mja, wat is er mis met het GoT en de tweakers in algemeen?
En nee, natuurlijk geldt dat niet voor elke Tweaker, maar das wel het argument om iets tegen ze te hebben
Komt omdat Tweakers meestal boos wordt als er gefokked wordt op GoT
ik post er zlef maar weinig meer, sinds ze de stuffis generalis gesloten zo'n jaar geleden. Voor de rest vind ik het op het game forum niks aan
ja ze kunnen alleen maar over hun o zo goede Pctje praten
[Dit bericht is gewijzigd door Trance4Ever op 02-12-2001 21:00]
quote:0MfG n00b, UTFS & RTFM
Op zondag 02 december 2001 20:58 schreef Trance4Ever het volgende:
mooi, hier krijg je teminste een normaal reply, bij GoT is het altijd van dat "Gebruik de search" gezeik, maarja voor de rest wel een gein forum
slotjuh!!
hehe
ikzelf praat niet alleen maar over computers...meiden en lekker relaxt doen is intressanter..maar als ik niets te doen hebt..tja ga ik klooien en wat GoT'en
quote:Er zitten van die zielige mensjes tussen, die hebben dan ook meestal GEEN sociaal leven verder.
Op zondag 02 december 2001 21:00 schreef Wisp het volgende:[..]
0MfG n00b, UTFS & RTFM
slotjuh!!
hehe
ik vind trouwens ook dat die mod te snel bans doen en slotjes plaatsen
en wtf is "0MfG n00b, UTFS & RTFM" zie ik wel eens vaker, maar ik begrijp ut niet
quote:Oh my fokking God, newbie, use the fokking search & read the fokking manual.
Op zondag 02 december 2001 21:07 schreef Trance4Ever het volgende:en wtf is "0MfG n00b, UTFS & RTFM" zie ik wel eens vaker, maar ik begrijp ut niet
*GoTeriaans lezen kan*
quote:ik denk dat het iets betekent in de trant van: "oh my fucking god newbie! use the fucking search and read the fucking manual"
Op zondag 02 december 2001 21:07 schreef Trance4Ever het volgende:
Wat is goed aan tweakers? leg uit wat je bedoeltik vind trouwens ook dat die mod te snel bans doen en slotjes plaatsen
en wtf is "0MfG n00b, UTFS & RTFM" zie ik wel eens vaker, maar ik begrijp ut niet
quote:Niet alleen dat, de meeste denken ook dat ze god zijn en alles weten. En als je voor jezelf dan eens een vraag post dan krijg je of reacties zoals hier bovenstaand (omdat ze blijkbaar te lui zijn om je of een linkje tegeven naar een topic waar het al staat of om je te helpen omdat het voor hun allemaal hapklare koek is, of ze behandelen je echt als een domme
Op zondag 02 december 2001 21:37 schreef Rellehenk het volgende:
Die Tweakers zijn echt vaak opgefokked
quote:Ben ik wel aardig ?
Op zondag 02 december 2001 21:40 schreef -R-a-v-e-n- het volgende:[..]
Zo zijn de meesten in mijn ogen, niet allemaal, zitten ook wel aardige bij.
quote:kon je zeker niet laten?
Op zondag 02 december 2001 20:44 schreef jerney het volgende:
Pacific_Doosean
En als je dan is serieus reageerde op iets, had je mensen die gingen zeiken over je taalfouten e.d.
En je had een groep die zegt: "JA dat wilde ik ook zeggen, maar ik doe de moeite nietmeer, ze zeiken je dan toch af"
DUS, fok is relexder, veel meer belangerijkere onderwerpen..
GoT == 100% computers en wannabee wetenschappertjes.
Fok! topics zijn meestal geen vragen die tijdens het 'werk' opkomen waar je het antwoord 'meteen' op moet weten. We zijn op Fok! geduldiger, socialer, bijna menselijk En idd, Fok! is een stuk relaxter.
alleen voor meer alledaagse problemen en discussies kom ik hier op fok! af en toe heb ik geen zin meer in PC discussies, dan kom ik gal spuwen op andere iets minder pc achtige dingen (just kidding)
verder is GoT wél een goed forum als je echt nix weet van pc's. trouwens, dat ze nOObs daar niet mogen is logisch, als ze van te voren de FAQ niet doorlezen, wat doe je dan in godsnaam op een forum, dan lees je de posts van anderen ook niet door !!
Ik vind dit veeeeel leuker
quote:Wat heb je gedaan? een screenshot gepost van Windows in de Non Windows Operating systems forum?
Op zondag 02 december 2001 21:43 schreef Assimilator het volgende:
ik kwam ook wel eens op got maar nu niet meer.....k heb een perma ban
quote:niveau qua kennis is niet lager, niveau qua sociale vaardigheden wel.
Op donderdag 06 december 2001 13:18 schreef cYbErTiM het volgende:
Ik posten ook vaak op GoT
maar het nivo is daar beduidend LAGER.
quote:Daar ben ik het ook wel mee eens, GoT is gewoon hoog nivo computer-babel en FoK gaat meer over de sociale aspecten van het leven.
Op donderdag 06 december 2001 13:51 schreef Arjan_A het volgende:
GoT is gewoon voor technische vragen en antgwoorden en discussies. En daar kun je geen onzin bij gebruiken, vindt men daar, dan ga ja maar naar de huiskamer.
Men gaat er van uit dat de gebruikers een redelijk technische nivo hebben en anders wel in staat zijn om zelf het een en ander uit te zoeken. Men helpt je liever een stukje op weg dan een complete oplossing aan te leveren. Op zich is dat wel ok. Dan leert de gebruiker er zelf ook nog iets van.
quote:hmm volgens mij moet ik jou nou ook maar gaan negeren, maar met zo'n nick (terabyte) zou je toch beter moeten weten... kom eens langs !!
Op donderdag 06 december 2001 17:21 schreef terabyte het volgende:[..]
Wat heb je gedaan? een screenshot gepost van Windows in de Non Windows Operating systems forum?
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 10:57 schreef KeeZ het volgende:[..]
hmm volgens mij moet ik jou nou ook maar gaan negeren, maar met zo'n nick (terabyte) zou je toch beter moeten weten...
quote:Wil jij m'n vraag dan beantwoorden?
kom eens langs !!
quote:i will..... kijk maar !!
Op vrijdag 07 december 2001 11:48 schreef terabyte het volgende:[..]
[..]Wil jij m'n vraag dan beantwoorden?
quote:twiekurs zijn suf
Op zondag 02 december 2001 20:43 schreef Trance4Ever het volgende:
Ik zie hier dat iedereen errug tegen GoTers zijn. Ik ben er zelf ook een (nouja beetje dan;))mja, wat is er mis met het GoT en de tweakers in algemeen?
quote:Tweakers suf?
Op vrijdag 07 december 2001 14:21 schreef ThE_ED het volgende:[..]
twiekurs zijn suf
![]()
![]()
Haha!
Als je niet weet waar je het over hebt is het misschien beter je mond te houden?
GoT ruled iig veel meer dan dit pret forumpje...
quote:inderdaad
Op vrijdag 07 december 2001 16:39 schreef Mr.J het volgende:[..]
Als je niet weet waar je het over hebt is het misschien beter je mond te houden?
quote:haha!
Op vrijdag 07 december 2001 16:45 schreef ThE_ED het volgende:[..]
inderdaad
http://gathering.tweakers.net/profile.php?id=808
sh*t, ik met mijn grote bek.
* Mr.J houd nu verder zijn mond wel...
[edit]
MrJ = Mr.J bij FOK!...
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 16:48 schreef Mr.J het volgende:[..]
haha!
sh*t, ik met mijn grote bek.
* Mr.J houd nu verder zijn mond wel...
[edit]
MrJ = Mr.J bij FOK!...
Ga maar weer ff naar GoT toe denk ik...
quote:Tja, shit happens.
Op vrijdag 07 december 2001 16:56 schreef ThE_ED het volgende:
*grinnik*
ik vond het wel humor hebben
Ik kom trouwens niet zo vaak meer op tweakers, dank zij jouw post ben ik nu weer eens langs gekomen in de HK..
maar ik heb helemaal nix tegen tweakers
quote:Ben ik blij om!
Op vrijdag 07 december 2001 16:59 schreef miss_bleu het volgende:[..]
maar ik heb helemaal nix tegen tweakers
quote:modjes?
Op vrijdag 07 december 2001 17:00 schreef Mr.J het volgende:
De modjes hebben het er maar druk mee...
quote:Haha!
Op vrijdag 07 december 2001 17:01 schreef ThE_ED het volgende:[..]
modjes?
![]()
Die liggen wat de HK betreft wel erg vaak te pitten zeg.
quote:en terecht!
Op vrijdag 07 december 2001 17:02 schreef Mr.J het volgende:[..]
Haha!
Die liggen wat de HK betreft wel erg vaak te pitten zeg.
w8 ff ...
ik post deze topic ff ... ik vond jouw opmerking zo humor ...
quote:Zie hem al...
Op vrijdag 07 december 2001 17:04 schreef ThE_ED het volgende:[..]
en terecht!
w8 ff ...
ik post deze topic ff ... ik vond jouw opmerking zo humor ...
quote:En wie bent U?
Op vrijdag 07 december 2001 17:10 schreef I.would.love.to het volgende:[..]
Ik ook
quote:Een schemerig figuur met 5000+ posts...echt nurd dus
Op vrijdag 07 december 2001 17:10 schreef Mr.J het volgende:[..]
En wie bent U?
Zoek me maar
quote:Jerney
Pacific_Doosean
[/jerney-mode]
quote:Anders houd je je kop ff, doos. Alsof jij roelt
Pacific_Doosean
quote:eh.. ja!
Op vrijdag 07 december 2001 17:16 schreef benchMarc het volgende:[..]
Anders houd je je kop ff, doos. Alsof jij roelt
jerney is liev ...
irritant op GoT zijn de UTFS reply's, de megagrote FAQ waarnaar in ieder topic wel een keer verwijsd wordt en de Stoute Users verslaafden
teveel regeltjes IMHO maar ik ik vind het toch wel geinig daar
(mijn naam is er btw niet Jones)
quote:BAN BAN!!!! Slotje!!
Op vrijdag 07 december 2001 17:17 schreef Jones het volgende:
Ik ben redelijk veel te vinden op GoT, meer als op FOK! i.e.g. enne wat de meesten hier zeggen van dat zeikerige sfeertje klopt wel een beetje......op het begin kon ik me daar erg aan ergeren totdat ik HK acces had, daar post ik nu ongeveer 97% van mijn posts
quote:http://gathering.tweakers.net/misc.php?action=faq
irritant op GoT zijn de UTFS reply's, de megagrote FAQ waarnaar in ieder topic wel een keer verwijsd wordt en de Stoute Users verslaafden![]()
quote:Hint! Hint!
Op vrijdag 07 december 2001 17:14 schreef I.would.love.to het volgende:[..]
Een schemerig figuur met 5000+ posts...echt nurd dus
Zoek me maar
quote:pfff...moet je nou echt eerst een topic openen om te vragen waar je die top250 kan vinden...shame on you!!
Op vrijdag 07 december 2001 17:24 schreef Mr.J het volgende:[..]
Hint! Hint!
Hint: tussen de 40 en 60
quote:Haha!
Op vrijdag 07 december 2001 17:26 schreef I.would.love.to het volgende:[..]
pfff...moet je nou echt eerst een topic openen om te vragen waar je die top250 kan vinden...shame on you!!
Hint: tussen de 40 en 60
Big Brother is watching me!
Hmmm:
Nog 1 hintje dan?
(bv aantal posts per dag ofzo...)
quote:Tnx!
Op vrijdag 07 december 2001 17:28 schreef I.would.love.to het volgende:
Is trouwens een stuk gezelliger op Fok! sinds de tweaker-invasie
quote:Doelde meer op mezelf eigenlijk
Op vrijdag 07 december 2001 17:29 schreef Mr.J het volgende:[..]
Tnx!
quote:EGO!
Op vrijdag 07 december 2001 17:31 schreef I.would.love.to het volgende:[..]
Doelde meer op mezelf eigenlijk
Ik ben zelfs van de T.net crew.. Maar om nou zo tegen tweakers te zijn
Van Tweakers is de hobby gewoon Tweaken... Mag dat niet ofzo
quote:Cool!
Op vrijdag 07 december 2001 17:35 schreef I.would.love.to het volgende:
maar ff serieus....
Fok zuigt
Flamewar!
quote:Mag niet!!
Op vrijdag 07 december 2001 17:38 schreef Mr.J het volgende:[..]
Cool!
Flamewar!
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 17:39 schreef Lampie het volgende:[..]
Mag niet!!
BAN!! Slotje!!
Ik heb het al gepost in SU!!
quote:Nee, dat is niet helemaal waar.
Op vrijdag 07 december 2001 17:40 schreef BaggettMan het volgende:
Stoute users is wel het meest foute aan GoT. Sjonge jonge zeg, een forum waar jankend als een klein kind tekeer kan gaan tegen andere usertjes.
Er zullen altijd wel een aantal jankerds tussen zitten, maar het is meer bedoeld om de modjes het makkelijker te maken zo'n pracht forum () als GoT te onderhouden.
quote:mjam
Op vrijdag 07 december 2001 17:35 schreef I.would.love.to het volgende:
maar ff serieus....
Fok zuigt
quote:waarrrrr waarrrr?????
Op vrijdag 07 december 2001 17:42 schreef Mr.J het volgende:
WTF!
Hier ook al een SU?
somebody stop me
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 17:01 schreef ThE_ED het volgende:[..]
modjes?
![]()
Hmmm ik ga maar weer verder slapen
(Kijk die tweakertjes zijn niet eens blij met een modje die wat minder streng is
)
quote:Tsja, jij bent ook altijd zooooo streng...
Op vrijdag 07 december 2001 18:01 schreef Llewella het volgende:[..]
(Kijk die tweakertjes zijn niet eens blij met een modje die wat minder streng is
![]()
)
2. Ze hebben SU.
3. Ze hebben voor elk apart forum een FAQ (ik bedoel, als ik m'n internet ff niet op gang kan krijgen, ga ik echt niet eerst een hele Internet & Telefonie-FAQ doorlezen hoor).
4. Je kan pas bij de betere forums als je x techposts hebt en y dagen geregistreerd bent.
Wat er mis is met Fok!
1. De lay-out. Het lettertype is oerlelijk, je hoeft maar 5 minuten naar die kleuren te kijken en je mag naar de opticien. En tenslotte zijn de smileys wat lelijker (ja, ik BEN een mierenneuker), want er zit bij elke smiley zo'n heel lelijke randje omheen wat er bij de zijkanten en boven- en onderkant niet helemaal oppast.
2. Uhhh... niks
Al met al: als Fok! wat nou ff wat gaat doen aan haar lay-out, zou het een vet cool forum zijn. Toch kom ik meer op Tweakers (eigenlijk alleen HK), omdat uhhh... ik... uhhh... kweenie.
quote:ow? kuttweakers ook altijd
Op vrijdag 07 december 2001 18:01 schreef Llewella het volgende:[..]
![]()
)
alle tweakers die dit niet doen: een ongeluk zit in een klein hoekje
quote:Ja, maar ik heb geen ondertitel.
Op vrijdag 07 december 2001 18:24 schreef Prammenhanger het volgende:
* Ik richt hierbij het "Zet-'TWEAKER'-in-je-ondertitel-font" op!alle tweakers die dit niet doen: een ongeluk zit in een klein hoekje
quote:yeah!
Op vrijdag 07 december 2001 18:24 schreef Prammenhanger het volgende:
* Ik richt hierbij het "Zet-'TWEAKER'-in-je-ondertitel-font" op!alle tweakers die dit niet doen: een ongeluk zit in een klein hoekje
quote:mjam
Op vrijdag 07 december 2001 19:20 schreef Raikane het volgende:
Tweakers zuigt hard....
quote:Wuahahahaha nu ben je zelf TEGEN tweakers!
Op zondag 02 december 2001 20:58 schreef Trance4Ever het volgende:
mooi, hier krijg je teminste een normaal reply, bij GoT is het altijd van dat "Gebruik de search" gezeik, maarja voor de rest wel een gein forumik post er zlef maar weinig meer, sinds ze de stuffis generalis gesloten zo'n jaar geleden. Voor de rest vind ik het op het game forum niks aan
ja ze kunnen alleen maar over hun o zo goede Pctje praten
quote:Koel, jij ook en je hebt een bijpassend usericon! Was jou iemeeladres?
Op zondag 02 december 2001 21:43 schreef Assimilator het volgende:
ik kwam ook wel eens op got maar nu niet meer.....k heb een perma ban
quote:Whehe .. kben familie van PO .. en ik kots op jou
Pacific_Doosean
quote:hier ben ik het wel volkomen mee eens
Op vrijdag 07 december 2001 17:40 schreef BaggettMan het volgende:
Stoute users is wel het meest foute aan GoT. Sjonge jonge zeg, een forum waar jankend als een klein kind tekeer kan gaan tegen andere usertjes.
GOT = OK FOK = OK
FOK is voor iedereen en GOT voor de Tweaker..
quote:Zelfportret daarboven?
Op zaterdag 08 december 2001 14:22 schreef scarefreak het volgende:
[afbeelding]
quote:LMFAO!!!!
Op zaterdag 08 december 2001 01:03 schreef RAiDEN het volgende:
GoT is véééééél te druk geworden waardoor er een NSB-cultuur is gaan heersen en het is gaan stikken van de arrogante mensen. De beleid en het leiden staat me ook niet aan...
quote:helemaal mee eens
Op zaterdag 08 december 2001 15:28 schreef Thetallguy het volgende:
Can't we all just get along
quote:Een minderheid op Tweakers heeft echt een hoog niveau, maar ook op Tweakers zijn mensen als MBravenboer echt zeldzaam.
Op vrijdag 07 december 2001 18:18 schreef jeroen138 het volgende:
waarom nou zeiken op mensen die een leuke hobby hebben en daar een forum van gemaakt hebben?
kunnen we er niet tegen ofzo dat de mensen daar een hoger niveau is
Kijk trouwens maar eens hier in D&S, topic over hacken, dan zul je zien dat er hier ook zat technische mensen rondlopen.
Wat me opvalt dat de regels daar erg streng zijn, geen discussie mogelijk maar ook dat de modjes onderling heel streng zijn. Volgens een FAQ is er een hele strenge hierarchie, je mag suggsties doen aan je meerdere en die stuurt het wel verder omhoog. Toch vreemd voor een vrijwilligers organisatie.
Desondanks kom ok graag op tweakers, er zijn genoeg users die het de moeite waard maken.
* otaku-san 's two bits
quote:Mwah, dat soort posts komen niet vaak voor hoor. En ze worden altijd als troll er uit gegooid, dus er is sprake van een goed moderatiesysteem.
Op zaterdag 08 december 2001 15:59 schreef otaku-san het volgende:Verder zie ook vaak hele domme antwoorden. Alsof ieder probleem opgelost kan worden met format c:
En zonder te vragen naar het besturings systeem en of er misschien een bootmanager draait fdisk/mbr aanraden is niet alleen dom, maar bijna misdadig. (vind ik onder computer criminaliteit vallen)
quote:Ze zijn wel streng, dat klopt, maar zeker ook rechtvaardig. En omdat de moderatie niet door een stel crewleden gebeurd, maar door de leden zelf (iedereen kan dus modereren) is er een goed zelfregulerend systeem. Artikelen die dus verkeerd worden gemodereerd kunnen dus maximaal 3 keer gehermodereerd worden. Klagen kan ook hierover in het forum. Er is dus geen anarchie of een vorm van totalitair regime (zoals op andere plekken - ik noem geen naam).
Wat me opvalt dat de regels daar erg streng zijn, geen discussie mogelijk maar ook dat de modjes onderling heel streng zijn. Volgens een FAQ is er een hele strenge hierarchie, je mag suggsties doen aan je meerdere en die stuurt het wel verder omhoog. Toch vreemd voor een vrijwilligers organisatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |