomde.
.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je replied op een mailtje en de te quoten tekst begint en afsluit met [.q] en
-Edit-quote:huh?
quote:
mijn collegas roepen tegenwoordig ook al huilie!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:17 schreef Maikuuul het volgende:
Lolleromfg gebruikt.
En de hele klas dezelfde woorden gebruikt die ik zeg op fok
We have a winner...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:33 schreef Jerruh het volgende:
... je mensen in het echt gaat aanspreken met hun nickname...
doe ik al jaaaarenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:33 schreef Jerruh het volgende:
... je mensen in het echt gaat aanspreken met hun nickname...
nou ja, scandalous noemde ik in het echt ook altijd scandy, en semtex semmie. jogy ook jogy. maar om tijdens een meetin de kroeg te roepen: hey heatwave doe mij een biertje... dat was de limitquote:
Je mag je fotoboek wel eens updaten, je bent allang geen 19 meerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:46 schreef debbie_19 het volgende:
als je bij alle openstaande topics jou nickname als laatste post ziet staan
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:55 schreef t0y het volgende:
[..]
Je mag je fotoboek wel eens updaten, je bent allang geen 19 meer![]()
Ach, is mevrouw koe op haar tepeltjes getrapt?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dinges, waar bemoei jij je mee? Als ik daar geen zin in heb, doe ik dat niet, heb ik daar wel zin in doe ik dat wel.
Eh neequote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:05 schreef t0y het volgende:
[..]
Ach, is mevrouw koe op haar tepeltjes getrapt?
Braaf.quote:
Nou...heb jij een fotoboek? ik ga eens loerenquote:
het is je vriend!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:08 schreef debbie_19 het volgende:
weinig info, maar je bent tegelijk met me vriend jarig
quote:
LOL jahquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
dan is hij ineens wel errug jong
Hmmm, wat moet ik nou dan? Ik snap het al...je zit teveel op Fok! als je vriend spontaan jonger wordtquote:
*mompelt iets over fotoboek en elke dag jarig zijn...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:08 schreef debbie_19 het volgende:
weinig info, maar je bent tegelijk met me vriend jarig
praat eens luid en duidelijk!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:49 schreef t0y het volgende:
[..]
*mompelt iets over fotoboek en elke dag jarig zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |