quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:09 schreef es70 het volgende:
Jij bent toch een radioman
. Zeker ook nog zo'n jong piepeltje dan....
quote:
Jaquote:
Van Morrison?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Ken je klassiekers. Weeshuis van de hits
. Morrison
.
Stuur je wel ff je nieuwe adres dan door?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag. Naar Wellesley Student Apartments. Het zit in dezelfde straat, een meter of 50 lopen.Ik kijk er momenteel vanaf de 7e verdieping tegenaan.
Ik ga naar de 5e verdieping. De 13e was helaas al vol.
Klik voor foto's.
Mount Terrace waar ik nu zit staat er ook op maar alleen de 1e foto is zinvol, de andere twee zijn van apartementen.
Neequote:
Qu'tjequote:
Zegt me niksquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee. Morrison, het jongetje dat dat versje opzei/zegde/whatever.
33 wordt een 8 en nummer van het appartement laat ik nog weten.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Stuur je wel ff je nieuwe adres dan door?
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:15 schreef es70 het volgende:
Nee. Morrison, het jongetje dat dat versje opzei/zegde/whatever.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:31 schreef leonieke het volgende:
Haar nog kletsnat,
Die van mij doet het weer een beetjequote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Qu'tje. Ook nog in de markt voor een nieuw hoofd, of is die van jouw inmiddels weer okay
.
Deze lukt nog slechter dan die van gisterenavondquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]altijd schattig, die pogingen van jou
Ook zo toe aan weekend?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze lukt nog slechter dan die van gisterenavond
quote:
die pogingen van jou zijn anders ook behoorlijk schattigquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]altijd schattig, die pogingen van jou
Hey, ik probeer niet eens te werkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
die pogingen van jou zijn anders ook behoorlijk schattig
vandaag niet neequote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey, ik probeer niet eens te werken
Morrison, dat was altijd geweldigquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Ken je klassiekers. Weeshuis van de hits
. Morrison
.
jij probeerd al een tijdje naar bed te gaan geloof ikquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey, ik probeer niet eens te werken
Dat was vroegerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
vandaag niet nee
maar anders lukken die pogingen van jou ook niet altijd
ben er alweer uitquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
jij probeerd al een tijdje naar bed te gaan geloof ik
je bent er niet eens in gegaanquote:
Eindelijk iemand die weet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:02 schreef buzzer het volgende:
[..]
Morrison, dat was altijd geweldig
In werkelijkheid was het een bejaarde man die die stem deed. Hij is inmiddels overleden.
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/ibg/radio3_1-bb.wma
Wel manquote:
die 5 minuten tel ik nier meequote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel man
en toen ik uit de douche kwam weer, heel even
Met de nadruk op een beetjequote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
kibbeling is trouwens harske lekker, en nog een beetje gezond ookIk ga dat vanavond maar eens klaarmaken
ook toen je zelf blauw kuttuig was, werkte je nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was vroeger
voordat ik door dat blauwe kuttuig tot sfeerverzieker was verklaard
Heb ik al veel te lang niet meer gegetenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
kibbeling is trouwens harske lekker, en nog een beetje gezond ookIk ga dat vanavond maar eens klaarmaken
kan daarna meteen het frietvet vervangen worden
ik haal het altijd bij de visboerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb ik al veel te lang niet meer gegeten. Ik bak zelf geen kibbeling
.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:33 schreef MutZ het volgende:
[..]
ook toen je zelf blauw kuttuig was, werkte je niet
Dat is: ik laat het altijd halen bij de visboerquote:
Wij eten het altijd op de dijkquote:
heb tot nu toe wel al m'n studiepuntenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jij moet wat zeggenJij ligt de hele DAG op je luie nest potdikkeme
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:39 schreef Jaguarized het volgende:
Ik dacht even een stokbroodje met knoflookspul in de oven te mikken, is de keuken al dicht.![]()
![]()
nee, meestal ben ik zelf de lul... ehm pineutquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is: ik laat het altijd halen bij de visboer
balen... zit niets anders op dan met honger naar bed te gaanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:39 schreef Jaguarized het volgende:
Ik dacht even een stokbroodje met knoflookspul in de oven te mikken, is de keuken al dicht.![]()
![]()
hier is het weer droog... net was het heel vaag, sneeuw en regen tegelijkquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Wij eten het altijd op de dijk. Maar het is niet echt lekker weer om naar de dijk te gaan nu
.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:40 schreef MutZ het volgende:
heb tot nu toe wel al m'n studiepunten
Ben nu zelfs m'n kamer aan het opruimen
* Glacier noteert strafpuntjequote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:41 schreef MutZ het volgende:
nee, meestal ben ik zelf de lul... ehm pineut
hier alleen regenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:42 schreef MutZ het volgende:
hier is het weer droog... net was het heel vaag, sneeuw en regen tegelijk
'T is hier ook droog natuurlijk, ik ben immers klaar met mijn werkquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
hier is het weer droog... net was het heel vaag, sneeuw en regen tegelijk
dat zou wel lekker zijn jaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
het is gewoon hondenweer. Nog STEEDSIk wou dat ik een maandje in winterslaap kon of zo
* MutZ wil ook lentequote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:44 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier eensch is
Waar blijft die lente nou
De keuken is voornamelijk bedoeld voor de self-cook-students en sluit om 22.30.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lomp, als je niet eens je eigen keuken in mag
En Subway is ook al dicht, die ging om 10 uur dicht.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
balen... zit niets anders op dan met honger naar bed te gaan
Wat voor weer is het dan in NL?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ik word gewoon doodchagrijnig van dit weer
KUT weerquote:
ja dat zal wel, maar WAAROM sluit een keuken? Zijn ze bang dat iemand snachts het gas open laat staat of zo?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De keuken is voornamelijk bedoeld voor de self-cook-students en sluit om 22.30.
Geen idee.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat zal wel, maar WAAROM sluit een keuken? Zijn ze bang dat iemand snachts het gas open laat staat of zo?
Hebben wij dan ook mooi weer?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Geen idee.Ben ik ook wel benieuwd naar. Naja, nog een weekje, dan heb ik een 24/7 accessible keuken op 5 meter afstand.
kan je daar nu niet heen dan?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Geen idee.Ben ik ook wel benieuwd naar. Naja, nog een weekje, dan heb ik een 24/7 accessible keuken op 5 meter afstand.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KUT weer
koud, regen, wolken, sneeuw, maar dan natte sneeuw, hagel.
Echt: verzin iets wat je NIET wilt qua weer, en wij hebben het hier, nu. Alleen een tornado ontbreekt nog aan ons geluk
Nee, de kamerwisselingen van dit weekend gaan helaas niet door. Dus ik kan er pas vanaf volgende week in.quote:
maar je kan er nu toch wel even heen lopen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee, de kamerwisselingen van dit weekend gaan helaas niet door. Dus ik kan er pas vanaf volgende week in.
Ze hebben daar alleen keukens in de appartementen. Niet zoals hier beneden. Bovendien zijn de deuren daar al dicht en kan je alleen binnen komen met een swipe card.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar je kan er nu toch wel even heen lopen?
heb je 5 minuten extra nodig dan? loop je zo langzaam dan?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:06 schreef Jaguarized het volgende:
Oh en de kebabboer is ook nog steeds open.Maar das weer 10 minuten heen en 15 minuten terug lopen.
downhill van waar je woont of zo?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:06 schreef Jaguarized het volgende:
Oh en de kebabboer is ook nog steeds open.Maar das weer 10 minuten heen en 15 minuten terug lopen.
het is sudokuquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
Pauze
Kan ik weer fok!ken en sudoko'en
toch zou ik voor de kebab gaan, ondanks dat je heuvel op moet straksquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:10 schreef Jaguarized het volgende:
Het gaat behoorlijk steil naar beneden dus de terugweg is altijd wat zwaarder. Ook zo leuk, ik heb op donderdag en maandag college in een gebouw aan Queen Street, waar dus ook de kebabboer zit. Nu kan ik de heuvel weer oplopen natuurlijk in 15 minuten maar ook gewoon ff 5 minuten lopen naar de bushalte, 10 minuten de gratis bus in, 5 minuten lopen. Scheelt toch weer heuveltje op.![]()
zijn wel erg leukquote:
wordt het toch lopenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:11 schreef Jaguarized het volgende:
Potdomme, Domino's doet niet aan thuisbezorging.
Das wel weer zo.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
toch zou ik voor de kebab gaan, ondanks dat je heuvel op moet straks
Niets mis met een stukje lopen tochquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:11 schreef Jaguarized het volgende:
Iedere pauze tegenwoordig hier. Heb ik toch nog het gevoel wat nuttigs te doen op zo'n dagquote:
Heuveltje op met een pizza.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets mis met een stukje lopen toch
Juist wel, goed voor jequote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heuveltje op met een pizza.![]()
Oeh ik bedenk me net dat Wellesley ook een pizzaria heeft. Toch maar even kijken zometeen.
Kebabje maar dan?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:11 schreef Jaguarized het volgende:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iedere pauze tegenwoordig hier. Heb ik toch nog het gevoel wat nuttigs te doen op zo'n dag
Das ook weer heuveltje op, dan kan ik net zo goed een pizza gaan halen bij Domino's.quote:
Toen ik nog in de trein werkte zag je heel veel van die mensen de Sudoku uit de Spits halen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:17 schreef MutZ het volgende:
[..]ik doe het heel vaak onderweg naar school
Die is niet leuk, veel te makkelijkquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Toen ik nog in de trein werkte zag je heel veel van die mensen de Sudoku uit de Spits halen.![]()
beterschapquote:
Probeer die op hln.be maar eens danquote:
quote:
het ging zeker weer over die verlofdagen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:51 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is allang al middag. Mag dan suf zijn, maar zo suf ook weer niet
. Ik heb even een uurtje hard nagedacht
.
Nee, over sexquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
het ging zeker weer over die verlofdagen?
tijdens je verlofdagen zekerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, over sex(da's mijn andere thema
).
Sex is altijd okay, daar zijn niet perse verlofdagen voor nodigquote:
suc6quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Sex is altijd okay, daar zijn niet perse verlofdagen voor nodig.
Kinderen uit school halen.
Ik zei niet dat ik je gezellig vondquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
zo gezellig ben ik anders niet hoorHeb net ontdekt dat mijn wasmachine best wel een ontzettend kutding is, en gehoord dat het repareren van mijn groothoeklens ruim 300 euro gaat kosten
Bijna de nieuwprijs, en ik had hem al een week
Harde sexquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Hard nadenken over sex?
of bedoel je "nadenken over harde sex"?
Garantie tot de deurquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
zo gezellig ben ik anders niet hoorHeb net ontdekt dat mijn wasmachine best wel een ontzettend kutding is, en gehoord dat het repareren van mijn groothoeklens ruim 300 euro gaat kosten
Bijna de nieuwprijs, en ik had hem al een week
Tja, dat vergoedt de verzekering ook niet natuurlijk... Damn, het is niet eens de dertiende vandaag...quote:
Wel als ik voor het eerst weer een mannetje van de verzekering te spreken krijgquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Tja, dat vergoedt de verzekering ook niet natuurlijk... Damn, het is niet eens de dertiende vandaag...
Diepe lijkt me logisch...quote:
sex toch?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Diepe lijkt me logisch...
Damn, ik het alleen maar een tukkie gedaan, waar gaat dit over.
Wat is er mis met de dertiendequote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Tja, dat vergoedt de verzekering ook niet natuurlijk... Damn, het is niet eens de dertiende vandaag...
In dromen kan allesquote:
Preciesquote:
dat moet zo gepland zjinquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Precies. En dit jaar valt hij weer precies hetzelfde als in 1995
.
?quote:
nee, dat het nu in 2006 op dezelfde dag valt als in 1995quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
?
"Kom, laten we gaan trouwen op een dertiende van een maand die precies op dezelfde dag valt in een jaar waarin iemand anders op de 13e van een andere maand naar de verzekering gaat bellen"?
mwoa, het kan zowat wel van mijquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
Is het borreluur al begonnen?
Dat doe je in het postkantoor tochquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
ff naar de winkel
mijn defecte Sandisk Cruzer opsturen, aangetekend
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
Is het borreluur al begonnen?
Onze winkel is ook een postagentschapquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat doe je in het postkantoor toch
En waarom is ie kapot? Gevallen?
en toen zeiden ze dat ik hem terug kon sturenquote:was copying data from my HDD to my Cruzer Mini, and I get an I/O error. I restarted Windows Explorer and when I opened the Cruzer, I get the message "Drive not formatted". When I try to format the drive, the message "Could not complete formatting". The data recovery tool I used (PhotoRescue) couldn't see it as a logical drive, only as a Physical drive, an when reading the drive, encountered numerous read errors. Disk Management in Windows couldn't cure the problem. The LED still blinks, Disk management sees a "healthy" drive of 245 MB, but cannot format it or make it active or delete a partition.
dat probleem had ik dus ook met mn nieuwe HardDiskquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
En waarom hij kapot is, geen idee. Dit heb ik naar Sandisk gemaild:
[..]
en toen zeiden ze dat ik hem terug kon sturen
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat probleem had ik dus ook met mn nieuwe HardDisk
nieuwe gekregen en opgelost
moet je die briefjes niet zo dicht op elkaar leggenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ook. En de reparatie van mijn groothoeklens gaat DRIE NEUKENDE HONDERD EURO kosten
des minderquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja en mijn opa gaat steeds verder achteruit. Schijnt nog maar een kwestie van eerder dagen dan weken te zijn
dat is wel flink minder...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja en mijn opa gaat steeds verder achteruit. Schijnt nog maar een kwestie van eerder dagen dan weken te zijn
hoi flesquote:
Ja, ga er zondag nog maar een keertje heen denk ik... Heb niet eens een zwart pak voor de begrafenisquote:
jij moet nog 6 uur werkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:46 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nog niet hoor
nog dik 6 uur wachten
Ik denk niet dat hij daar een probleem van zal maken...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ga er zondag nog maar een keertje heen denk ik... Heb niet eens een zwart pak voor de begrafenis
ik moest lachenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij daar een probleem van zal maken...
quote:
iddquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Fok?
Dat wordt overwerken dan dit weekend
Heb je je daar serieus zorgen over gemaaktquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
heb net mn ouders ff gesproken, blauw pak is prima
En dat ik me dus jarenlang op de achtergrond daar bezorgd om heb zitten maken heHeb nog 3 grootouders, en ooit gaan ze eraan, en ik heb geen zwart pak
Ja, best wel. Lang, ook. En niemand begreep mequote:
ook leukquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nope.. Gewoon lekker waterpoloën![]()
Ik denk dat dat wel meevalt.quote:
Wat is er met je kibbeling gebeurdquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ik gooi er maar eens een bamischotel in dan
Toch niet gecombineerd hoop ikquote:
nee, hoort remouladesaus bij, en de winkel is morgen pas weer openquote:
dat hebbie weleens met mensen die presenterenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja
maar zal ook wel in beeld verschijnen
Jij liever dan ikquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een enorme stilte zeg
Morgen naar mijn zus om daar behang te gaan plakken
Ach, ik doe het graagquote:
werd er dan wat gezegd hierquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
algehele stilvallerigheidik ga zo ook maar eens de kribbe in
alleen als je het woord 'haat' in je taalgebruik opneemtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
Als ik nou 4 handgranaten bewaar voor iemand, ben ik dan ook terrorist?
Dan haat ik smurfen en gooi ik die dingen naar de politiequote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
alleen als je het woord 'haat' in je taalgebruik opneemt
nu mag je 13 jaar zittenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan haat ik smurfen en gooi ik die dingen naar de politie
En nu
dan moeten ze ook nog afgaanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan haat ik smurfen en gooi ik die dingen naar de politie
En nu
13 jaar in een hotel met tv en etenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nu mag je 13 jaar zitten
wel de pin eruit trekken voor het gooien he
Bubbaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
13 jaar in een hotel met tv en eten![]()
Balen zeg, en als ik dan vrij kom ben ik echt crimineel![]()
Wat zijn de nadelen
Oh jaquote:
yepquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
Kan je eigenlijk wel fok!ken in die hotels?
nooit van gehoordquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ik krijg net van iemand een foto toegestuurd. Dit is een .mix bestand, zegt iemand dat wat? en welk programma hoort daar dan bij?
http://filext.com/quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ik krijg net van iemand een foto toegestuurd. Dit is een .mix bestand, zegt iemand dat wat? en welk programma hoort daar dan bij?
Daarvoor heb je wel 10 jaar nodig jaquote:
post eens door danquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarvoor heb je wel 10 jaar nodig ja
ik denk dat jij er eerder bent hoorquote:
Dan alquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb met hem al afgesproken dat ik 'm in 2014 inhaal
Joepie, dan ben ik in 2010 aan de beurt om tong in te halenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb met hem al afgesproken dat ik 'm in 2014 inhaal
eejjjjjjjjjj PSquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Joepie, dan ben ik in 2010 aan de beurt om tong in te halen
Heejjjjjjjj
gelukkig heb jij geen eigen wilquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik kan er best wel wat van hoor, als ik echt wil
ququote:
Uhuhquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjjjj PS
nee hoor, ik haal jou eerder in
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Uhuh
Mits ik binnen nu en 2010 een doodsverwensing letterlijk opvolg
prima hoor, succesquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
Waarom doen mensen altijd zo moeilijk??
En ik ga jullie allemaal inhalen![]()
dan quote ik je gewoon nog een keerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
qu![]()
Altijd goed voor mijn postaantallen
Dat was dat jullie op een of andere maffe dag meer dan 1000 posts hadden geplaatst...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb je al eerder ingehaald hoor
En ik stond al eerder voor, in de NB tijd
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
Dat inhalen red je op je sloffen hoorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
Kijk...quote:
Dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat was dat jullie op een of andere maffe dag meer dan 1000 posts hadden geplaatst...
Wel als ik straks die 15 jaar krijg voor die 4 handgranatenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat inhalen red je op je sloffen hoor
het was 'maar' 13 jaar hoorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel als ik straks die 15 jaar krijg voor die 4 handgranaten![]()
quote:
Zelfs danquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel als ik straks die 15 jaar krijg voor die 4 handgranaten![]()
Bubba doodknuppelenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
![]()
Kan ik niet ergens een strafverzwaring voor krijgen?
Nee joh, daar krijg ik dan alleen een bosje bloemen voor he, dat lost het cellentekort opquote:
Trusten Rosequote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:55 schreef D.Rose het volgende:
nou mensen, ik ga jullie de gelegenheid geven om op mij in/uit te lopen
tot morgen ofzo
en dan gewoon nog een keer quoten hequote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kijk...
Dat noemen ze nu iets voor je medemens over hebben
Sterker nog...quote:
kan je ook multi-quoten?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Sterker nog...
Ik quote je gewoon nog een keer
Je wilt me een ban aansmeren?quote:
Je wilt me een ban aansmeren?quote:
en dat ook weer 2xquote:
bijna een quintetquote:
Ik ben voor dat multiposten al eens geband samen met d_hquote:
Laatste post 3xquote:
i knowquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben voor dat multiposten al eens geband samen met d_h
weet ik hetquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Laatste post 3x
Waar zijn de tijden gebleven dat +20 normaal was?
Sorry?quote:
En dan toch vragen...quote:
sorryquote:
zo?quote:alt indrukken en vasthouden, daarnaast s en invoeren zo gelijk mogelijk klikken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |